• .....

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:13 ]


    -

    Narwhals schreef:
    (...)
    him


    Dat bedoelde ik niet hoor? ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    OH DAAR IS HIJ ;o Ik vroeg me al af waar de lul van mijn hond plots heen was...

    Meid, die jongens is nog onbenulliger en achterlijker als een vlo, dus spendeer je tijd er niet aan en zoek een gast die effectief een brein in zijn schedel heeft zitten in plaats van een mengeling van mayonaise en zaagsel...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hij doet zo raar , het 1ne moment maakt hij me duidelijk dat hij me niet wil , het andere moment lijkt het alsof hij me wil kussen en zo .... ik snap hem niet hoor . wilt hij dat ik zen hoertje speel of zo ? sorry , maar daar ga ik niet in mee ..


    -

    Sirena schreef:
    hij doet zo raar , het 1ne moment maakt hij me duidelijk dat hij me niet wil , het andere moment lijkt het alsof hij me wil kussen en zo .... ik snap hem niet hoor . wilt hij dat ik zen hoertje speel of zo ? sorry , maar daar ga ik niet in mee ..

    I'm going to say this calm and friendly. SLAP THE BITCH IN HIS FACE!
    Okay. It's best I leave here. Now.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soave schreef:
    Dat is in mijn ogen een jongen die alleen maar om seks geeft. Dumpen dus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    O mijn god. Met andere woorden: hij zoekt nog even verder maar als ie niks beters kan krijgen dan neemt ie jou wel omdat ie anders eenzaam is.

    Ik zou het volgende doen: hem heel hard slaan en vervolgens niet meer naar hem omkijken. Wat een klootzak, echt waar. Zo te horen gaat het hem alleen om uiterlijk. Geef hem niet eens een kans en laat je niet in de war brengen door iemand die zo met je omgaat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dus hij denkt dat jij een soort reserve meisje bent waar hij altijd op terug kan vallen zodra een ander meisje hem niet ziet staan? What the fuck denkt hij wel niet zeg! Jij bent geen stuk speelgoed dat hij zo even kan pakken wanneer het hem goed uitkomt. Wat een zak! Ik zou het contact verbreken en hem gewoon vies hard slaan. Girl, you deserve better. Way better!


    26 - 02 - '16

    Escritura schreef:
    1. Voordat je hem gaat geloven, check je BMI of je werkelijk te dik bent
    2. Hij is gewoon een klootzak dus. Waarom zou je daar je tijd aan verspillen?


    Firm believer of all that is magic

    ik vond ooit een jongen leuk en die vondt dat ik te dun was
    sorry hoor, moet ik dikker worden voor jou, echt niet

    gewoon het contact verbreken met die jongen, hij is je niet waard

    Soave schreef:
    Dat is in mijn ogen een jongen die alleen maar om seks geeft. Dumpen dus.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Lol, zo een oppervlakkig persoon zou ik niet willen.


    Life is hard and then we die

    Sirena schreef:
    hij doet zo raar , het 1ne moment maakt hij me duidelijk dat hij me niet wil , het andere moment lijkt het alsof hij me wil kussen en zo .... ik snap hem niet hoor . wilt hij dat ik zen hoertje speel of zo ? sorry , maar daar ga ik niet in mee ..

    Jezus, heb jij oogkleppen op? Serieus, open je ogen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Midna schreef:
    Wat hij er mee bedoelt?
    Dat hij een gigantische klootzak is ;D

    Wat je moet doen?
    Benzine halen en een vuurtje..

    This. En, hij is het niet waard. Geloof me, als hij dat zegt, klopt er iets niet helemaal met hem.. Je bent zoals je bent. Wees daar trots op. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Uhum, als mij dat zou over komen hè .. o wacht, er is zelfs een geschikte smiley voor mijn reactie daarop. --> (finger)
    Dumpen die klootzak, serieus.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Sirena schreef:
    hij doet zo raar , het 1ne moment maakt hij me duidelijk dat hij me niet wil , het andere moment lijkt het alsof hij me wil kussen en zo .... ik snap hem niet hoor . wilt hij dat ik zen hoertje speel of zo ? sorry , maar daar ga ik niet in mee ..


    Ik vind dat je een beetje blind doet, sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking