• ~ Ik weet niet of hier al een suggestie voor is ~

    ~Blabla, hier staat even 'kort' hoe ik hier op kwam~
    Oke, vandaag ben ik dus even snel langs de Primera gegaan om een Paysafecard te halen zodat ik mijn Golden Membership hier kon verlengen en ik dacht dat je daarmee hier wel kon betalen, omdat ik dacht dat ik dat vorige keer ook had gedaan! Wil ik dus net credits gaan kopen, kom ik er achter dat je helemaal niet met Paysafecard kan betalen! Ik was dus in de war geweest omdat Paysafecard eerst Wallie was en je daar wel mee kon betalen. En nu baal ik, 10 euro weggegooid geld: aangezien ik er verder toch niks mee kan.

    Nu lijkt het mij dus wel erg handig als je hier met Paysafecard zou kunnen betalen, ik denk namelijk dat best wel veel mensen hier vroeger met Wallie betaalde en de meeste het ook wel fijn en handig zouden vinden.


    Vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Ja, dat zou idd wel handig zijn. Want de vorige keer dat ik credits kocht kocht ik het ook met wallie en ik wilde het binnenkort weer gaan halen, maar als dat niet gaat..

    Ben het helemaal met Maxime en Juliëtte eens. n_n

    Valoissa schreef:
    Ben het helemaal met Maxime en Juliëtte eens. n_n


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Oh. I don't care actually. Ik vind met de sms veel fijner.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    uhm,,, je mag het wel aan mij geven? =D ik kan er wel wat mee ^^

    (duivel)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Inderdaad aangezien Smsen nogal moeilijk gaat zonder mobiel (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wallie is idd gestopt per 1 januari. Daar werd toen ook van gezegd dat er veel bestelling voor was. In praktijk zijn er in een half jaar tijd slechts een handvol betalingen mee gedaan.

    Ik zal nog even kijken naarpaysafecard, maar kan niets beloven.


    Dit is mijn signature...

    Of je geeft hem aan mij (:

    Rutger schreef:
    Wallie is idd gestopt per 1 januari. Daar werd toen ook van gezegd dat er veel bestelling voor was. In praktijk zijn er in een half jaar tijd slechts een handvol betalingen mee gedaan.

    Ik zal nog even kijken naarpaysafecard, maar kan niets beloven.

    Oke, ik ben benieuwd! Nog maar even bewaren die paysafecard, anders geef ik hem wel weg aan iemand of gebruik ik hem voor wat anders.


    Vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.