• Ik ben echt helemaal kapot.
    In de ochtend was er maximale stressvorming omdat ik nog moest douchen, de bus was weer vol like always.
    Op school was het niet heel erg geweldig. Toen ik naar huis ging, regende ik helemaal nat.
    Ik ben ook helemaal uitgeput en ik moet ook nog naar jeugdorkest. Ik heb mijn moeder net gebeld om te vragen of ik het af mocht zeggen. Haar antwoord was like always 'nee'. Ik ben er zo fucking klaar mee!
    Ik heb er gewoon geen puf meer voor. Bah.

    Sorry voor mijn gezeik.
    Had er nog iemand zo'n leuke dag?


    26 - 02 - '16

    Ik moest werken en ik had pauze.
    Strollin' naar de Bakker Bart, ordered mah food, and the bitch forgets I've ordered. Tien minuten staan wachten wollah ikzweer. Ze negeert me. Maakt wel een broodje gezond voor de bitch die achter me stond. Niet voor mij.
    Na een half uur vroeg ze of ze me kon helpen.
    I'm like:
    Nope.

    MFW:



    Ik liep weg, en haalde doner. Die man hielp me tenminste wel.
    Shitfaced mensen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 16:46 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Ik moest werken en ik had pauze.
    Strollin' naar de Bakker Bart, ordered mah food, and the bitch forgets I've ordered. Tien minuten staan wachten wollah ikzweer. Ze negeert me. Maakt wel een broodje gezond voor de bitch die achter me stond. Niet voor mij.
    Na een half uur vroeg ze of ze me kon helpen.
    I'm like:
    Nope.

    MFW:



    Ik liep weg, en haalde doner. Die man hielp me tenminste wel.
    Shitfaced mensen.


    That sucks! Life sucks.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dat is fucked up D:
    Ik haat dat ook zo erg, als ik dingen op korte termijn moet maken. (Al ligt dat meestal aan mij en niet aan dingen die niet op de juiste plek liggen)


    bij mij ligt dat echt aan de school
    vorige week kreeg ik te horen dat een stuk of 4 verslagen moest inleveren in die week, ze komen altijd op het laatste moment

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    bij mij ligt dat echt aan de school
    vorige week kreeg ik te horen dat een stuk of 4 verslagen moest inleveren in die week, ze komen altijd op het laatste moment


    Wtf o.o
    Ik zou ze aanklagen, seriously.
    Dit is echt niet normaal D:


    26 - 02 - '16

    Ja, ik moet nog heel veel leren voor de toetsweek en het gaat allemaal niet zo snel. Succes met je dag.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Ja, ik moet nog heel veel leren voor de toetsweek en het gaat allemaal niet zo snel. Succes met je dag.


    Thank you very much, I'll need that.


    26 - 02 - '16

    Ik was vrij..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Camellia schreef:
    Ik was vrij..


    Lucky bastard


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Lucky bastard


    THANK THE TEACHERS!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Wtf o.o
    Ik zou ze aanklagen, seriously.
    Dit is echt niet normaal D:


    ik denk er ook aan om naar een andere school te gaan
    want in het begin kreeg ik ook elke keer brieven van school dat ik mn diploma's van mn vorige opleiding niet heb ingeleverd (heb ze nu al 3 keer ingeleverd)
    nu gelukkig niet meer, maar dat is gewoon slordig

    Ik had afgesproken met m'n vriend en hij heeft me laten stikken. Echt een ge-wel-dige dag :l


    "Do you believe monsters are born or made?"