• Ik zal toegeven dat ik een twilightfan geweest ben, nu dus niet meer, omdat ik erachter ben gekomen hoe de film eigenlijk inspeelde op mij (en misschien ook wel op vele andere meisjes).
    Ik was onzeker, droomde weg bij de knappe "vampier" en wenste dat alle jongens zo beschermend waren. Maar nu zie ik hoe fout dat eigenlijk is. Niemand gaat je beschermen, je moet zelf leren leven, niet afhankelijk willen worden van iemand.

    Waarom vampieren en zombies verpest zijn:
    Dracula was een echte vampierfilm. Door twilight is het beeld van een vampier veranderd. Een vampier is in veel meisjesogen nu aantrekkelijk. Toch zie ik liever het bloed langs de mond van de vampier druipen dan die domme glittergezichten aan te moeten zien.

    Nu borduren andere filmmakers door op twilight en zo ontstaan er films waarin zombies opeens aantrekkelijk gemaakt worden. Dat gaat me echt te ver. Kent iemand The Walking Dead? Da's pas een goeie zombie serie waarin zombies eruit zien zoals het hoort: ENG!

    Nu mijn vraag aan jullie:
    Hoe kijken jullie hier tegenaan en hoe zien jullie vampieren en zombies het liefst: aantrekkelijk of eng?


    You are beautiful, you are love.

    Eyes zei op 15 feb 2012 - 23:48:

    Heel eerlijk gezegd vind ik dat degene die zeggen dat Twilight hun kijk op vampieren, zombies & weerwolven heeft veranderd zeuren. Ik bedoel, had het dan niet gekeken en als je het wel hebt gekeken, dan kan je de verschillende verhalen over vampiers toch wel uit elkaar houden en gewoon "geloven" wat je zelf wil? Vind het echt over dreven dat Twilight af en toe zo de grond in word geboord.

    Ja, de Cullens zijn glitterende vampiers, so what? Vampieren bestaan niet dus jullie maken je eigenlijk druk om niks. En ik hoor haast nooit iemand over Vampire diaries of True blood want dat zijn dan zogenaamd echte vampiers


    Mooi gezegd (K)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 23:52 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Eyes schreef:
    Heel eerlijk gezegd vind ik dat degene die zeggen dat Twilight hun kijk op vampieren, zombies & weerwolven heeft veranderd zeuren. Ik bedoel, had het dan niet gekeken en als je het wel hebt gekeken, dan kan je de verschillende verhalen over vampiers toch wel uit elkaar houden en gewoon "geloven" wat je zelf wil? Vind het echt over dreven dat Twilight af en toe zo de grond in word geboord.

    Ja, de Cullens zijn glitterende vampiers, so what? Vampieren bestaan niet dus jullie maken je eigenlijk druk om niks. En ik hoor haast nooit iemand over Vampire diaries of True blood want dat zijn dan zogenaamd echte vampiers


    Jij hebt gelijk ;D
    En in mijn ogen is The Vampire Diaries nog best logisch op het vampier gedeelte. 'Maar ze kunnen in de zon lopen D:!' Ja ;d maar dat word later uitgelegd. Ze hebben een ring om en die is zegmaar betoverd door een heks en nja hebben ze die ring om dan is alles ok. Hebben ze die af? Dan eh ja ;D kom dan maar niet in de zon.

    En dit is niet hatend bedoeld tegenover jou of zo (:
    Maar zoals je al zei; gewoon lekker geloven wat jezelf wilt ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    GDMNJKBFMBKFMV C

    Vergelijk je nou zombies en vampieren? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Het leukste van fantasie is juist dat je zelf mag beslissen hoe je vampier, zombie of weerwolf eruit komt te zien als je een boek of film schrijft. Vampieren bestaan toch niet, dus je mag er toch zelf wel een verzinnen? Dracula maakte vampieren eng, twilight woest aantrekkelijk. No problem right?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 9:14 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Vampieren kunnen sowieso aantrekkelijk zijn, dat heeft niets te maken met hun goed karakter of hun glimmend lichaam. Ik vind dit eigenlijk niet op veel slaan wat je hier zegt. Er komen na twilight nog steeds verhalen/films/... uit met de enge, angstaanjagende en gemene vampiers. Dat heeft echt niets te doen met twilight. En welke vampier je het liefst hebt hangt volgens mij ook gewoon van leeftijd af. Jonge meisjes zijn vaak (lees; vaak) nog niet te vinden voor die enge en bloeddorstige vampiers, daarom vinden ze twilight ook leuker. Kijk naar Vampire Diaries, dat is eng, maar die vampiers zijn ook aantrekkelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HoranNiall schreef:



    Dit hebben ze er inderdaad van gemaakt XD
    Ik geloof wel dat twilight de kijk op vampieren zo heeft gemaakt. Inplaats van dat er van vampiers, weerwolven en zombies 'gewalgt' word zijn er heel veel meisjes er opeens dol op. Ik vind het ook niet echt leuk, maar ik trek me er verders niets van aan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Geef mij maar Damon Salvatore^^
    Ik wil anders wel een sexy Katherine worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    the walking dead is egt zo focking cool :D ik wacht op seizoen 3 haha de rest allemaal al gezien :$.. Maar ik vind twilight wel grappig. Vampieren bestaan zowiezo niet dus hoezo zo moeilijk doen? :P

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 11:54 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    zucht
    ik snap niet waarom mensen er zo'n groot probleem van maken. iedereen heeft een verschillende mening over dingen en dus ook over twilight en dracula. laat de mensen lekker zelf kijken welke film ze leuk vinden. het is niet eens echt o.o mischien kan je je beter zorgen maken over het echte leven in plaats van denkbeeldige figuren. al heb je de films dracula en twilight in je handen, gooi gewoon degene in de prullenbak die je niet leuk vind. problem solved


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.