• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (oh ok dan ga ik wel weer off)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Oops, sorry peeps, moest Duits leren ):]

    Daeron
    Ik schudde mijn hoofd.
    'Jij snapt niet veel van deze wereld he?' Ze keek me dodelijk aan, maar ik liet me niet afschrikken. 'In elk geval zie ik geen redenen om hem om zeep te helpen, dat zou "slecht" zijn toch? Denk eens na, niemand verdient het toch om zo te sterven?' Ik grijnsde. Het hoefde niet veel uit te halen, maar aangezien de draak achter me wel mijn grootste hulpbron voor voedsel was, zag ik nog geen reden om hem te laten sterven.


    Cookies!

    Dracy

    "Jij snapt niet veel van deze wereld he? In elk geval zie ik geen redenen om hem om zeep te helpen, dat zou "slecht" zijn toch? Denk eens na, niemand verdient het toch om zo te sterven?" Grijnst hij.
    Heeft hij iets wat me over haalt.
    "N-Nee." Zeg ik zachtjes. Ik kijk naast me naar de Blauwe draak en dan weer terug. "N-Niemand." Stotter ik.
    Waarom moest hij altijd zo iets hebben om mij over te halen!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blindy

    Ik spitste mijn oren en luisterde aandachtig naar het gesprek. ondanks dat het geen goed gesprek was. De stekels tintelden en ik kon maar geen goede manier vinden om mijn vleugels op mijn rug te leggen. Er kwam rook uit mijn neus met soms een klein paars fonkje. Ik wachten nog steeds af tot er wat zou gebeuren.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arya

    "En dan, als hij is ontdooit, hé. Dan ga ik eraan..." ze klimt tussen de rotsen vandaag en rekt zich uit "Ik heb dan wel mijn naam gezegt. Maar het jouwe weet ik nog niet." Zegt ze als ze naar de lucht kijkt.
    voor dat ik kan antwoorden zeg ze al "Weet je. Laat maar, ik ga weg." Zeg ze een beetje kil en loopt weg Fijn goed gedaan weer Arya! waarom kan je nou nooit vrienden maken?!" zeg ik boos en sla mezelf voor mijn kop.
    geiriteerd spring ik in het water en zwem ik naar een bekende grot, daar blijf ik liggen.
    na een tijdje geleget te hebben zwem ik langzaam omhoog en gluur ik door het water wat er boven aan de hand is.
    ik zie de zwarte draak weer met de beige en de blauwe en Dracy.
    ik zwem wat naar beneden en spring dan zo hoog mogelijk en onbedoeld sielijk uit het water en kom naast Dracy terecht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Pavarotti is waarschijnlijk een tijdje niet online!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Daeron
    'Ah, dan hebben we een deal denk ik. Jullie gaan hier weg en doen hem hier niets. In ruil daarvoor scheur ik jullie niet aan stukken.' Zei ik grijnzend. Ineens streek er nog een draak neer naast Dracy. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte.


    Cookies!

    Blindy

    grimmig schoot mijn tong in en uit mijn bek. Hier weg gaan? Nu het spannend is? Nee zeker niet. Ik voel hoe er een kleine drakin uit het water schiet en naast de rare aura land


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryu
    Rustig luisterde ik naar wat er gezegd werd. Er was duidelijk een oude hereniging gaande. Ik vertrouwde de zwarte draak voor geen meter. Eigenlijk was ik wel klaar voor aanval als dat nodig was. Ik keek niet naar goed of kwaad, nee ik keek meestal naar het moment. Als iemand hulp nodig had hielp ik diegene, goed of kwaad.

    Dracy

    Naast me land de blauwe draak. Ik kij keven naar haar en dan weer naar Daeron.
    ''Ah, dan hebben we een deal denk ik. Jullie gaan hier weg en doen hem hier niets. In ruil daarvoor scheur ik jullie niet aan stukken.'' Zegt Deze.
    Ik kijk hem aan.
    "Doe je toch niet." Mompel ik, maar weet dat ik het iets té hard zei.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (...)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arya
    Even kijkt Dracy naar me en dan weer naar de andere draak.
    'Ah, dan hebben we een deal denk ik. Jullie gaan hier weg en doen hem hier niets. In ruil daarvoor scheur ik jullie niet aan stukken.' set die, ik vertouw hem voor geen plant, ik vind hem lelijk en hij wil dat de zwarte andere draak het overleefd.
    "Doe je toch niet." Mompelt Dracy, ik steek mijn nagels in de grond en concentreer me op de natuur, mijn paarze tekeningen op mijn schubben worden licht groen en ik sta klaar voor elke aanval of verdediging.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Blindy

    ik snoof verveelt eigenlijk had ik er niet zo'n zin in, ik wou veel liever iets te eten zoeken en terug mijn nest in gaan als die nog zou bestaan. maar het was ook wel spannend en interessant, en zomaar weggaan staat best wel raar


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Volgens mij is de RPG Dood.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (je moet gewoon iedereen een pm steuren, over of ze nog mee gaan doen...)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira