• Hey,
    Ik heb de gekke gewoonte dat ik geen theezakje in mijn thee doe en dus alleen heet water drink. Ik vind dat makkelijker; geen gedoe met welke smaak en hoe sterk etc.

    Ik vind het best lekker omdat er nog wel een soort smaak aan zit, het is ligt zoet. Dat kan ook komen door het koekje wat ik er altijd bij eet...

    Anyway, zijn er meer mensen die dat doen? Ik word namelijk raar aangekeken altijd.

    Thee of Heet water

    87.2% (41 stemmen)
     
    Thee

    4.3% (2 stemmen)
     
    Heet water

    8.5% (4 stemmen)
     
    Geen van beide


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Vroeger maakten ze ook wel eens hete ranja, ik heb ook wel eens heet water gedronken maar I prefer tea ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb zoveel theesoorten..... dus thee all the whee!

    Puur water drink ik alleen van bepaalde merken of uit de tap van specifieke steden. Geen idee, ik proef de mineralen gewoon een stuk sterker dan andere mensen. Ik weet niet of heet water iets aan die smaak verandert, moet ik eens uitproberen eigenlijk :Y).


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Zelf hou ik heel veel van thee, zoveel mogelijk soorten, haha.
    Mijn broer drinkt wel vaak warm water, ik snap dat niet zo.
    Wel zet ik soms mijn appelsap even in de magnetron in de winter, want warme appelsap vind ik dan weer lekker! 🙈


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik drink erg graag (koud) water, maar als ik het warm maak doe ik het wel altijd met een theezakje. (:


    The soul needs autumn.

    Ik ben zelf dol op thee maar ik heb toevallig een collega die ook alleen heet water drinkt, ik moet wel bekennen dat ik haar ook even raar heb aangekeken toen ik dat hoorde haha


    Life is a beautiful struggle

    Seasons schreef:

    Wel zet ik soms mijn appelsap even in de magnetron in de winter, want warme appelsap vind ik dan weer lekker! 🙈


    Ooh dit klinkt als een goed idee. Doet me denken aan appelflappen 😱


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ooh dit klinkt als een goed idee. Doet me denken aan appelflappen 😱

    Haha, het is zo - lekker! ♥️


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik zou niet kunnen kiezen, ik vind het allebei lekker!
    Warm water is simpeler en makkelijker, maar jasmijnthee is gewoon life


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Zo herkenbaar. Mensen kijken mij ook altijd vreemd aan als ik heet water neem. Soms komt er ook een leuke opmerking achteraan.


    [ heaven knows ]

    Ben gelukkig niet de enige ;)
    Wärme appelsap ga ik zeker een keer proberen!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Ik drink enorm graag thee, dus dat theezakje kan bij mij niet ontbreken. Maar ik heb een collega op het werk die gewoon warm water drinkt. Tjah, ieder zijn voorkeuren hé. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Warme appelsap drink ik altijd in Tsjechië op de piste met een grote toef slagroom <3 dan smaakt 't pas naar appeltaart!

    On topic: ik drink zelf thee, maar mijn oma drinkt ook wel eens warm water omdat het goed is voor de darmen? Ik denk dat die zoetige smaak wel van je koekje komt, haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Thee, Alleen water vind ik niet lekker!


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Uiltjes schreef:
    Thee, Alleen water vind ik niet lekker!


    Hey, ik zie dat je nog vrij nieuw bent op het forum, maar het is niet echt de bedoeling om zulke oude topics weer naar boven te halen, mits het nog relevant is, maar ik denk niet dat dat dit topic in die categorie valt. 🙃
    Nou ja, ik wens je in ieder geval veel plezier op het forum, maar het is het beste om oudere topics te laten voor wat het is haha


    look at the stars, look how they shine for you;