• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Madison
    De jongen heet brandon en heeft blijkbaar vuur als element. 'We kunnen nu gewoon eigelijk naar buiten lopen.' Zeg ik terwijl ik naar de open deur wijs. 'Maar dat is wel simpel. Maar we kunnen het wel proberen.' Zeg ik erachteraan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Oke, dit begint echt vervelend te worden. Ik stik hier haast! Ik besluit om te gaan roepen. "Fay?!" roep ik.


    El Diablo.

    Smugness schreef:
    [Korte samenvatting? :p]

    Er zijn al wat mensen door het vuur, maar een aantal staan ook nog in de gang.
    Fay is naar haar kamer gegaan, maar nu roept iemand haar weer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Je kan niet door het vuur heen. Je kan er niet meer doorheen Fay heeft er een soort van Slot op gedaan. XD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon
    'We kunnen nu gewoon eigelijk naar buiten lopen. Maar dat is wel simpel. Maar we kunnen het wel proberen.' Zegt Madison. 'Dat kan ja, maar ik denk dat ik even hier blijf wachten totdat de rest ook naar beneden mag,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fay
    Ik hoor mijn naam maar negeer het. Ik was ouder en ik had een hogere ran dan hen. Ik werd aangesproken met Mevrouw Rush of Mevrouw Fay. Er moest mevrouw voor dat had ik gezegt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé ~ Lucht

    Het is moeilijk om door de vlammen heen te kijken, maar ik zie nog een paar vage schimmen staan in de gang.
    De mevrouw die mensen doorliet is weg. Ik vraag me waar ze is en of ze hun gewoon laat stikken in de hal.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    -

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:02 ]


    Cookies!

    Alyson

    "Mevrouw Fay, wanneer mag ik erdoor, ik zal respect tonen!" schreeuwde ik.


    El Diablo.

    thePineapple schreef:
    Aurora
    De vrouw voor het vuur nam echter het woord. Aurora verstond haar woorden niet helemaal maar ze zij iets met respect.
    'Wat zei U mevrouw?' Vroeg ik.
    'Toon je respect aan mij.' Zei ze. Ik dacht na. Respect tonen. Mmh, als ik er zo achter kwam waarom ik hier was!
    'Ik respecteer U.' Besloot ik te zeggen, zonder er op te letten hoe knullig het kon klinken. Het vuur verminderde en de vrouw gebaarde dat ik door kon lopen.

    Bij nader inzien, de verzorgster staat er al niet meer, ze is naar haar kamer.
    En al stond ze er wel, het is niet leuk om voor iemand anders te bepalen. Staat ook in de regels: ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ok, dankje. :p]

    Fáilte

    "En anders gaan we er toch gewoon zelf wat van maken? Ik zou het niet erg vinden om met jou hier vast te zitten hoor," Zei Celeste. Ik glimlachte weer en een warm gevoel verspreidde zich in mijn lichaam wanneer ze zachtjes in mijn hand kneep. "Door jou ben ik nog niet gestoord rond beginnen lopen," lachte ik.


    Take me to wonderland

    [O, sorry, ik snap nog niet heel veel van alle gebeurtenissen, ik schrijf wel even wat anders]


    Cookies!

    Ivar

    Ik glimlach, 'Dat is nou iets wat ik nooit iemand tegen mij heb horen zeggen.' zeg ik tegen haar met een glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Dat is nou iets wat ik nooit iemand tegen mij heb horen zeggen.' zegt Ivar met een glimlach. Ik kijk hem even verbaasd aan, 'echt niet? Want je ziet er echt-' ik laat mijn ogen over hem heen glijden, 'heel goed uit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Nee, iedereen is altijd bang voor me geweest.' Antwoord ik treurig, 'Maar jij hebt het vast wel vaker gehoord, jouw gave is niet zo angstaanjagend.' voeg ik er vrolijker aan toe.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I only miss you when I'm breathing