• De nominatierondes zijn voorbij, het is zover. De finale van de mod van het jaar verkiezingen! Oh oh oh wat een spanning. Stem nu op je favoriet. Heel veel succes modjes.
    Stemmen kan tot maandag 26 maart.


    Stem nu!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:16 ]


    Your make-up is terrible

    Alucard schreef:
    Voted. :3


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Statler schreef:
    (...)
    ... en je trapt diegenen met stemmen keihard onderuit :'D Haha.
    Heb ik iets slecht over hen gezegd dan? Nee toch.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Heb ik iets slecht over hen gezegd dan? Nee toch.
    Je zegt dat ze slechter zijn dan degene met minder stemmen omdat ze meer stemmen krijgen.


    Life is hard and then we die

    Statler schreef:
    (...)
    ... en je trapt diegenen met stemmen keihard onderuit :'D Haha.

    Ja maar zij hebben dan al hun stemmen waar ze content mee kunnen zijn hé :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Doesn't matter, alle mods zijn goed, anders waren ze niet gekozen of waren ze er alweer uitgeschopt.
    Dus shhht nu, dit is meer voor de lol dan echt helemaal serieus. Niemand hoeft zich aangevallen te voelen.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je zegt dat ze slechter zijn dan degene met minder stemmen omdat ze meer stemmen krijgen.
    Zo bedoel ik dat toch niet. Ik zeg dat ik ze beter vind! (Iemand die stemt, zegt toch ook wie ze het best vind, dat is net hetzelfde). En i kzeg gewoon dat wat jullie doen, als gewone user zie je er toch niet veel van. Ik kan toch niet zien hoeveel personen jij geband hebt en hoeveel een andere mod?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:43 ]


    Get outta my head!

    Escritura schreef:
    (...)

    soms heb ik dat gevoel ook, maar sommige mods werken volgens mij meer achter de schermen dan anderen?

    anyway, I voted for Yoda en Krull.

    I want them to win. Or Nynke. Nynke would be good too. but mostly sam and Krull.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Reloaded schreef:
    (...)Zo bedoel ik dat toch niet. Ik zeg dat ik ze beter vind! (Iemand die stemt, zegt toch ook wie ze het best vind, dat is net hetzelfde). En i kzeg gewoon dat wat jullie doen, als gewone user zie je er toch niet veel van. Ik kan toch niet zien hoeveel personen jij geband hebt en hoeveel een andere mod?


    Ik weet nou niet echt of "de meeste bans" een criterium is waarmee je beste mod wilt zijn <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Ik weet nou niet echt of "de meeste bans" een criterium is waarmee je beste mod wilt zijn <_<
    Hahaha true that :P Maar ok Reloaded ik snap m. ^^


    Life is hard and then we die

    Discord schreef:
    (...)

    Ik weet nou niet echt of "de meeste bans" een criterium is waarmee je beste mod wilt zijn <_<
    Neen, dat weet ik ook wel, maar dat is maar een voorbeeld.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Dit is puur vriendjespolitiek aangezien je het werk van een mod meestal niet eens ziet. Dus de populairste zullen genomineerd worden en niet per se de beste. Dus aan alle mods die niet genomineerd zijn, ik vind jullie beter! ;)

    Seriously, je kan haast geen mod-topic weer openen voor een of andere spelbreker moet aankomen met het woord 'vriendjespolitiek' :'D. Niet dat 't van mij niet mag. Een mening is een mening *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Seriously, je kan haast geen mod-topic weer openen voor een of andere spelbreker moet aankomen met het woord 'vriendjespolitiek' :'D. Niet dat 't van mij niet mag. Een mening is een mening *O*.
    Oke waarom valt iedereen hier mij aan? Ik heb hierboven al 20x uigelegd wat ik bedoelde.. En ik wil er gewoon op wijzen dat degene die niet veel stemmen krijgen niet per se slecht zijn.. Is dat nu zo erg?


    Get outta my head!

    Shogun schreef:
    (...)
    Seriously, je kan haast geen mod-topic weer openen voor een of andere spelbreker moet aankomen met het woord 'vriendjespolitiek' :'D. Niet dat 't van mij niet mag. Een mening is een mening *O*.
    THAT. does it. Sam, ik verklaar jou hierbij tot beste mod. (headbang)


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Doesn't matter, alle mods zijn goed, anders waren ze niet gekozen of waren ze er alweer uitgeschopt.
    Dus shhht nu, dit is meer voor de lol dan echt helemaal serieus. Niemand hoeft zich aangevallen te voelen.

    This. And now stop complaining!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb voor Nynke gestemd. (cat)
    Statler FTW!


    "Well, well. Look who we've got here!"