• Het viel me even op dat het taalgebruik (denk aan smileys en ABN) in de loop der jaren echt vet verbeterd is. In ieder geval op Quizlet. Ik heb het gevoel dat iedereen probéért om goed te schrijven en interpunctie gebruikt. Wie viel dit nog meer op? (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik. Vooral als ik topic van 2008 en eerder zie. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, haha, als ik sommige topics teruglees van echt jaren geleden dan schaam ik me dood voor hoe ik toen typte :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahha jazeker. Door de rpg's waar ik aan mee doe moet het wel ABN zijn. Omdat ze het of niet kunnen lezen of ze gaan mopperen. Alhoewel ik zeg nog altijd die plafondxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik! Gelukkig is het BrEeZeRt@@lTiJdPeeerk (ofzo) voorbij!


    I was an angel living in the garden of evil

    Fayan schreef:
    Ja, haha, als ik sommige topics teruglees dan schaam ik me dood voor hoe ik toen typte :'D


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Fayan schreef:
    Ja, haha, als ik sommige topics teruglees van echt jaren geleden dan schaam ik me dood voor hoe ik toen typte :'D


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Mijn grammatica en spelling verbetert door op Q te zitten

    Fayan schreef:
    Ja, haha, als ik sommige topics teruglees van echt jaren geleden dan schaam ik me dood voor hoe ik toen typte :'D


    comfort in c h a o s

    Fayan schreef:
    Ja, haha, als ik sommige topics teruglees van echt jaren geleden dan schaam ik me dood voor hoe ik toen typte :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mij is dat ook opgevallen. De meeste foutjes zijn typfoutjes c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Inderdaad, maar ik kan me er wel aan ergeren dat sommigen daardoor constant anderen zitten te corrigeren. En ik erger me er al helemaal aan als iemand over iets betweterig doet en eigenlijk daarover ongelijk heeft.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja! Mij. Het komt nog maar amper voor dat mensen geen hoofdletters gebruiken en dat soort dingen ^^


    Life is hard and then we die

    Archer schreef:
    Mij is dat ook opgevallen. De meeste foutjes zijn typfoutjes c:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik merk wel dat ik wel veel en veel minder met smilies praat en qua fouten maken... Dat doe ik ook veel minder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mij, en ik ben er ook blij om. Sommige mensen zeuren er over, maar ik zie echt de lol er niet van in om zo vreselijk te typen. Een beetje je best doen is echt niet veel meer moeite.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the