• Tadaaa! Opmerkingen? :'D.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik vind dat zulke mooie muziek hea?
    Haha, ik ben gek op de soundtracks van vette films (eentje die bijna bovenaan staat is HP ^^)
    Maar ik vind de muziek ook telkens op het moment dat het precies past, bijvoorbeeld dat het 'inspiratievolle' stukje komt vanaf dat Harry in de geheime kamer is ^^
    Echt mooi gemaakt! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Hij is echt heel gaaf (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    super mooi


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Hoe download je die stukjes dan??


    Srry hoor ik ben gewoon benieuwd.... Ik heb laats windows movie maker ontdekt en ik ben verslaafd... Ik word er alleen gek van dat alles wat ik maak echt nergens op slaat (Ik zet namelijk alles onder de 9e symfonie van Beethoven, geen idee hoe die op mijn computer komt....)


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Puntjuuhh schreef:
    Hoe download je die stukjes dan??


    Srry hoor ik ben gewoon benieuwd.... Ik heb laats windows movie maker ontdekt en ik ben verslaafd... Ik word er alleen gek van dat alles wat ik maak echt nergens op slaat (Ik zet namelijk alles onder de 9e symfonie van Beethoven, geen idee hoe die op mijn computer komt....)


    Ik zei nog dat ik die films allemaal op dvd heb, en die zet ik op PC. Meer zal je eigenlijk aan mijn vader moeten vragen, maar daar moet ik nog even toestemming voor hebben van hem.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Alicanto schreef:
    (...)

    Jaaaa. Dat MOET. :9~


    “All those fairytales are full of shit.”