• Doordat er steeds meer vals gespeeld werd met het geven van kudo's (door bijvoorbeeld gebruik te maken van proxy servers), is het vanaf nu alleen nog maar mogelijk om kudo's te geven wanneer je ingelogd bent.

    Hopelijk zal het valsspelen hierdoor niet meer mogelijk zijn en heeft iedereen weer de kans om in de top 5 te staan (Y)


    Dit is mijn signature...

    WALD0RF schreef:
    Hm. Ik had één keer een Draco Malfoy verhaal gemaakt en net toen was er een dikke hype rondom hem. :'D
    Nou ja, daar heb ik wel even van geprofiteerd, maar dat verhaal is al meer dan een jaar afgelopen. ^^
    O, wat was ik toen nog jong. :'D


    Ik heb ooit eens het idee gehad om erotische verhalen hier te delen (met inhoud) ... Zie wat er gebeurd is. Dear God, wat een drama was het gezeur daaromheen toen. Gewoon niet leuk om dan nog door te schrijven. Vooral niet als iedereen het tot overdreven aan toe gaat kopieren en daardoor de kwaliteit ver daalt. (Ik heb geen umlaut op dit toetsenbord ;-; )


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wat ik gisteren dus zag: er stond een quiz over pesten in de top, kijk ik bij nieuwe quizzen: staan er twee bij over pesten... Eentje had dan nog wel inhoud, maar de andere was bijna een kopie van die in de top stond...
    Juist ja, wat zijn we toch weer origineel...


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    Wat ik gisteren dus zag: er stond een quiz over pesten in de top, kijk ik bij nieuwe quizzen: staan er twee bij over pesten... Eentje had dan nog wel inhoud, maar de andere was bijna een kopie van die in de top stond...
    Juist ja, wat zijn we toch weer origineel...


    Dat is nu (helaas) eenmaal altijd zo.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Errin schreef:
    (...)Ik vind het ook jammer, maar volgens mij moet je verhaal meegaan met de hype, kort zijn, inhoudloos en soms vulgair.


    Er zijn ook verhalen die de top verdienen, en het is wel stereotype hoe jij nu denkt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oké, mooi. :D

    Uneventful schreef:
    (...)

    Er zijn ook verhalen die de top verdienen, en het is wel stereotype hoe jij nu denkt.
    Ja, tuurlijk, maar tegenwoordig zijn ze vaak inhoudloos.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    goed idee (Y)

    RainbowDay schreef:
    Mooi daar zijn we ook van af :'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik wist niet eens dat het kon... O.o
    Ik hoop ook dat er andere stories in de top komen, elke dag zijn het bijna de zelfde :(


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Topperrr (Y)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Rutger schreef:
    Doordat er steeds meer vals gespeeld werd met het geven van kudo's


    Vals gespeeld? Is het ook valsspelen als je aan de winnaar van je wedstrijd een kudo geeft? Hopelijk niet, want dan is mijn wedstrijd onterecht op de wachtlijst gezet!:S

    Ik val in herhaling, maar:
    _O__O__O_


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik wist niet eens dat dat kon hahaha faaal!xD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik merk het wel duidelijk ^^ Sommige hebben gewoon veel lezers, maar je hebt nu niet van die stories met uberveel kudo's
    Nogmaals: *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Headbang schreef:
    Great idea :'D
    Problem solved.


    Firm believer of all that is magic