• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    "Wat ben je ineens vrolijk." Zeg ik met een glimlach en kijk haar aan.
    Ik doe een arm om Irials nek, en laat de aandere waar die is, verstringelt met zijn vingers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "D-dank je. Ik kan je denk ik wel de basis aanleren?"
    Ik kan het niet laten mijn charmes even boven te halen.
    "Heeft iemand je al gezegd dat je knap bent als je glimlacht?" vraag ik met een brede grijns. Ik vraag me af waarom ik over haar nog niks gehoord heb. Ze is minstens even knap als Charlotte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd.
    "Charlie heeft ooit wel gezegd dat ik mooier ben als ik l-"
    Ik stop mijn zin en sla mijn ogen neer.
    "Laat maar."
    Ik forceer een glimlach en kijk hem aan.
    "Waarom heb ik je nog nooit eerder gezien?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik haal mijn schouders op. "Tsja ik kan niet eeuwig depressief blijven" grinikte ik en gaf hem een plagerige stoot. Beter vrolijk dan verdrietig. "Die klappen breken mijn hersencellen af die ik niet heb" ik gier het uit van het lachen

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik sla mijn armen om Kyle heen en trek hem naar me toe terwijl ik Lilly een gespeeld boze blik toewerp wanneer hem een stoot geeft.
    Ik wrijf over zijn arm terwijl ik Lilly blijf aankijken.
    "Niet slaan op mijn liefjuh," zeg ik met een pruillip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Wanneer ik uitgelachen ben zegt Irial met een pruillip "niet slaan mijn liefjuh"Ik shciet weer in de lach. Oke wat was er in hemelsnaam met me aan de hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik grinnik om Irial zijn reactie toen Lilly me een stoot gaf.
    "Awh, kijk wat een poepie." Ik wijs naar zijn gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Charlie heeft ooit wel gezegd dat ik mooier ben als ik l- Laat maar."
    Ik til mijn hoofd wat opzij en kijk haar aan. Charlotte, gevoelig onderwerp. Ik maak er even een mentale nota van zodat ik weet waar ik vanavond niet moet over praten.
    "Waarom heb ik je nog nooit eerder gezien?" vraagt Mary dan. Ik moet even luidop lachen.
    "Ik ben hier onder dwang," geef ik toe. "Maar tot nu toe bevalt het prima," voeg ik er met een schuin glimlachje aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik begin weer te lachen om Kyle. Ik kijk rond om te stoppen maar dan zie ik Mary met een jongen praten. k kijk naar hun en begin weer luid te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ik ben hier onder dwang, maar tot nu toe bevalt het prima."
    "Hoezo?"
    Ik kijk hem vragend aan. Met enkele seconden vertraging gaat mijn verstand werken en ik schud mijn hoofd.
    "Sorry, ik ben er niet echt bij."
    Ik ga even met mijn hand door mijn haren.
    "Dank je voor het compliment."
    Ik glimlach even en kijk om me heen. Sinds ik hier ben heb ik Charlie alleen maar gezien terwijl ze ruzie maakte. Plots heb ik een ongelooflijke drang om naar haar toe te gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [wahah en lilly maar lachen]xD[met der dikke lip is ze sam de vislip]xDxD

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:27 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [xD Waarom zeg jij wat ik d8 xD whahaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Je kan me altijd bellen," zegt Charlotte nog.
    Donna steekt haar hand op als antwoord en loopt langzaam weg.
    Ik sla mijn arm om Charlotte's middel en druk een kusje op haar mond.
    "Gaan we weer terug naar binnen?" vraag ik en ik wiebel met mijn wenkbrauwen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik heb een vraagje." Ik kijk naar Lilly en Irial.
    "Wie wil er vanmiddag mee shoppen?" Vraag ik en kijk de twee wenkbrauwiebelend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Dank je voor het compliment," zegt Mary uiteindelijk.
    "Geen moeite," zeg ik met een glimlach. Ik sla met mijn handen op mijn billen en zucht wanneer ik besef dat ik aan het staren ben.
    "Waar blijft die pianoles?" vraag ik lachend.

    Charlotte

    "Gaan we weer terug naar binnen?" vraagt Michael wenkbrauwwiebelend.
    Ik moet even lachen en sla mijn armen om zijn nek.
    "Ik vind het hier anders ook wel gezellig," zeg ik met een glimlachje.
    Ik druk mijn lichaam tegen het zijne aan en laat mijn lippen zachtjes over de zijne gaan.

    Irial

    "Ik heb een vraagje. Wie wil er vanmiddag mee shoppen?"
    Ik trek mijn wenkbrauw op en laat mijn tong even over mijn piercing gaan.
    "Hebben we geen les dan?" vraag ik zowel aan Kyle als aan Lilly.
    "Want ik ben niet van plan te spijbelen dat hebben we gisteren al-"
    Ik hou mijn mond wanneer ik besef dat er een leerkracht in het lokaal is.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.