• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    [Waar beginnen we?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Je wordt wakker op een kamer die op je kamer van thuis lijkt. Ja kan de kamer uit en de rest van het huis is ingericht als een gewoon huis. Alleen aijn er verschillende slaapkamers.]


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    [Je wordt wakker op een kamer die op je kamer van thuis lijkt. Ja kan de kamer uit en de rest van het huis is ingericht als een gewoon huis. Alleen aijn er verschillende slaapkamers.]


    [dus je hebt eerst toch nog niet door dat je in een ander huis zit toch? tenminste tot dat je je kamer uitloopt lijkt me]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ja, dat lijkt mij wel in ieder geval. Maar hoe zijn we daar gekomen? Knock-out geslagen of zo? :'D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [lol :P ik denk gewoon een spuitje gekregen in slaap ofso. anyway hier is mijn stukje]
    Aimee Jade Tempeste
    Ik knipper even met mijn ogen als ik een geluid hoor. Maar als ik overeind kom en de kamer rond kijk zie ik niks vreemds. Ik haal me schouders op, komt vast door die griezelfilm van gisteravond. Als ik op mijn wekker wil kijken hoe laat het is kom ik er achter dat ik nog steeds geen wekker heb gekocht. Ik laat me weer achterover vallen en sluit mijn ogen. Als het te laat wordt maakt mijn moeder me wel wakker.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Demesne -> Patriot

    Valeria Blake | Vuur

    Mompelend kruip ik mijn bed uit en trek met een ruk mijn lichtgrijze gordijnen dicht voor ik me terug in bed laat vallen en opnieuw mijn ogen sluit. Ik was verdomd moe, bijna alsof het niet echt was maar kunstmatig. Zonder mij daar verder iets van aan te trekken trok ik het deken over mijn hoofd en sloot mijn ogen.

    Loren Roudette | Verzorger | Water

    Bijna trots liep door de gangen, we hadden het gedaan. Alle jongeren waren opgesloten en zouden hier niet meer buiten komen, noot meer. Met een tevreden uitdrukking op mijn gezicht geplakt controleerde ik alle gangen en plekken voor het geval er al een paar wakker geworden zouden zijn en die het in hun hoofd hadden gehaald om hier rond te beginnen dolen. Het was maar goed dat ze opgesloten werden voor hun "gave" zich kon ontwikkelen, ze hoorden niet te worden zoals de anderen, nee zij zouden net zoals normale mensen zijn en ook aan diens kant staan. Zoals ik bijvoorbeeld.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [ze waren verdoofd. Maar ik ga nu naar toneel, dus post straks wel. ^^


    Take me to wonderland

    (Zijn hun ramen en zo op slot dan, en hun kamer deuren? Of staat alles gewoon open behalve de 'ingangdeur' om het zo even te zeggen?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Celeste Amarante Dubois
    Ik word wakker met een hoofdpijn die ik gister nog niet had gehad, maar wrijf even over mijn hoofd en verwacht dat er iemand elk moment mijn kamer in kan komen om mijn koffie te geven. Maar ik weet dat dit niet het geval is, omdat ze niet kunnen ruiken dat ik een hoofdpijn heb en daardoor koffie wil. Toch blijf ik even liggen op mijn bed en trek de deken weer over mij heen. Ik zal me straks gaan aankleden en dan zie ik wel weer verder, hoor.

    Ryan Michael Blake
    Met een klap val ik op de grond en ik kijk snel om me heen, om te kijken of iemand het gezien had. Gedesoriënteerd waar ik ben kijk ik nog om me heen en traag komt er naar boven dat ik in mijn kamer ben en dus eigenlijk nergens zorgen over hoef te maken. Ik haal een hand door mijn korte haar heen en sta van de grond op, waarna ik naar mijn kledingkast wandel om een eenvoudig wit shirt aan te doen. Slapen met alleen een PJ-broek is super, maar daarna wilde ik ook echt een shirt weer aan. Daarna ging ik weer op mijn bed liggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fay
    Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Fijn ik was weer in HET huis. Ah zo moeilijk zou het niet zijn. Ik voelde aan mijn handen. Ze waren ijskoud en liet een beetje vuur uit het niets komen. ik verwarmde mezelf en stapte it de kamer. Ik liep naar buiten dat ik zomaar mocht inplaats van de jongeren. Even Mediteren voordat iedereen wakker zou worden.

    Madison
    Ik opende van schik mijn ogen. Wat een vreselijke nachtmerrie. Ik keek omme heen alles oogde zo normaal terwijl ik droomde over dat ik weggevoerd was. Ik pakte een setje kleren en deed het aan. IK opende mijn deur en slaakte een kleine gil. Waar was ik?!

    Jason
    Ik voelde me fit en stapte uitmijn bed. Ik deed mijn broek aan en een simpel wt v-hals shirt. Ik voelde alles en zag alles,maar op een andere manier en het beste was niemand kon het merken. Niemand wist het. En niemand zou er over te weten komen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik wrijf mijn ogen uit, en kijk om me heen. Wat was dat een leuke droom, allemaal jongens met six-packs en eight-packs. Maar ik moest natuurlijk wakker worden. Ik rol uit bed, en loop naar mijn kledingkast. Waar ik een leuk setje pak. Mischien een beetje kort, maar hé. Kijk naar me, ik ben gewoon hot! Oke oke, beetje arrogant. Maar het is wel zo. Toen ik klaar was met opmaken, gooide ik mijn make-up en mijn andere dingen zoals mijn Iphone in het zwarte tasje. Ik doe de deur open om naar de keuken te lopen, Hé! Dit is niet mijn huis! Ik gil zo hard ik kan, "Ik ben ontvoerd!".


    El Diablo.

    Zendé ~ Lucht

    Rechtovereind ga ik in mijn bed zitten en ik wrijf even in mijn ogen. Ik heb vage herinneringen aan gisteravond. Lichtflitsen. Handen met zwarte handschoenen aan. En een witte spuit.
    Nou ja, ik heb het vast gedroomd denk ik na een tijdje. Er is tenminste niets geks.
    Ik ga weer normaal in mijn bed liggen en probeer de lichte vermoeidheid die mijn lichaam nog teistert weg te werken.
    Net als ik een paar minuten weer ingedommeld ben, hoor ik in de verte iemand gillen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 19:49 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Madison
    Ik zie een meisje een kamer naast mij iets gillen. ´Omg ontvoerd?' Zeg ik luid. 'Ik ben ONTVOERD?' Schreeuw ik harder? 'Maar ik had afgesproken vandaag met mijn vriendinnen? kon het niet morgen.' Zg ik met een harde zucht. Ik sap maar op het meisje staan en bekijk haar. 'Hey ik ben Madison een Mede ontvoerde.' Zeg ik dan maar. Beter iemand kennen dan niemand.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Momentje iets te drinken pakken!]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 19:57 ]


    El Diablo.

    Alyson

    'Hey ik ben Madison een Mede ontvoerde.' zegt een meisje naast me. Ik kijk haar aan, ze draagt merk. Ik kan dat zo zien. "Ik ben Alyson, en wat doen we hier?" zeg ik. Dan laat ik een vlammetje op mijn hand dansen, "Ik ga die kidnappers een lesje leren, ik had afgesproken met mijn vriendje!".


    El Diablo.