• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    iheartniam - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Courtois - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    McQueen - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:43 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    goed. Jij?


    Tears are words the heart can't say.

    Hoi Piepeloi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga hier gewoon over mijn kut dag vertellen terwijl er niemand is, maar dat boeit me niets. Ik moet even klagen hoor.

    Ik zat om 9 uur in de trein vol goede moed. Ben ik voorbij Wijchen sms'te kim dat ze zich verslapen heeft en toen kon ik niet meer terug naar huis. Want we hadden afgesproken om samen naar de opening van school te gaan. Dus ik stap uit de trein is daar helemaal niemand van mijn klas. Dus ik een half uur in de kou wachten op Kim, geen Kim. Dus ik stap in de trein naar Centraal. Kom ik daar in, maar wat tijdschriften gekocht en ben die in de vrieskou gaan lezen. Om kwart voor 11 kwam Maaike en gingen we samen terug naar school. Ik was ondertussen helemaal bevroren, want je weet hoe stations zijn. Winderig, ijserig en ijskoud. Maar mijn nieuwe school is kut. De trappen zijn te smal en dus hartstikke onveilig. Want er is 1 trap in het hele gebouw die ongeveer net zo breed is als de trap in je huis. Kun je nagaan, 2000 leerlingen. Maargoed, onze collegezalen lopen niet zoals een bioscoop dus op de 2de rijs zie al geen flikker meer. En dat was me dag. Inclusief dat ik 2 keer verdwaald ben in dat vage gebouw ):

    Edit;
    Mijn tas is vandaag ook nog eens kapot gegaan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:19 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ahw dat is inderdaad een kutdag. ):
    Maare nieuwe school? Heb ik iets gemist?


    Tears are words the heart can't say.

    Courtois schreef:
    Ahw dat is inderdaad een kutdag. ):
    Maare nieuwe school? Heb ik iets gemist?


    Ja, ik studeer nu Aardrijkskunde.(joehoe)






    Nee, mijn opleiding is van gebouw gewisseld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    McQueen schreef:
    (...)

    Ja, ik studeer nu Aardrijkskunde.(joehoe)






    Nee, mijn opleiding is van gebouw gewisseld.

    Omg ik dacht serieus echt even van Oké die had ik serieus gemist.
    Ah op die manier.


    Tears are words the heart can't say.

    McQueen schreef:
    Ik ga hier gewoon over mijn kut dag vertellen terwijl er niemand is, maar dat boeit me niets. Ik moet even klagen hoor.

    Ik zat om 9 uur in de trein vol goede moed. Ben ik voorbij Wijchen sms'te kim dat ze zich verslapen heeft en toen kon ik niet meer terug naar huis. Want we hadden afgesproken om samen naar de opening van school te gaan. Dus ik stap uit de trein is daar helemaal niemand van mijn klas. Dus ik een half uur in de kou wachten op Kim, geen Kim. Dus ik stap in de trein naar Centraal. Kom ik daar in, maar wat tijdschriften gekocht en ben die in de vrieskou gaan lezen. Om kwart voor 11 kwam Maaike en gingen we samen terug naar school. Ik was ondertussen helemaal bevroren, want je weet hoe stations zijn. Winderig, ijserig en ijskoud. Maar mijn nieuwe school is kut. De trappen zijn te smal en dus hartstikke onveilig. Want er is 1 trap in het hele gebouw die ongeveer net zo breed is als de trap in je huis. Kun je nagaan, 2000 leerlingen. Maargoed, onze collegezalen lopen niet zoals een bioscoop dus op de 2de rijs zie al geen flikker meer. En dat was me dag. Inclusief dat ik 2 keer verdwaald ben in dat vage gebouw ):

    Edit;
    Mijn tas is vandaag ook nog eens kapot gegaan.

    ooh, arme jij ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hoe was jullie dag?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Weird. Met heel dat staking gedoe.


    Tears are words the heart can't say.

    wel oke geloof ik, gewoon school, daarna naar de winkels met mn lieve vriendinnetjes en verder niks, behalve kou leijen :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Corvette schreef:
    wel oke geloof ik, gewoon school, daarna naar de winkels met mn lieve vriendinnetjes en verder niks, behalve kou leijen :W


    Niet zeuren, ik voel mijn tenen nog steeds niet. Ik denk dat ze geaputeerd moeten worden o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Courtois schreef:
    Weird. Met heel dat staking gedoe.


    Staking?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik word alleen gek van de achterlijke stakende schoonmakers. Die treinen lijken nu soms meer op ene vuilnisbelt dan op een trein...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    McQueen schreef:
    (...)

    Staking?

    België heeft vandaag voor de 2de dag plag gelegen wegens staking rond pensioenleeftijden enz. Beslissingen avn de nieuwe regering enz. - ja we hebben eindelijk een regering. Wereldnieuws- En niemand is akkoord dus leggen ze België echt compleet plat. Als er niks veranderd is het 29 februari weer vanda.


    Tears are words the heart can't say.

    Bleeeh, ik wil van mijn school af ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind