• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Alyson

    "Verdomme zeg" mompel ik, en laat me op de grond zakken. Ik pak mijn Blackberry, "Ik ga de politie bellen, serieus" mompel ik. What the? "Ik heb geen fuckin bereik!" schreeuw ik gefrustreerd. Ik kreun, "I hate life" mompel ik dan.


    El Diablo.

    Zendé ~ Lucht

    Voor me ligt een lange, grijze gang. Dit is niet mijn huis. Waar ben ik?
    Dan besef ik dat ze mijn kamer wel hebben nagemaakt. Het was een list. Maar waarom ben ik hier?
    Ergens naast me hoor ik geschreeuw, en ik loop de gang door, er niet bij nadenkend dat ik volledig naakt ben, op mijn boxer na. Ik steek mijn hoofd om het hoekje en zie allerlei mensen staan. Voor hun laait vuur op.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason
    Blauw achtig vuur voel ik uit de vloer komen. Ik loop langs ze en laat de aarde uit de vloer van beton komen en stuur het tegen het vuur aan. Het zou het vuur moeten doven maar het vuur kwam gewoon terug.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Dus,' zeg ik terwijl ik de jongen even bekijk, 'blijkbaar zijn we ontvoerd'. Ik zwijg even, 'ik ben Aimee,' zeg ik uiteindelijk.

    [ik ben inspiratieloos -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madison
    Aarde werkt niet maar water altijd. Ik haal water uit de lucht en laat het erop vallen. Even dooft het maar daarna springt het weer aan. Ik zucht en zie een jongen. Ik loop naar hem toe. 'Heey. Madeline. Ben jij ook ontvoerd?' Vraag ik dan om de tijd te doden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben nu toch moe, dus merk het waarschijnlijk niet erg xd]

    Ivar

    'Tja, daar lijkt het op. Maar mijn kamer ziet er precies hetzelfde uit.' zeg ik terwijl ik de deur wat verder open doe en de gang in stap. 'Ik ben Vince.' zeg ik als zij zich ook voorstelt.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:58 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Opeens krijg ik een idee, "Hé, ik bestuur zelf vuur, ik kan er wel tegen!" zeg ik opgewekt. Ik sta op, en steek voorzichtig mijn hand in het vuur. "Auw!" gil ik, oke. Ik kan dus niet tegen dit vuur.


    El Diablo.

    Aimee
    De jongen stelt zichzelf voor als Ivar. 'Eigenlijk wel een creepy idee dat ze de kamers precies hebben gekopieerd. Een of andere gek heeft waarschijnlijk door onze kamers gesnuffeld en foto's er van gemaakt en ons vervolgens ontvoerd. Het lijkt net een of andere soapserie'.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Lucht

    Het vuur laat me even verstijven van verbazing. Ik doe een stap naar voren, waardoor ik vol in het zicht sta, met alleen mijn boxer aan. Is dat vuur nou echt, of worden mijn ogen bedrogen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    (Lieve dametjes, Ryan had wat gezegd hé, moeten jullie mijn post maar lezen. 8D Ik ga straks nog een keer een post hier dumpen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Spyclon schreef:
    [Ik ben nu toch moe, dus merk het waarschijnlijk niet erg xd]

    Vince

    'Tja, daar lijkt het op. Maar mijn kamer ziet er precies hetzelfde uit.' zeg ik terwijl ik de deur wat verder open doe en de gang in stap. 'Ik ben Vince.' zeg ik als zij zich ook voorstelt.

    Je speelt toch Ivar?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Of mijn ouders hebben me uitgeleverd.' zeg ik als ik naar de grond staar en diep in gedachten verdwaal. 'En dat lijkt me niet heel erg onwaarschijnlijk.' zeg ik na een tijdje.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:58 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Nadat mijn hand weer minder pijn doet, stap ik naar alle jongeren op de gang. Ik stel me voor, weten ze tenminste wie ik ben. Wel zo handig.


    El Diablo.

    Fay
    Ik grijnsde. Ik liet mijn hand er doorheen gaan en zwaaide naar ze. Jep ik was gemeen maar dat boeide me niet. Ze waren gevaarlijk voor de mensen. Ze moesten het goed leren te beheersen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Madison zei hoi tegen Zendé ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break