• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    [Hurted, kun je even op Ivana reageren?]

    [Haha. Blijkbaar zitten we alle twee te wachten op Celine. Waar zit Chris? Misschien kan hij naar Abby toe, die heeft net haar haar afgeknipt.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Oké, doe ik hihi.]
    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik had nu zo ongeveer wel genoeg van Fay.. Ik liet haar alleen op de bank, en liep naar boven. Ik was benieuwd waar Abby was. Misschien in haar kamer.. Zonder te kloppen kwam ik haar kamer binnen, en schrok me rond. `Holy fuck, wat heb jij met je haar gedaan?!´ vroeg ik verbaasd.

    Abby Marias
    Ik hoorde voetstappen op de overloop maar negeerde het. Opeens werd mijn kamer deur open gegooid. 'Holy fuck, wat heb jij met je haar gedaan?' Chris keek me verbaasd aan. 'Geknipt,' was mijn antwoord. Ik keek naar mijn haar dat opeens tien centimeter korter was en nu opeens tot halverwege mijn borsten kwam in plaats van eind mijn rug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Geknipt,´ zei ze kalm.
    `Je ziet er echt afschuwelijk uit zo,´ zei ik, en keek haar afkeurend aan.
    `Zo wil ik je echt niet achter mij aan. Koop een pruik, ga een hoofddoek dragen.. Weet ik veel. Alles beter dan dit!´

    Abby Marias
    Chris had me vreselijk gekwetst met die woorden. 'Alsof ik achter je aan wil lopen.' Ik keek hem aan en ik voelde tranen op komen. 'Ga weg,' zei ik. 'Chris, ga gewoon weg.' Het was niet zo extreem afschuwelijk. Het was gewoon goed geknipt en Chanel had nog korter haar als mij en daar zei hij nooit iets tegen. Ik had nog nooit zo gereageerd op iemand anders woorden. Maar dit deed gewoon pijn...

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Onthoud goed; je zit in mijn bende.. En als je er zo bij loopt ben je gewoon een verschri...´ Ik stopte toen ik zag dat ze tranen in haar ogen kreeg. Ik zuchtte diep, en liep weg. Wat waren vrouwen toch overgevoelig soms.

    Abby Marias
    Ik deed de deur achter Chris dicht en liet mezelf op bed vallen. Een traan rolde over mijn wangen. Ergens twijfelde ik of ik hier wel goed zat. Was dit nou echt de plek waar ik wilde zijn? Diep van binnen wenste ik dat ik hier nooit terecht was gekomen.
    Chris' woorden deden gewoon pijn. Er rolde meer tranen over mijn wang. Ik besefte maar al te goed dat dit de eerste keer was sinds ik bij No Merci zat dat ik huilde.


    [Ah. Arme Abby. Chris is echt een klootzak. Heeft hij geen gevoel? ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Onthoud he schat, het blijft een rol. (:
    En daarnaast.. Het is en blijft een keiharde gangster ;p Ik zou zelf zo'n opmerking ook afschuwelijk vinden.. ]

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik hoorde haar huilen.. Was het dan echt zo verschrikkelijk dat ik eerlijk was?! Waarom.. Ik kon het maar niet begrijpen. Misschien was het omdat ik én geen meisje was én gewoon weinig gevoel had.. Ik wist niet beter dan mensen afkraken en manipuleren, dus of het fout was wat ik had gezegd.. Tja, blijkbaar.

    [Maar natuurlijk weet ik dat het een rol is. Maar een rol kan ook gevoelens hebben ook een gangster... denk ik dan...]

    Abby Marias
    Ik keek weer naar mezelf in de spiegel. Wat was er mis met korter haar. Waarom moest mijn haar perse lang zijn? Het was niet dat mijn haar extreem scheef geknipt was. In tegen deel, het was zoals je het bij de kapper het ook zou krijgen. Wat was er dan mis mee? Ik droogde mijn tranen. Stak een sigaret op en besloot het te vragen. Rustig liep ik over de overloop. Niemand kon zien dat ik gehuild had. Even later vond ik Chris. 'Vertel eens,' zei ik. 'Wat is er nou zo afschuwelijk aan mijn haar?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik zuchtte. `Ten eerste: Sorry dat ik zo ruw en gevoelloos was. En nee, ik ga niets zeggen wat er afschuwelijk is, want we kunnen er beter over ophouden,´ zei ik kalm, en haalde een joint uit mijn zak. `Ook één?´ vroeg ik aan haar, en glimlachte vriendelijk. `Het spijt me echt,´ mompelde ik erachter aan.

    Abby Marias
    Ik wilde protesteren dat ik het wilde weten maar ik wist dat het toch geen zin had. Daarbij was het de eerste keer dat Chris sorry zei waar ik bij was.
    'Ja, is goed,' zei ik een klein beetje verbaasd. Ik trapte mijn sigaret uit. 'Je zal het een week met mijn haar moeten doen, dan is het weer aangegroeid,' mompelde ik zachtjes. Mijn haar groeide verschrikkelijk snel, daarom had ik zo lang haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Het maakt ook niet uit.. Ik voel me gewoon.. Soms.. Soms wenste ik een normaal leven zonder mensen onder druk te moeten zetten, en..´ Voor het eerst voelde ik de tranen prikken achter mijn ogen. Ik stond op. `Het maakt niet uit van je haar babe.´ En weg was ik.. Ik liep naar buiten, en ging daar zitten op de veranda..

    Abby Marias
    Geschrokken keek ik naar Chris. Ik zag duidelijk tranen opkomen. Hij zei nog iets en liep toen weg. Verdwaasd bleef ik achter. Ik haalde mijn hand door mijn haar en ergens maakte ik me zorgen. Waarom was hij zo van streek? Voorzichtig en stilletjes liep ik naar buiten. In de deur opening bleef ik staan en keek ik naar Chris zijn rug.


    "Ignite, my love. Ignite."