• Wie is er hier tussen de 16 en 18 jaar oud ??
    want als ik rond kijk hier op quizlet zie ik veel mensen van de 10 t/m de 15
    xx

    wat is er mis met 15? -.-

    als je mensen van 16 tm 18 wil zul je in mijn geval nog een maand of 5 moete wacht, in februari word ik 16

    ik ben 12 op 7 juli wordt ik 13 (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik ben 18>.<


    Tom<33333

    wat is er mis met 15? -.-

    als je mensen van 16 tm 18 wil zul je in mijn geval nog een maand of 5 moete wacht, in februari word ik 16


    heb ik gezegt dat er iets mis mee is ? nee dat zeg ik niet ;)! dat maak jij er zelf van. het enige wat ik zeg is dat ik veel mensen op quizlet tegen komen die tussen de 10 en 15 zijn

    ik ben 16

    IK BEN 999


    don't Worry...Be gay.

    IK ben 13 x'D
    Maar sommige van 16 of 17 kunnen geen eens normaal Nederlands typen ofzo en dan heb ik het niet over de Belgen maar over de Nederlanders en ik zou me schamen als ik slecht zou typen.

    ikke ook 16 zijn(lol)xD(yeah)
    jammer genoeg nog ongeveer ¾ wachten voordat ik 17 wordt.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    er zijn ook 16 en ouder die goed nederlands kunnen typen hoor!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    er zijn ook 16 en ouder die goed nederlands kunnen typen hoor!!!

    Ja maar sommige kunnen geen eens een punt,komma of hoofdletter gebruiken >.<

    ja dat klopt wel, erg moeilijk te lezen dan, dat ben ik ook al tegen gekomen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik word 17 (A)

    (ik voel mij oud..)


    Stop wishing, Start doing..

    ikke voel me op quizlet ook best vaak oud hoor.
    heel veel mensjes zijn jonger dan ikke.(huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ikke voel me op quizlet ook best vaak oud hoor.
    heel veel mensjes zijn jonger dan ikke.(huil)


    welk jaar en datum ben je geboren

    Ik ben 18.^^ [/proud] En 16 maart word ik alweer 19. o.O'

    xXx <3


    FML