• Okay, dit klinkt misschien een beetje apart, maar afijn. Wij hebben een filosofieleraar op school die nog best jong is en die doet soms nogal... vreemd tegen mij. :'D
    Hij kijkt me altijd zo indringend aan en duikt overal waar ik kom op. D: En dat is nogal weeeeeeeeird. XD

    Humhumhum, hebben jullie ook van zulke aparte leraren? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha, ja, mijn leraar maatschappijleer van de vierde was heel apart :P Maar das nu een beetje afgezakt inmiddels, haha :P


    Life is hard and then we die

    Dat is gewoon eng, Annabeth. Rennen voor je leven!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Dat is gewoon eng, Annabeth. Rennen voor je leven!

    Dat doe ik ook! D:
    Hij wacht me dan bijna expres op om dan zowat in mijn oor te gaan hijgen: "Hallo Annabeth..."
    That creeps the hell out of me! D: En ik zeg daarna heel erg droog: "Hallo meneer!" :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Dat doe ik ook! D:
    Hij wacht me dan bijna expres op om dan zowat in mijn oor te gaan hijgen: "Hallo Annabeth..."
    That creeps the hell out of me! D: En ik zeg daarna heel erg droog: "Hallo meneer!" :'D

    Aaah wat een creep D:
    Ik heb ook wat vreemde docenten, maar dan leuk vreemd:Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Dat doe ik ook! D:
    Hij wacht me dan bijna expres op om dan zowat in mijn oor te gaan hijgen: "Hallo Annabeth..."
    That creeps the hell out of me! D: En ik zeg daarna heel erg droog: "Hallo meneer!" :'D


    Ow god ik heb er nu helemaal een beeld bij. Dadelijk gaat hij je oor nog likken D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De Duits docent van mijn zusje noemde haar steeds bij mijn naam. Dat overkomt wel meer docenten, maar ik heb hem helemaal nooit gehad en ik ken zijn naam niet eens, terwijl ik tenminste wel eens heb gehoord van de meeste leraren op mijn school. Het lijkt erop dat ze roddelen over mij in de lerarenkamer. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Ow god ik heb er nu helemaal een beeld bij. Dadelijk gaat hij je oor nog likken D:

    HAHA, ieuw! D:
    Nou ja, ik ben toch wel een beetje op mijn hoede, haha. Ik vermijd zorgvuldig oogcontact, want als ik oogcontact maak, glimlacht hij meteen zo creepy naar me. D:
    En ik had 'm vorig jaar voor LVB, toen gaf hij mij ook zulke verdacht hoge cijfers. Ik word steeds banger van mezelf. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hebben ook een jonge filosofieleraar op school (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Nocturn schreef:
    Wij hebben ook een jonge filosofieleraar op school (krul)

    ...
    Je zit toch niet toevallig in Friesland op school hè? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    HAHA, ieuw! D:
    Nou ja, ik ben toch wel een beetje op mijn hoede, haha. Ik vermijd zorgvuldig oogcontact, want als ik oogcontact maak, glimlacht hij meteen zo creepy naar me. D:
    En ik had 'm vorig jaar voor LVB, toen gaf hij mij ook zulke verdacht hoge cijfers. Ik word steeds banger van mezelf. XD


    Ah, gelukkig, dan ben je niet de enige die bang wordt van zichzelf. Een van Fred's neven heeft mij geschiedenis gegeven, en die is pas 25. Kwam ik zo binnen: "Hee Rebecca! Lang niet gezien! Hoe gaat 'ie?" . Iedereen keek zo van: "WUTTHEFUCK IS THIS?!", ik helemaal zo uitleggen dat hij een neef was van Fred, en niemand geloofde mij nog xD.
    Maar ik heb daardoor wel lekker hoge cijfers gehad voor geschiedenis :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    WALD0RF schreef:
    (...)
    HAHA, ieuw! D:
    Nou ja, ik ben toch wel een beetje op mijn hoede, haha. Ik vermijd zorgvuldig oogcontact, want als ik oogcontact maak, glimlacht hij meteen zo creepy naar me. D:
    En ik had 'm vorig jaar voor LVB, toen gaf hij mij ook zulke verdacht hoge cijfers. Ik word steeds banger van mezelf. XD


    Nee maar om de een of andere reden gaan mijn leraren er altijd van uit dat ik mijn huiswerk maak, dat heeft soms zo zijn voordelen.

    Maar mijn wiskundeleraar is wel raar, hij heeft namelijk gezegd (vorig jaar, toen had ik hem niet) dat de meisjes wel zonder beha mochten komen maar niet zonder huiswerk.


    Physics is awesome

    Mijn gymleraar is eng.
    Hij zegt altijd 'als je nog even blijft na de les, kunnen we het gezellig maken tijdens het opruimen...' en dan lacht ie als een creep, ieuwieuw. D:

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Ah, gelukkig, dan ben je niet de enige die bang wordt van zichzelf. Een van Fred's neven heeft mij geschiedenis gegeven, en die is pas 25. Kwam ik zo binnen: "Hee Rebecca! Lang niet gezien! Hoe gaat 'ie?" . Iedereen keek zo van: "WUTTHEFUCK IS THIS?!", ik helemaal zo uitleggen dat hij een neef was van Fred, en niemand geloofde mij nog xD.
    Maar ik heb daardoor wel lekker hoge cijfers gehad voor geschiedenis :Y)

    Hahaha, lol. :'D
    Dat lijkt mij best wel briljant. ^^ Op de een of andere manier mogen alle leraren mij. o.o
    En ik snap er niks van, want ik ben een ontzettende kletskous, ik maak bijna nooit mijn huiswerk en toch zijn ze allemaal zo bezorgd om mij als er iets gebeurd ofzo.

    Ik wek moeder-vadergevoelens op bij leraren! o.o


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fantasia schreef:
    Mijn gymleraar is eng.
    Hij zegt altijd 'als je nog even blijft na de les, kunnen we het gezellig maken tijdens het opruimen...' en dan lacht ie als een creep, ieuwieuw. D:

    OMYGOD, THAT SOUNDS REALLY CREEPY! D:
    Net alsof jullie dan nog even gaan "stoeien" of de mat ofzo. D:
    *heeft vlammenwerper bij zich*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ulll lichteljk pedo misschien? Ö


    The universal language of art.