• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    Dean
    'Nou, de laatste tijd weet je het bij jou maar nooit. Sinds je dat met dat wijf hebt ben je vreselijk veranderd. En niet op de positieve manier.' Ik nam de laatst slok van mijn bier en zette het lege flesje op de tafel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Hij kwam naar boven. Toen hij de kamer binnenstapte hield ik mijn adem letterlijk in. Gelukkig ging hij ook weer weg. Ik liet een zuchtje horen. Hij was weg ik was veilig. Toch?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Tyler is niet naar boven gegaan hoor?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Laat maar dat stuk had ik gemist]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dean
    Ik liep achter Tyler aan en begon iets te bedenken. Opeens had ik het perfecte plan. Ik zou Isa hier bij houden. Wat er ook ging gebeuren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Verward keek ik rond, tot Dean achter me stond. Ik begreep er echt niks meer van. "Volgens mij moet ik echt een break nemen, en ik ben echt niet veranderd, hoe ben ik dan veranderd volgens jouw?" zei ik beledigd.


    El Diablo.

    Isa
    Ik ging weer langzaam zitten in de kast waar ik eerst in stond. Je hoorde een schelle piep en daarna een klap van mijn hand op mijn voorhoofd die niet zo hard was bedoeld. Ik ben zo slim slim slim zo slihihihim. Soms kon ik mezelf echt vermoorden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kan er iemand REAGEREN? sorry ben ongeduldig xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    'Nou sinds je met Chanel bent ben je een beetje een softie geworden.' Ik keek hem aan. 'Kom je weer mee naar beneden? Ik heb nog een stel sigaren om uit te proberen.' Ik keek Tyler aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    "Wat, ik ben echt geen softie!" riep ik, en liep naar beneden. "Ik schiet nog net zo snel mensen neer, en ik krijg steeds meer hoertjes hoor!".


    El Diablo.

    Isa
    Ze gingen weer naar beneden o wat was ik blij maar ik hield het niet langer. Ik stapte zacht uit de kast en liep over de overloop. Mooi ze waren beneden. Ik rende zo stilletjes mogelijk naar de Wc en begon met plassen. Wat een opluchting. Ik deed mijn string en broek weer aan. Ik spoelde de wc door en liep stilletjes weer naar mijn verstop plek toe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ik grinnikte. 'Als jij vindt dat je geen softie bent…' Ik keek Tyler aan. 'Ieder zo zijn eigen mening.' Ik lachte even. Geweldig hoe hij hapte, hoewel het niet echt een grap was. 'Hier, neem een sigaar.' Ik gaf hem er een aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Kwaad nam ik trekjes van de sigaret, "En nog steeds ben ik geen softie".


    El Diablo.

    Dean
    'En nog steeds ben ik geen softie.' Ik zuchtte toen ik zag dat Tyler kwaad was. 'Kijk, vroeger had je hier om gelachen. Nog een min punt, je bent een stuk sneller opgefokt.' Ik stak zelf ook een sigaret op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    "Dat opgefokte komt eerder door die Isa die ik mooi kwijt ben, maargoed" mompelde ik. Ik druk de sigaret uit op de tafel, en kijk dan naar zijn laptop. "Dat zijn veel bestellingen".


    El Diablo.