• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    Tyler

    Ik zet de auto voor de deur, en loop naar de voordeur. Waar een meisje voor staat. Ze kijkt me arrogant aan, en ze staat in de weg. Ik duw haar opzij, en loop naar binnen. Daar pak ik een vodka, en plof naast Chanel op de bank neer.


    El Diablo.

    Isa
    'Ik heb nog wat cola voor je ingeschonken. Welke film heb je gekozen?' vroeg hij terwijl hij alles neerzette. Ik grinnikte liep naar de tv en deed Insidious erin. Ik plofte weer naast hem neer en deed de tv aan. 'Insidious.' Zei ik grijnzend. Ik hield van horror en thriller en dat soort shit. Daarvoor was ik op de wereld gezet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kan met Dean reageren?!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Geduld ik zit bij een vriendin]
    Dean
    'Insindious,' zei Isa met een grijns. Ik grinnikte. 'Dat is een van mijn lievelingsfilms,' zei ik eerlijk. Ik ging op de bank liggen, de bank was groot genoeg dus als Isa zou willen kon ze ook liggen. Ik pakte een hand popcorn en begon ze op te eten terwijl de film begon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [sorry het duurde al langer dan een uur dus vandaar]
    Isa
    Ik pakte ook een beetje popcorn en bekeek de film. Ik had NOG niet gegilt, maar het was ook nog niet eng ofzo geweest. Opeens zag ik iets ranzigs in de film en slaakte ik een klein kreetje. Ik duwde mezelf iets dieper de bank in, niet dat ik ervan kon ontsnapte en pakte de de popcorn bak en begon er uit te eten. Als ik ergens bang voor was ging ik eten.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 16:27 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik keek Abby aan. `Een maf kind? Heeft ze geld? Dan mag ze blijven slapen,´ zei ik tegen haar, en grijnsde naar Fay die helemaal in de wolken was. Dat kind was helemaal gek geworden..

    Fay
    Ik begon te lachen. 'Pink Fluffy Unicorns Dancing on Rainbows.' Begon ik grijnzend te zingen. Ik keek naar eenhoorn Chris. 'Kan jij ook dansen op een regenboog.' Vraag ik met grote vragende ogen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik grijnsde. `Heb ik altijd al gekund..´
    Ik zie hoe een blond meisje het huis binnenkomt. Ze oogt mooi, en lijkt rijk. Als Abby dat een maf kind noemde, was ze echt gek geworden. Dat meisje was bloedmooi!

    Abby Marias
    Ik zag hoe Chris naar het meisje keek en rolde met mijn ogen. 'Ik ben boven,' zei ik emotieloos. Ik liep naar mijn kamer en ging daar voor mijn spiegel staan. In mijn hoofd vervloekte ik mezelf. Ik was gisteren ontmaagd door iemand waarvan ik een van de vele was. De duizendste in een lange rij die met de dag langer werd. Ik haalde mijn hand door mijn haar en zuchtte. Mijn oog viel op een schaar en daarna keek ik weer naar mijn spiegelbeeld. Zonder er bij na te denken pakte ik de schaar en zette ik die in mijn haar. Het lange haar waarvan ik vanaf mijn zesde voor spaarde was binnen een paar minuten een stuk gekrompen. Nu was mijn haar ongeveer te halverwege mijn borsten. Het zag er een heel stuk anders uit.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 18:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dean
    Isa sloeg een klein gilletje van schrik en ik grinnikte. 'Is mijn kleine logé bang?' vroeg ik plagend terwijl ik een popcorntje op gooide en ving met mijn mond. Het was leuk om met iemand samen film te kijken als gewoon vrienden. Ik grinnikte even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    'Is mijn kleine logé bang?' Vroeg hij plagend. Ik gromde zachtjes en stompte hem in zijn buik waardoor hij door een ugh geluid niet zijn popcorn kon kijken. 'Nee ik schrok alleen.' Zei ik speels. Dit was vrij fijn alsof ik door niemand te raken was alsof ik alles kon vergeten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ze stompte me in mijn maag. 'He!' riep ik uit. 'Nee, ik schrok alleen.' Ik lachte. 'Owh, daarom wil je in de bank weg kruipen?' Ik grinnikte en gaf haar een klein duwtje tegen haar schouder. Daarna keek ik naar de popcorn. 'Doe je mond een open,' zei ik met een glimlach. 'Kijken of je net zo goed popcorn kan vangen als ik.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Ik knikte en opende mijn mond. Waarom weet ik niet. Maar waarom ook niet? Het was gezellig en ik was melig. Hij gooide een popcorn omhoog en ik ving hem. Ik trok mijn wenkbrauw grijnzend op. 'Ik kan het ook .' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ze deed haar mond open en ik gooide er een popcorn recht in. 'Ik kan het ook,' zei ze grijnzend. Ik grinnikte en pakte nog een handje en begon haar te bekogelen. 'Ik zie het,' grijnsde ik lachend. Ik pakte er nog een paar en gooide nog wat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    'Ik zie het,' zei hij grijnzend. Ik deed een blik op de bak en greep hem in een oogwenk en kiepte hem over zijn hoofd. 'Ha.' Zeg ik grijnzend. Ik kijk in de bak en er was geen kruimel meer. Ik pakte een popcorn van zijn schouder en at hem grijnzend op.


    I'm finally back, Finally after a Year break