• Hallo!

    Eergisteren ofzo, ben ik co-auteur geworden van I wanna know your secret • Draco Malfoy. En dat is héel leuk om te doen!
    Maar, als ik naar dat verhaal gaat, om een nieuw hoofdstukje te willen typen. Kan dit nergens. Er is nergens een knopje met 'details', wat je bij je eigen stories wel hebt. En als ik me goed kan herinneren, had ik dat wel eerder. What happened, what did I do wrong?!

    kusjes.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dat hoort volgens mij?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 17:50 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Gewoon via jouw stories, en dan op de titel van het verhaal klikken, dan kom je bij een lijstje van de hoofdstukken en daar moet het ergens kunnen, toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je op "Mijn stories" in het menu links klikt kom je bij je eigen stories. Scroll dan naar onder totdat je "Stories waarvan jij co-auteur bent" ziet staan, daaronder moet dan de story staan met links een knopje met "details", toch? :3


    “Love is a contradiction.”

    Taize schreef:
    Gewoon via jouw stories, en dan op de titel van het verhaal klikken, dan kom je bij een lijstje van de hoofdstukken en daar moet het ergens kunnen, toch?



    *IK BEN BLOND!!!*
    DANKJEWELL! ->slotje.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales