• Ik wou weten wie er allemaal een studentenjob heeft en wat je doet en wat je er leuk aan vind :)
    Want ik had er één maar zoek er terug één en ik was nieuwschierig wie wat deed :)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 21:26 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik werk in een winkel.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik werk in de cinema. Ik vind het heel leuk en het verdient ook niet slecht. + altijd gratis naar de cinema is mooi meegenomen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    In een winkel?


    •*• Lululu •*•

    In juli werk ik op een gemeentehuis, het is wel een bureaujob, maar het is echt aangenaam werken.
    Ik werk op de stand burgerlijke zaken, daar kan je dus je identiteitskaart komen aanvragen en afhalen, reispassen aanvragen en afhalen, rijbewijzen aanvragen en afhalen en nog wel wat dingen.
    Het was zwaar werk, ik had zelfs blaren op mijn vingers van rijbewijzen te sorteren(cat)

    En in de loop van het jaar werk ik als serveerster in een kasteel.
    Dat is ook erg leuk werk, het is wel enorm zwaar maar het verdient erg goed voor de enkele uurtjes dat ik er moet zijn.
    Ze hebben er trouwens ook erg lekker eten en knappe kerels :')
    Het is een soort taverne voor het chiquere volk, maar tevens ook een feestzaal....de mensen geven dus wel erg goede fooien.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Baantje 1: Ik werk bij een hotel/restaurant als schoonmaakster en kamermeisje. Het verdient niet heel geweldig, maar het zijn mijn buren dus het is makkelijk afspraken maken (:
    Baantje 2: Ik werk sinds kort als promotiemedewerker bij een poppodium. Het werk: posters en flyers in winkels ophangen ;p En daarvoor kan ik gratis naar concerten gaan en als het niet is uitverkocht mag ik ook nog iemand meenemen ^^
    Baantje 3: Promotiemedewerker bij het bedrijf Boost. Ik heb pas één keer gewerkt (okee, dat is best wel erg eigenlijk xd Maar ik ben er ook niet zo actief in om eerlijk te zijn ;p), maar nu met de winter heb ik geen zin om een hele dag buiten in de kou te staan en mensen gratis dingen uit te delen (bijvoorbeeld drinken als Capri Sun of Sisi, maar in deze tijden ook bijvoorbeeld warme chocomel).

    Wat misschien ook een idee is voor als je opzoek bent naar een baantje, is werken bij Domincura thuiszorg. Je poetst dan bij mensen thuis die door omstandigheden (te oud, slecht ter been enzo), hun huis niet meer zelf gepoest krijgen. Of je doet boodschappen voor hun, die dingen.


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben geen student, maar ik pas op, op 2 kinderen. Op een vrijdag middag voor 2 uurtjes . En ik krijg iets van 10 euro betaald. Mooi meegenomen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben een arme student die niet eens tijd heeft om een job te hebben. Helaas. Toch ga ik dit topic wel even volgen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik word aangenomen bij de Dirk, maar mn moeder is mn ID vergeten voor het inscannen en nu is ze er zeker van dat ze 'm terug gaat vinden, dus ik moet hopeloos wachten tot ze besluit een nieuwe voor me te halen. .__.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik werk in een supermarkt. Ik werk 's avonds en in deze tijd is het dan altijd wel rustig in de winkel. Dus in verhouding met hoe hard ik werk, krijg ik best veel betaald.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Caissière bij een bouwmarkt en er is niets aan, verdient nou niet bepaald veel. Ik ben dan ook op zoek naar iets anders.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben geen student. Maar ik werk elke zaterdag samen met een student bij postnl.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik werk bij post nl. Werk niet zo heel veel maar verdient idioot goed


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik werk in een lunchroom (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    OneDreamAway schreef:
    Ik ben geen student. Maar ik werk elke zaterdag samen met een student bij postnl.

    Bah, postnl, daar ga ik never van mn leven meer solliciteren
    De laatste keer dat ik daar solliciteerde, belde ze me op en ze wilden me uitnodigen voor een gesprek
    Kom ik thuis, krijg ik een e-mail dat die functie niet meer beschikbaar is :|

    OT: Ik heb op dit moment geen baan (je wordt bijna nergens meer aangenomen als je 20 bent)

    Ik werk sinds kort bij de Hema, in het restaurant ^^ Het is heel leuk daar, maar verdient niet echt super. Maar alles is meegenomen.


    -