• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    Tyler

    Ik liep nu door de stad, in het noorden. Chanel dolgelukkig aan mijn arm. Ik keek naar haar, ze had echt een lekkere kleding smaak. Ze had nu een kort zwarte leren jack aan, een rood jurkje en zwarte heels. Me gusta! We liepen de duurste winkels in. Uiteindelijk had ze veel jurkjes, 2 paar Laboutins, 1 Nickelson jas. En nog een paar jeans en t-shirts. Stiekem had ik nog wat tassen voor Melody, maar dat was niet op te merken door de vele tassen van Chanel. Even later waren we thuis, en Chanel ging haar kleren op haar kamer leggen. Snel liep ik naar de kamer waar Melody zat, en deed de deur open. Ik zag haar liggen, en ik tilde haar op. "Ik heb kleding voor je, en ik had je hier gezet voor als Chris zou komen" zei ik met medelijden.


    El Diablo.

    [Niet verkrachten a.u.b, merci. hahahaha. Dat komt nu al teveel voor xD]

    Ivana Alia Devoné

    `Ik hoef niet bang te zijn? Man, je valt me aan en duwt me in een steeg. Wat moet ik wel niet van je denken?!´ vroeg ik verbaasd. Mijn hart ging als een razende tekeer, maar als ik liet zien dat ik in paniek raakte, zou hij mij zeker iets aandoen om mij nog banger te maken. `Je kunt zo zien dat je niet goed bent opgevoed,´ zei ik arrogant tegen hem. `Een meisje behandel je met respect, ja, of nee.. Dat doen ze in het oosten niet; helemaal vergeten. Maar dit meisje behandel je wel met respect, of anders zullen we eens wat beleven, mannetje,´ zei ik tegen hem, en keek hem strak aan.

    Christiano Edmondo Orfeo

    Direct ging ik erop in, en stootte in één keer diep en hard in haar. Ik hoorde haar kreetje slaken, maar het boeide me niet. Ik stootte zo hard als ik kon, toen ik voelde dat ik ging klaarkomen. Ik ademde diep in, en toen ik klaar kwam, heel diep uit. Of zij was klaargekomen kon mij een zorg zijn. Ik ging uit haar. `Je blijft in deze kelder,´ grijnsde ik gemeen, waarbij ik mijn kleding weer aan trok.

    [Tyler is toch wel lief hea?? x'D]


    El Diablo.

    Dean
    'Sorry hoor, maar weet je hoeveel pooiers hier rond lopen?' Ik liet het meisje los. 'Ik wilde je niet bang maken maar als je had gegild dan had je denk ik te veel verkeerde mensen aangetrokken. Een meisje zoals jij hoort niet alleen in Oost rond te lopen.' Ik rolde met mijn ogen. 'Maar goed. Als het meisje zichzelf te goed voelt voor een beetje hulp, dan wordt ze toch lekker verkracht of mee genomen.' Ik draaide me om en liep met grote stappen weg.

    Melody Pels
    Ik werd opgetild. 'Ik heb kleding voor je, en ik had je hier gezet voor als Chris zou komen.' Ik hoorde medelijden. 'Nee,' zei ik huilend. 'Schiet me dood.' Ik kon dit niet meer. Hoeveel ellende zou ik nog krijgen? 'Alsjeblieft. Ik smeek je.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    xZaynatic schreef:
    [Tyler is toch wel lief hea?? x'D]


    [Nu wel ja.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik rolde met mijn ogen, "Ik schiet je niet dood" zei ik. "Luister, jij kleed je aan, neemt deze kleren mee, dan breng ik je thuis" zeg ik, en loop dan de kamer uit. Maar ik laat de deur op een kier.


    El Diablo.

    Fay
    Hij kwam in mijn klaar en ik voelde dat mijn hoogtepunt bijna kwam. Plots stopte hij. 'Maardiemaar ike dan?' Vroeg ik smekend. Ik was geweldig in manipuleren en het lukte bijna altijd. 'Laat me niet alleen.' Zeg ik smekend en geil. Ik was doorgedraaid. 'mijn kontje is nog niet geweest.' Zeg ik opgewonden. Ik wist dat hij het niet af kon slaan. Iedere jongen wou is een meisje anaal nemen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Met trillende vingers kleedde ik me om. Ik pakte een simpele spijkerbroek en een simpel shirtje. Alles trilde in mijn lijf. Waarom schoot hij me niet gewoon dood. Dan was dit alles voorbij. Ik voelde me verschrikkelijk. Ik deed voorzichtig de deur open en ging op zoek naar Tyler.
    'Tyler?' vroeg ik. Mijn stem klonk gebroken. Als Tyler me niet wilde afmaken zou ik het dadelijk zelf maar moeten doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik hielp Chanel met haar kleren opruimen, en toen hoorde ik Melody beneden. 'Tyler?' vroeg ze zacht. Snel liep ik naar beneden, "Klaar om te gaan?" zei ik opgewekt.


    El Diablo.

    Melody Pels
    'Klaar om te gaan?' vroeg hij opgewekt. Ik knikte. Ik liep met Tyler naar buiten naar zijn auto. Ik voelde me nog steeds niet op mijn gemak maar ik zou Tyler maar moeten vertrouwen dat er niks zou gebeuren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ben eten. Bye X. Zie jullie over een kwartiertje.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik begon te rijden, maar ik wist dat ze zich niet op haar gemak voelde. "Wat gaat je weer blij maken, ik mis je lach" lachte ik ondertussen.


    El Diablo.

    Melody Pels
    'Mijn lach?' Ik dacht na. Had ik ooit gelachen waar hij bij was? Ik had geen idee. Ik keek even uit het raam. 'Ik weet niet of ik nog kan lachen,' zei ik zacht. Ik keek naar Tyler en zag een pistool naast hem liggen. Zonder er bij na te denken greep ik het pistool en deed ik de auto deur open. Ik sprong de auto uit en begon te rennen. Ik rende ongeveer dertig meter verder en keek toen naar het pistool. Nu of nooit. Ik zette het pistool dicht tegen mijn slaap en haalde diep adem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Fuck, snel rende ik haar achterna. Ze haalde diep adem, en ik zag dat ze het pistool tegen haar slaap hield. Snel pakte ik het pistool af, "Ben je gek ofzo?!"


    El Diablo.