• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    Christina

    'Ehm... mevrouw... de minuut is om.' Ik draaide me om naar de jongen die op mijn schouder tikte. "Gaan we beidehand doen?" Vroeg ik luchtig. Ik liet me niet op stang jagen door deze pubers. "Als jullie niets beters te doen hebben, ga dan naar buiten,"

    Fáilte

    Mijn hart begint sneller te slaan als ze dichter tegen me gaat staan. Ik laat mijn handen over haar rug strelen. "laat me nou bi-" murmelde en gniffelde ik tegelijkertijd als ze haar mond niet wil opendoen om mij te plagen. Mijn ogen kijken nu recht in die van haar.


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    Heel eventjes grijns ik naar het meisje. Dan kijk ik de verzorgster weer aan. 'Sorry, maar ik dacht dat we moesten doen wat jullie van ons vroegen. Ik wou graag een rondleiding. Mevrouw,' voeg ik er nog snel aan toe.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Celeste
    Op het moment dat zijn ogen recht in die van mij kijken, gniffel ik even en bijt zwoel op zijn onderlip, maar doe nog steeds mijn mond niet open. Mijn hand gaat langzaam omlaag en onder zijn shirt en pest hem met strelende bewegingen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christina

    'Sorry, maar ik dacht dat we moesten doen wat jullie van ons vroegen. Ik wou graag een rondleiding. Mevrouw,' Ik rolde zuchtend mijn ogen. "Ja is goed," zei ik. "En wat jij van plan bent," ik richtte me nu tot het meisje. "Doe niet iets waar je spijt van kunt krijgen," waarschuwde ik haar. "Volg me," zei ik tegen de jongen.

    Fáilte

    Een zachte kreun verlaat mijn lippen als ze op mijn onderlip bijt. Nog steeds doet ze haar mond niet open, en ik voel me ongeduldig worden, maar probeer toch rustig af te wachten. Wanneer ze onder mijn shirt gaat met haar handen en strelende bewegingen maakt, voel ik warme kriebels mijn buik in gaan en gniffel even.


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    Ik knik en loop achter haar aan. Nog eventjes kijk ik om naar het meisje. Ik zou graag kennis met haar maken, maar dat doe ik later nog wel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Christina

    Eenmaal de eetzaal uit, ging ik meteen naar links. De eerste deur die we tegenkwamen was die van het praatuurtje. "In deze kamer moeten jullie komen als jullie een praatuur hebben met een van de verzorgers," verklaarde ik. Ik liep meteen door naar de volgende kamer die wat verderop lag. "Hier moet je zijn voor je basislesse, zoals wiskunde etc," zei ik.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    [Lach? Je bedoelt zeker 'lag'.]

    Zendé ~ Lucht

    Ik zwijg en luister naar haar. Als we bij het lokaal aankomen van de basislessen heb ik zin om een overdreven walgend geluid te maken, want ik heb totaal geen zin in wiskunde.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [OH MY FUCKING GOD! Fail! -past aan- Mijn personages lachen teveel. :p]

    Christina

    Iets verder lag het lokaal van de algemene les elementen. "Hier moet je zijn om je algemene les elementen te volgen," zei ik verveeld. "Aan de rechterkant van de eetzaal is alles hetzelfde ingedeeld van klaslokalen. Eerst Gevaren van elementen en daar naast controle van elementen," ik wees met mijn vinger naar het andere uiteinde van de gang. "Sport is buiten op het sportveld, en boven heb je de slaapkamers en vrijetijds ruimte,"


    Take me to wonderland

    Ivar
    Ik knik langzaam, 'Maar of we dat hier en nu moeten doen weet ik niet zeker.' grinnik ik naar Aimee.


    Aimee
    'Maar of we dat hier en nu moeten doen weet ik niet zeker.' grinnikt Ivar. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Als jij bedoelt wat ik denk dat jij bedoelt zit je er naast,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Vraagjee, waar kan ik inspringen? en een korte samenvatting aub?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste
    Als ik hem zacht hoor kreunen, grijns ik en bijt nog even op zijn onderlip waarna ik hem zwoel verder kus. Mijn handen liggen nog steeds onder zijn shirt en met mijn been ga ik langzaam langs zijn been. Ik kus hem gepassioneerd maar mijn mond gaat niet verder open. Ik vraag me af hoelang hij het nog vol houdt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Vraagjee, waar kan ik inspringen? en een korte samenvatting aub?]

    Ze hebben gegeten in de eetzaal, en nu loopt iedereen weer rond in het huis. Verzorgster Christina geeft Zendé een rondleiding, de rest is volgens mij ergens in de tuin vage dingetjes aan het doen. xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Zendé ~ Lucht

    Aan haar stem hoor ik dat ze het saai vind. 'Wat kan je allemaal doen in die vrijetijdsruimte?' wil ik weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik heb 7 pagina's gemist ofzo misschien een samenvatting en waar ik in kan springen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Ik heb 7 pagina's gemist ofzo misschien een samenvatting en waar ik in kan springen?]

    Zendé deed alsof hij Madison niet hoorde toen zij het had over Aimee & Ivar. Het is zondag. De deuren gingen weer open, en Zendé vroeg om een rondleiding aan Christina (verzorgster). Die geeft ze nu aan hem.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~