• Avicii, één van de beroemdste dj's ter wereld, is overleden. Dat meldt zijn zaakwaarnemer. Het lichaam van de artiest werd vandaag gevonden in Muscat, de hoofdstad van Oman. Verdere details zijn nog niet bekendgemaakt. Avicii is de artiestennaam van de in Zweden geboren Tim Bergling.
    bron

    Ik wilde hier toch een topic over maken, gezien Avicii dit zeker verdient en ik hoogst waarschijnlijk niet de enige ben die hierover aangeslagen is. Éen ding kan ik wel van mijn bucketlist afhalen en dat is ooit Avicci live te zien, helaas. Het was veel te vroeg voor hem en voor ons om hem te missen in de music business.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    It's sad :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    What. Die zag ik totaal niet aankomen. Ik luisterde echt veel naar zijn muziek. ):


    Take risks and conquer your fears.

    Vraag me af of ze de doodsoorzaak nog naar buiten gaan brengen, denk het niet. Ik schrok er ook van, mijn vader vertelde en ik zat echt zo van, weet je zeker dat hij het is? Zijn muziek vond ik goed. Ik vind het altijd spijtig als iemand op een jonge leeftijd overlijd en ook als iemand wel oud is.

    Hoop dat ze zijn familie en vrienden in rust laten rouwen en de pers niet op ze duikt.



    Physics is awesome

    Oké wow. Die zag ik ook niet aankomen..
    Ik luisterde er vroeger meer naar dan nu, maar nog steeds komt dit wel binnen.



    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik hoorde het eerder deze avond. Echt jammer. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja jeetje... ik hoorde het ook. Totaal onverwachts...


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik kon het geloven toen ik het op de radio hoorde. ;( Echt jammer, ik hoopte al die tijd om terug nieuw muziek van hem te horen. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Lullig, hij was juist gestopt met touren ivm zijn gezondheid. Jammer voor zijn fans.


    ars moriendi

    Avicii is echt een icoon geweest in de edm en pop!
    Ik zal hem zeer zeker missen, hij stond bij mij bovenaan als dj om een keer live te zien...
    Onwerkelijk dit. Tim/Avicii Hopelijk heb je nu de rust die je waarschijnlijk nodig had (flower)


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    Zulk raar nieuws om te horen, jeetje. Het kwam voorbij in het achtuurjournaal en meestal gaan de overlijdensberichten daar over mensen die een vol leven achter zich hadden (en vaak beroemd waren ver voor mijn tijd, ook), maar het is altijd verdrietig als het iemand is die nog zo jong was.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, ik hoorde het gisteren al en ik was er toch echt even stil van :/ Ontzettend droevig. Ik luisterde zelf niet echt naar zijn muziek, maar het is echt wel supererg ):


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik stapte gister mijn auto in en hoorde het en dacht. Wat is dit voor een zieke grap. Toen hoorde ik het 8 uur nieuws en toen dacht ik. Whut dit is echt.

    Niet dat ik nou speciaal veel luisterde maar hij had toffe nummers


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow, dat zag ik niet aankomen. D:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wow, wat?

    :(


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)