• Doordat er steeds meer vals gespeeld werd met het geven van kudo's (door bijvoorbeeld gebruik te maken van proxy servers), is het vanaf nu alleen nog maar mogelijk om kudo's te geven wanneer je ingelogd bent.

    Hopelijk zal het valsspelen hierdoor niet meer mogelijk zijn en heeft iedereen weer de kans om in de top 5 te staan (Y)


    Dit is mijn signature...

    Hm, nu kan ik ineens helemaal geen kudo's meer geven (dan komt er een melding dat ik al een kudo heb gegeven, terwijl dat niet zo is) en als je bij quizzen op "uitkomsten" klikt is het hele kudo-knopje verdwenen. Kan dit worden opgelost? _O_


    “Love is a contradiction.”

    Oh, daar stond ik nog niet eens bij stil, hehe.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Snor schreef:
    Dus dan kan je geen kudo's geven wanneer diegene niet online is? Wel een beetje vervelend.


    Jawel, alleen degene die de kudo geeft moet ingelogd zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Headbang schreef:
    Great idea :'D
    Problem solved.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eindelijk!
    Thanks Rutger (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Chace schreef:
    Hm, nu kan ik ineens helemaal geen kudo's meer geven (dan komt er een melding dat ik al een kudo heb gegeven, terwijl dat niet zo is) en als je bij quizzen op "uitkomsten" klikt is het hele kudo-knopje verdwenen. Kan dit worden opgelost? _O_

    Idd, ik vond het al zo raar...


    Deep inside, I've never felt alive

    Dumbledore schreef:
    Heeeeeeel fijn. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Histoire schreef:
    Eindelijk (:
    Thanks Rutger _O_


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Handig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    YESCH. HERO.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Discord schreef:
    (...)

    Jawel, alleen degene die de kudo geeft moet ingelogd zijn.

    Ja duh, dat is toch logisch, dat was toch altijd al zo? Maar ik kan nu sowieso geen kudo's mee geven. Volgens mij is toch niet helemaal OK, want dit hoort, dacht ik zo, niet.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Finally! Amazing.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    Finally! Amazing.


    Tears are words the heart can't say.

    You. are. hero!(flower)


    Alleen maar tranen van geluk

    Goed idee!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury