• ...en zijn geïnteresseerd wat Belgische Q'ers te bezoeken. Wie biedt zijn/haar huis aan? *O*

    Alright, het idee was dat mijn vriend en ik dit jaar naar Dublin zouden gaan, maar mijn financiën worden er met de dag niet beter op en het ziet er naar uit dat het of een hele skere vakantie wordt (-> heb ik geen zin in, want ik wil genieten), of we moeten iets anders verzinnen. En nu kwam mijn vriend ineens met het idee om een rondje België te maken (avec le car) en zei daarbij voor de grap: "Dan kunnen we ook langs wat Quizletters gaan."
    Echter vond ik dit serieus een leuk idee en heb het balletje een beetje verder laten rollen en hij zei vervolgens dat hij het eigenlijk helemaal niet erg zou vinden, als we dan wel af en toe ook wat prime time hebben en wat steden e.d. bezoeken.

    Dus om het balletje nog even wat verder te schoppen: zijn er Belgen die deze zomer bezoek zouden willen ontvangen? Het zal maar een middagje zijn en we zijn ook niet van plan om te blijven slapen, dus je zult verder geen last van ons hebben. Er zijn nog geen concrete ideeën, maar ik wilde even kijken of er interesse is. (:
    Het zal in de laatste week van juli zijn, want dan hadden we onze vakantie gepland. ^^

    Mocht je nu willen weten wie wij zijn: galafoto, carnaval (<- dit is niet hoe wij ons normaal kleden :Y) ).

    Also, JW staat voor Jan Willem.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit lijkt zo asdfghjkl tof. Maar het valt volgens mij onder de categorie 'meetings' en aangezien mijn ouders nog steeds niet helemaal akkoord zijn met dat principe...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha, mijn huis staat heel de zomer open, want we gaan niet op vakantie. We wonen in Mechelen. ^^


    What would Emma do?

    De eerste foto werkt bij mij niet. D:

    Bij mij mag je altijd langs komen. Ik wil je eventueel ook altijd meenemen op een kajaktripje (lees als: naar een café varen, daar iets drinken en daarna terug dobberen) of iets anders. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is dat ik net 500 meter in Nederland woon, anders had je zeker kunnen langskomen, jullie zijn sowieso welkom.:P
    Kom anders een dag naar Plopsaland!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Het is dat ik net 500 meter in Nederland woon, anders had je zeker kunnen langskomen, jullie zijn sowieso welkom.:P
    Kom anders een dag naar Plopsaland!:Y)


    Dat is nog eens een idee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jammer dat ik eind juli niet in Gent ben, anders had je zeker mogen langskomen. Thuis wordt het wat moeilijk met mijn ouders die niets van Q weten. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Debbaut schreef:
    Het is dat ik net 500 meter in Nederland woon, anders had je zeker kunnen langskomen, jullie zijn sowieso welkom.:P
    Kom anders een dag naar Plopsaland!:Y)

    Oeh mogen we dan jou gaan irriteren met vervelende vragen?

    Nuja, ik zou best willen, maar als we een rondje België doen, zal het ook geen dure vakantie worden. Ik weet niet of een dagje Plopsa duur is?

    En jij bent een Belg, Jarne. Ik heb je alleen nog maar op Vlaamse meetings gezien, je praat Vlaams, je gaat naar een Vlaamse school, dus ik vind dat je gewoon een Belg bent ;P
    Geintje.

    Maar leuk de interesse. Overigens, ik heb het onder meetings gezet, maar als wij bij je thuis langskomen kunnen je ouders toch geen bezwaar hebben? I mean, dan zijn ze er zelf bij. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Oeh mogen we dan jou gaan irriteren met vervelende vragen?

    Nuja, ik zou best willen, maar als we een rondje België doen, zal het ook geen dure vakantie worden. Ik weet niet of een dagje Plopsa duur is?

    En jij bent een Belg, Jarne. Ik heb je alleen nog maar op Vlaamse meetings gezien, je praat Vlaams, je gaat naar een Vlaamse school, dus ik vind dat je gewoon een Belg bent ;P
    Geintje.

    Maar leuk de interesse. Overigens, ik heb het onder meetings gezet, maar als wij bij je thuis langskomen kunnen je ouders toch geen bezwaar hebben? I mean, dan zijn ze er zelf bij. ^^


    'En wie is dat juist? '
    'Iemand van die site waar ik op schrijf, je weet wel, Quizlet.'
    'En die wilt naar hier komen?'
    'Ja, dat zou het plan zijn.'
    'En heb je die ooit al eens in het echt gezien?'
    'Nee. Nee, ik ken haar enkel via internet.'
    Conversation closed. :'D

    Mijn ouders zijn sowieso niet voor vreemden in huis. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    'En wie is dat juist? '
    'Iemand van die site waar ik op schrijf, je weet wel, Quizlet.'
    'En die wilt naar hier komen?'
    'Ja, dat zou het plan zijn.'
    'En heb je die ooit al eens in het echt gezien?'
    'Nee. Nee, ik ken haar enkel via internet.'
    Conversation closed. :'D

    Mijn ouders zijn sowieso niet voor vreemden in huis. :'D

    Hmm, zonde. Mja, ik ga natuurlijk niet tegen je ouders in, maar het is wel jammer... Misschien dat je ze op een andere manier kan overhalen? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Oeh mogen we dan jou gaan irriteren met vervelende vragen?

    Nuja, ik zou best willen, maar als we een rondje België doen, zal het ook geen dure vakantie worden. Ik weet niet of een dagje Plopsa duur is?

    En jij bent een Belg, Jarne. Ik heb je alleen nog maar op Vlaamse meetings gezien, je praat Vlaams, je gaat naar een Vlaamse school, dus ik vind dat je gewoon een Belg bent ;P
    Geintje.

    Maar leuk de interesse. Overigens, ik heb het onder meetings gezet, maar als wij bij je thuis langskomen kunnen je ouders toch geen bezwaar hebben? I mean, dan zijn ze er zelf bij. ^^


    Daarvoor draag ik dat uniform.:Y)

    34 euro PP. Dus dat wordt al wat duurder.:'D

    Als je 500 meter wilt uitwijken naar de Nederlandse Middle of nowhere ben je welkom!:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Daarvoor draag ik dat uniform.:Y)

    34 euro PP. Dus dat wordt al wat duurder.:'D

    Als je 500 meter wilt uitwijken naar de Nederlandse Middle of nowhere ben je welkom!:P

    Doen we jou wel als eerste tussenstop x'D
    Maar dan kunnen we ook als übertoerist op de NederBelgische grens gaan staan en foto's van onszelf maken. Met veel te veel hashtacks en het tóch nog met 4G uploaden x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Doen we jou wel als eerste tussenstop x'D
    Maar dan kunnen we ook als übertoerist op de NederBelgische grens gaan staan en foto's van onszelf maken. Met veel te veel hashtacks en het tóch nog met 4G uploaden x'D


    Voor mij is het goed, laat me maar iets weten als de plannen concreter worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Als ik 10 jaar ouder was had ik miss m'n huis aangeboden...


    You are my piece of paradise.