• Dit is de RPG Young, wild & free.
    Het is de eerste RPG die ik begin dus ik hoop dat er geen fouten in zitten, hopelijk wijzen jullie me daar even op als het wel zo is.

    HET VERHAAL:
    Een groep vrienden uit Amerika zijn gek op feesten. Ze zijn tussen de 15 en 18 jaar oud en roken, feesten, enz. Het kan ze niks schelen wat anderen van hun vinden, maar soms zijn ze wel heel erg. Als er in een club een vechtpartij uitbreekt tussen de vriendengroep en een foute bende. De vriendengroep doet hun best het gedoe te vergeten maar dat is moeilijk omdat een van hen zo erg verwond is dat 'ie voor altijd in een rolstoel moet, hij zal nooit meer kunnen lopen. Als ze daar dan eindelijk aan gewend zijn lopen ze de bende weer tegen het lijf.. En dan belanden ze in een moeilijke tijd vol ruzie, haat, woede, maar ondertussen ook liefde.

    ROLLEN:
    - Die moeten jullie dus zelf bedenken. Deze heb ik nodig: -

    VRIENDENGROEP:
    5 meisjes:
    - Cassie Jade Mirron
    5 jongens

    CRIMINELE BENDE:
    2 meisjes
    5 jongens

    Andere, onbelangrijke personen mag iedereen gewoon schrijven. Zo is er niemand die de rol van de DJ in een club heeft, die kan gewoon door iedereen beschreven worden omdat rollen zoals die bijna geen tekst hebben.

    VUL IN:

    Naam:
    Vriendengroep/bende:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Interesses:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 19:41 ]


    The universal language of art.

    Naam: Cassie Jade Mirron
    Vriendengroep/bende:Vriendengroep
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:


    Cassie is ongeveer 1.73 en heeft een mooi slank figuur. Ze heeft lang golvend licht bruin haar en oceaan blauw/groene ogen met gouden vlekjes erin, waar jongens gemakkelijk de weg in kwijt raken.
    Innerlijk: Cassie heeft vaak veel energie en kan soms een beetje brutaal zijn. Cassie doodsbang voor spinnen, zelfs de hele kleine. Ze is erg avontuurlijk maar daardoor wel soms een beetje té roekeloos. Ook vind ze het leuk om met jongens te flirten.Ze is ook bijna altijd vrolijk. Ze kan af en toe behoorlijk sarcastisch doen. Ze is altijd in voor een grapje, kan lekker gek doen. Ook heeft veel lef en schaamt ze zich niet snel. Voor de rest is Cassie echt een lief meisje, tenminste voor haar vrienden en vriendinnen.
    Interesses:-Dansen
    -Jongens
    Extra:-Ze heeft deze twee tattoo's.

    en de andere klik

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Dean James Sadler
    Vriendengroep/bende: Vriendengroep
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Dean is iemand die heel graag met andere mensen praat, en zit daarom enorm graag in een grote groep. Hij haat het om alleen te zijn, maar tegelijkertijd is hij bang om zich in een grote groep voor aap te zetten. Het liefst heeft hij dat iedereen hem aardig vindt. Het liefste wat hij doet is de hele dag door lachen.
    Interesses: Schrijft verhalen. Hier is hij heel goed in, maar van zichzelf vindt hij dat hij niet kan schrijven.
    Extra: Stiekems is hij biseksueel, maar daar praat hij liever niet over. Sinds dat zijn vader het weet, wil zijn vader niets meer met hem te maken hebben, waardoor hij soms een beetje emotioneel kan zijn.


    Take me to wonderland

    Naam: Abbigail (Abby) Wright
    Vriendengroep/bende
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Abby is abnormaal lang en erg dun. Haar haar zit altijd wel een beetje ontploft.


    Innerlijk:Vroeger was Abby erg onzeker en kroop niet uit haar schulp, maar sinds ze haar vrienden heeft maakt het haar niets meer uit wat anderen denken. Nu is ze een druk feestend type, maar als er problemen van komen kan ze toch nog wel eens terugdeinzen. Desondanks houdt ze net als haar vrienden van feesten en uitgaan. Ze denk echter meestal wel goed na voor ze een grote beslissing neemt.
    Interesses: Schilderen, tekenen, muziek en dansen. Ze houd ook van lezen en leest vooral graag de verhalen van Dean.
    Extra: Zonder haar vrienden was ze nu nog steeds een onzeker, bang iemand.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:50 ]


    Cookies!

    Ik wil graag meedoen, mag je één of twee rollen?

    IHEARTNIALLx schreef:
    Ik wil graag meedoen, mag je één of twee rollen?


    Sorry, deze RPG gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen. Maar je kan nog 1 rol invullen bij mijn RPG summercamp, zoek maar op(:


    The universal language of art.

    Er is een RPG die heet Living young, wild & Free. Ik weet niet of het een goed idee is als jullie (bijna)de zelfde naam hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    Er is een RPG die heet Living young, wild & Free. Ik weet niet of het een goed idee is als jullie (bijna)de zelfde naam hebben.


    Iknow ik heb al slotje aangevraagd bij een MOD.


    The universal language of art.