• De nominatierondes zijn voorbij, het is zover. De finale van de mod van het jaar verkiezingen! Oh oh oh wat een spanning. Stem nu op je favoriet. Heel veel succes modjes.
    Stemmen kan tot maandag 26 maart.


    Stem nu!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:16 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt geen idee wie wie is en ik let eigenlijk nooit op wie beter is. Alle mods zijn even goed :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Weeeeeeuw al 37! Super gaaf zeg! Leuk idee Niksel :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Weeeeeeuw al 37! Super gaaf zeg! Leuk idee Niksel :D


    Yeaah.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Weeeeeeuw al 37! Super gaaf zeg! Leuk idee Niksel :D


    Yeah, al 6 ¬¬


    I am an idiot, I move.

    Het kan altijd nog veranderen. =)

    Dit is puur vriendjespolitiek aangezien je het werk van een mod meestal niet eens ziet. Dus de populairste zullen genomineerd worden en niet per se de beste. Dus aan alle mods die niet genomineerd zijn, ik vind jullie beter! ;)


    Get outta my head!

    Serieus mensen, ga niet zeuren over vriendjespolitiek. Dit is voor de lol. Het is niet een of andere wereld prijs.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Serieus mensen, ga niet zeuren over vriendjespolitiek. Dit is voor de lol. Het is niet een of andere wereld prijs.
    Ik was niet aan het zeuren! Ik was de mods die niet veel stemmen krijgen een hart onder de riem aan het steken. Als dat al niet meer mag..


    Get outta my head!

    Krach moet winnen! :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Reloaded schreef:
    (...)Ik was niet aan het zeuren! Ik was de mods die niet veel stemmen krijgen een hart onder de riem aan het steken. Als dat al niet meer mag..


    Je voelt je blijkbaar aangesproken...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Reloaded schreef:
    Dit is puur vriendjespolitiek aangezien je het werk van een mod meestal niet eens ziet. Dus de populairste zullen genomineerd worden en niet per se de beste. Dus aan alle mods die niet genomineerd zijn, ik vind jullie beter! ;)
    Nou bedankt he..


    Life is hard and then we die

    Mensenkinderen, Iris heeft pas één stem en hoor je haar zeiken? Nee! SO:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gaan jullie ook meerdere awards uitreiken voor van alles en nog watXD
    votedd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Reloaded schreef:
    (...)Ik was niet aan het zeuren! Ik was de mods die niet veel stemmen krijgen een hart onder de riem aan het steken. Als dat al niet meer mag..

    ... en je trapt diegenen met stemmen keihard onderuit :'D Haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Krach schreef:
    (...)

    Yeah, al 6 ¬¬
    ik heb er maar 3 hoor :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.