• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blindy

    de draak die naast me lag had duidelijk last van zijn vleugel. wie ben ik om het vliegen van hem af te nemen? ik kom overeind en leg mijn poot op zijn vleugel, ik had geen zin om te wachten of hij het goed vond en heelde met Energie (element) het gat in zijn vleugel.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryu
    De draak komt overeind en legde zijn poot op de snee in mijn vleugel. Iet wat verbaast kijk ik ernaar. Langzaam merk ik dat het heelt. 'Het ging wel hoor,' mompel ik. 'Het duurde alleen wat langer. Het gebeurt vaker dus heb ervaring.' Rustig bleef ik liggen met mijn vleugels gespreid. Je kon nog een paar littekens zien zitten van de vorige gevechten.

    Blindy

    'Je mag dan wel ervaring hebben, maar er hoeft maar een iets wat grotere draak dan je te zijn, zoals ik. En je maar als lunch aan te zien' zeg ik zonder adem en ga weer zitten ik roer met mijn gloeiende nagel door het water waar een kleine draai kolk ontstaat.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    "Nu koelt hij vast wel af." Zegt ze en lacht even.
    Ik schud mijn kop.
    "En dan, als hij is ontdooit, hé. Dan ga ik eraan..." Zeg ik en klim tussen de rotsen vandaan.
    Ik ga erop staan en strek even mijn vleugels uit, de warmte van de zon doet me even goed.
    "Ik heb dan wel mijn naam gezegt. Maar het jouwe weet ik nog niet." Zeg ik terwijl ik naar de blauwe lucht kijk.
    Waarna ik even luid brul.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryu
    'Ik ken mijn plaats,' zeg ik kil. 'Ik heb jaren lang kunnen trainen tegen grotere draken en heb genoeg gevechten gehad om mijn plek te kennen.' Wie was deze draak? Ito was groter en sterker dan ik, en mijn vader ook en samen hebben we al genoeg gevechten gehad. Ik strek mijn vleugels nog een keer en klap ze weer in.

    Blindy

    'Trainen hoeft niet altijd effect te hebben tegen een grotere draak' ik sta op en rek me in mijn volle lengte uit ook mijn massieve vleugels rek ik 'Ik hoeft je maar op te tillen en te laten vallen, zonder vleugels kun je niets beginnen in de lucht mocht je ze gebruiken in de lucht zou je ze verder kunnen beschadigen of breken'

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 18:04 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryu
    'Kap je met me tegenspreken als ik je gelijk geef?' vraag ik geïrriteerd. Ik wist wat ik kon en wat niet. Mijn vader had me goed getraind en om de zoveel tijd werden mijn skills weer opnieuw boven gehaald.

    Blindy
    'Misschien' zeg ik zacht, en klap mijn vleugels strak tegen mijn lichaam 'weet je hoe je ook niet kan vliegen? Zonder staart.' over dat onderwerp kon ik lang praten sinds ik er zelf bijna geen meer had, Het kleine stompje dat ik nog had kon ik nergens meet voor gebruiken,

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 18:55 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    wow, ik volg Blindy niet meer. :S

    (ze heeft het over dat je niet kan vliegen zonder staart, en daarvoor over dat als je niet kon vliegen dat je ook meer gevaar had aangevallen te worden door een grotere draak)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    oke, ik vind het nog steeds een beetje een vaag onderwerp maar goed. leest het nog drie keer en ziet eindelijk hoe de zin in elkaar zit.

    Ryu
    Ik zwiepte even met mijn staart. 'Het is dan mooi dat ik er wel een heb, en gewoon kan vliegen,' zeg ik kil. Wat moest die draak precies? ineens zoveel vage onderwerpen over hoe ik het het beste kon doen. Ik wist zelf genoeg om het niet nog eens van iemand anders te leren!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:24 ]

    Blindy
    Ik legde mijn oren in mijn nek en ging weer liggen bij het water Mijn vleugels bedekte, expres, mijn hele lichaam. een klein rook wolkje kwam uit mijn neus.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:13 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Je hebt een verkeerde naam erbij geschreven?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    oeps sorry, ik haalde wat door elkaar.

    Ryu
    De draak ging weer in het water liggen en een klein rook wolkje kwam uit zijn neus. 'Sorry ik kan er niet tegen als iemand me de les probeert te lezen,' zeg ik uiteindelijk maar.

    (maakt niet uit hoor)

    Blindy
    'Dat deed ik niet' zeg ik glimlachend 'Ik zij dat je veel beter een hele vleugels kan hebben dan langer rondlopen met een gat erin' Ik lach zacht Kleine draakjes altijd meer en verder.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira