• jep, I'm in love with judas Manuel
    even voor de duidelijkheid ik ben verliefd op mijn eigen personage.
    nog meer duidelijkheid:
    Manuel is 1 van de Sacrificed vampiers die alles opgeeft voor zijn geliefde en dus veranderd in een vampier maar dan wordt ze niet wakker en veranderd hij in een soort nu ja 'koelbloedig moordenaar', en dan komt hij iemand tegen en moet hij haar laten zien dat hij wel liefde kent.
    dus om dit topic nuttig te houden, wie is er al nog eens verliefd geworden op zijn eigen personage?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vroeger op Edin van "What when everyone dies.'"


    They fell in love, didn't they?

    Op Beau Del La Vega, haha, hij komt nog niet voor in mijn verhaal, maar eigenlijk was het een klein personage wie uiteindelijk dood zou gaan, maar ik kon het gewoon niet. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik... Ik was een tijd lang verliefd op de personage uit het verhaal waar ik nu net mee begonnen ben (heeft heel lang in mijn hoofd gehangen voor ik het opschreef), Magone uit Meet me at Midnight. Maar dat gaat wel weer over (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Seriously?
    -facepalm-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou niet zeggen dat ik 'verliefd' bent, maar ik heb soms personage die ik echt geen slechte dingen kan laten doen, want ik vind hen zo aardig en awesome x') ... Nu voel ik me best weird, maar kom.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Aria schreef:
    Op Beau Del La Vega, haha, hij komt nog niet voor in mijn verhaal, maar eigenlijk was het een klein personage wie uiteindelijk dood zou gaan, maar ik kon het gewoon niet. (:


    Ghehe mijn personage, looool. :Y)
    Ik kan Mada Savarin en Mitchell Montgomery niet loslaten. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ikke op een pesonage van een verhaal wat ik nog niet online heb staan. Damn, ik hou van die gast. Het leuke van schrijven is dat je ze kunt maken zoals je wilt. Zo léuk als je zelf wilt.. Alex <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Haha dat heb ik ook xD

    Mijn personage Prins Tim xD (mijn moderne sprookje)
    In mijn hoofd is hij heel lief en charmant, hij is dan wel niet super knap maar hij is gewoon charmant xD haha.. Maar dat gaat wel weer over xD


    What is youre favo scary movie?

    Dat heb ik nog nooit gehad. :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nope, maar ik vind ze meestal erg aardig :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, ik!
    Maar toen schreef ik een verhaal over mijn huidige crush. :3
    Maar als ik een boek lees of zo, heb ik dat ook wel eens. Bijvoorbeeld met het boek Zorro van Isabel Allende.
    Holy fuck, ik wou dat die gozer nog leefde. o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stereophonic schreef:
    Ja, ik!
    Maar toen schreef ik een verhaal over mijn huidige crush. :3
    Maar als ik een boek lees of zo, heb ik dat ook wel eens. Bijvoorbeeld met het boek Zorro van Isabel Allende.
    Holy fuck, ik wou dat die gozer nog leefde. o-o

    Als ik een boek lees heb ik dat héél vaak, maar met een eigen personage heb ik het nog niet gehad. Ik schrijf natuurlijk ook vaak fanfictions, dus dat is anders want dan bén ik al verliefd op die personages. (nerd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Stereophonic schreef:
    Ja, ik!
    Maar toen schreef ik een verhaal over mijn huidige crush. :3
    Maar als ik een boek lees of zo, heb ik dat ook wel eens. Bijvoorbeeld met het boek Zorro van Isabel Allende.
    Holy fuck, ik wou dat die gozer nog leefde. o-o

    Jep, dat herken ik. Ik was ook gek van Diego toen ik dat boek las _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, haha. Echt erg is dat. En dan zit er bijvoorbeeld in mijn hoofd dat er iets ergs met hem moet gebeuren maar dan gooi ik de hele verhaallijn om, omdat ik dat zielig vind, lol 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prongs schreef:
    (...)
    Jep, dat herken ik. Ik was ook gek van Diego toen ik dat boek las _O_

    Hmm ja.. - zwijmel -
    Ik haatte die Juliana.:Y) Alleen vond ik het echt niet leuk toen ze er met die piraten-guy vandoor ging :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?