• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Doe een handstand,' zei hij na een lange tijd. Ik keek hem aan. 'Handstand?' zei ik lachend. 'Ik weet niet wat dat met dapper te maken heeft, maar ok,' voegde ik er aan toe. Ik deed paar stapjes aan de kant, zodat als het mis ging ik hem niet trapte. Moeiteloos deed ik mijn handen op de grond en mijn benen de lucht in. Nog geen paar seconde later voelde ik mijn shirt zakken. Ik bloosde. 'Als je het ziet, zeg dan alsjeblieft dat ik geen oma bh aan heb,' zei ik blozend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emma

    Direct loop ik naar buiten waar ik begin te schreeuwen. 2 mensen stonden buiten en keken me raar aan. "Wat een kutmens" zei ik nog steeds trillend van woede.

    Levi
    Serena maakt soepel een handstand. Een paar seconden later zakt haar shirt een stukje naar beneden. Ik kan er niks aan doen maar ik kijk naar haar blote buik, ik blijf tenslotte een jongen. 'Als je het ziet, zeg dan alsjeblieft dat ik geen oma bh aan heb,' Ik grinnik, 'alleen je buik is zichtbaar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sunsparkle, welke twee mensen staan daar?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ow, laat maar ;d dat is helemaal buiten, las verkeerd]

    Serena Loeff

    Ik hoorde Levi grinniken. 'Alleen je buik is zichtbaar,' zei hij. Op één of ander manier moest ik daardoor lachen en ik viel op me rug. Ik moest nog harder lachen. 'Daar gaat mijn dapperheid zeker?' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Serena begint te lachen en valt op haar rug en begint nog harder te lachen.
    'Daar gaat mijn dapperheid zeker?' 'Valt wel meer hoor,' grinnik ik en ik help haar weer overeind.

    [ik ben zo trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Loeff

    'Valt wel meer hoor,' zei hij en hij grinnikte. Hij hielp mij overeind en ik trok mijn shirt weer omlaag. 'Dank je,' zei ik. 'Zullen we nu naar die oefenruimte gaan?' vroeg ik.

    [Veel plezier alvast ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Ik glimlach nog even naar mijn broer die me hier heen heeft gebracht en loop dan met mijn koffers het terrein op. Ik heb niet zoveel mee. Gewoon wat simpele kleren. Oke, misschien heb ik wel wat meer mee dan de meeste hier, maar goed. Ik kijk even rond en krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht wanneer ik de vrolijk gekleurde gebouwen zie. Even graai ik in mijn handtas naar een plattegrond van de academie die ik had uitgeprint voor het geval ik verdwaal. Waar ik nogal er goed in ben. Ik bekijk het even en loop dan richting een gebouw, wat volgens de plattegrond het gebouw waar de meiden in slapen is.

    [wilt er iemand naar Florence? :D ik schrijf zo iets met Elliot. Eerst even eten :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ben er weer, Sebastiaan & Abigail praten met niemand, naar wie kan ik toe?]

    [Je kan naar Florence?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Je kan naar Florence?]


    [Die is eten?]

    Elliot Jaden Tune.

    Ik adem even diep in, wanneer ik mijn ogen heb gesloten. Als ik ze weer open doe, neem ik het terrein in me op en kijk ik rond naar de mensen die rondlopen. Ik vraag me af wat iedereen hier heeft gebracht. Volgens mij is dat van mij alleen maar saai en duf. Tja, het hoort nou eenmaal bij mij en daar kunnen ze niets aan veranderen. Met die gedachte zet ik mijn eerste paar stappen op het terrein.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Niet, ik ben der XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Verveeld slenter in over het terrein, ik heb ook altijd ruzie. Ik kan er ook niks aan doen, mijn leven is mijn leven en ik ben nou eenmaal zo. Niks aan te veranderen. Mijn voet doet zeer, na de ruzie met Emma heb ik tegen de muur getrapt. Eigenlijk wil ik geen ruzie, maar ik kan er niks aan doen. Ik ben gewoon zo! Nog steeds geïrriteerd ga ik op een bankje zitten, met mijn armen over elkaar.

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Wanneer ik mijn koffers in de kamer, die nu van mij is, heb gezet, loop ik weer uit het gebouw en besluit om een stukje te gaan lopen over het park. Als ik een stukje heb gelopen, zie ik een meisje geïrriteerd op een bankje zitten met haar armen over elkaar. Ik zucht even en besluit om haar wat vrolijker te maken. "Hoi," Zeg ik vrolijk, als ik naast haar ben komen zitten, "Ik ben Florence, maar noem me maar Floor. Wie ben jij?" Ratel ik.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:50 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'