• 7 minuten geleden begon er een examen. Belangrijk examen. Het is sowieso nog een wonder dat ik op deze opleiding zit, dus dubbel belangrijk examen. Dus ik was extreem vroeg opgestaan om een paar bussen eerder te pakken. Mn eerste optie rijdt al niet. Dus ik rennen naar optie 2, een bushalte 15 minuten verderop. Halverwege check ik voor de zekerheid en zie dat die betreffende bus inmiddels 20 minuten vertraging heeft. Ook geen optie meer. Dus rennen naar een andere bushalte, ook weer 15 minuten verderop. Het vervelende daaraan is, dat die bus ook met 15 minuten zou komen en hij kwam net te vroeg en reed zonder mijn persoon erin weg. Op dit punt begon ik vreselijk te stressen, want 08;45 aanwezig zijn, werd al onmogelijk. Dus ik app mijn begeleider en krijg geen antwoord. Uiteindelijk wist ik nog een bus te vinden, om uiteindelijk precies om 9 uur vlak voor school te staan. Maar het had al niet zoveel zin meer, wanf ik kom er nu toch niet meer in.
    Dus ik zit nu buiten en probeer heel veel anxiety te onderdrukken maar ik kan wel huilen en schreeuwen want ik probeerde zo hard op tijd te zijn en in plaats daarvan is alles weer helemaal in het honderd gelopen en ik weet nu niet wat ik moet doen.

    Maar om het nuttig te houden: wanneer heeft het ov jou voor het laatst in de steek gelaten toen je het echt hard nodig had?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh wat klote! Blijven ademen en rustig blijven.
    Misschien kun je je situatie straks bij je begeleider uitleggen?

    Ik ben de afgelopen vier jaar niet echt in de steek gelaten door de NS, maar ik hoefde dan ook maar een halte verder te zijn..
    Het komt vast goed! <3


    We were the forever that didn't last

    Oh, wat verschrikkelijk kut... Ik hoop met je mee dat je begeleider er iets aan kan doen, want jij hebt gedaan wat je kon, maar ik heb ook meegemaakt dat mijn docenten (op het hbo) waren van: “Ja, sorry, je komt er niet meer in. Had je maar een bus eerder moeten nemen.” En dat terwijl mijn klasgenoten op dat moment een uur eerder dan normaal weg waren gegaan om op tijd te komen en dan zat de bus gewoon simpelweg vol. Like, zij deden waf ze konden, maar ze mochten het lokaal niet meer in, omdat ze te laat waren.
    Maar je hebt toch altijd herkansingen? Je hebt nog een kans! Het blijft natuurlijk heel kut, maar positiviteit ofzo


    look at the stars, look how they shine for you;

    Bah, dat is echt naar. Het OV hier laat mij regelmatig stukken. Gewoon drie bussen niet op laten komen dagen en daarna met een grote bek zeggen dat ik maar dankbaar moet zijn dat er überhaupt bussen rijden. Ugh.


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    Bah, dat is echt naar. Het OV hier laat mij regelmatig stukken. Gewoon drie bussen niet op laten komen dagen en daarna met een grote bek zeggen dat ik maar dankbaar moet zijn dat er überhaupt bussen rijden. Ugh.


    Wat?! Wie zegt dat?! Dat is niet oké.

    OT: Wow, dat is echt ontzettend vervelend, zeker omdat jij echt je best hebt gedaan om de bus te pakken. Ik hoop dat je nog iets kunt regelen met je begeleider dat je alsnog het examen kunt maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nouja, ik mag waarschijnlijk wel m’n herkansing gebruiken maar dan moet ik in 1 keer slagen. Ik ben sinds januari niet meer naar school gegaan omdat ik hopeloos was ingestort en alleen naar de supermarkt gaan al teveel was. Bijna van school getrapt, maar uiteindelijk mocht ik blijven toen ik de hele situatie uitlegde en aanbood het een niveau lager af te maken. En nu dit. Het komt gewoon zo verkeerd over, terwijl ik dat helemaal niet wil. En deze hele opleiding bestaat vrijwel uitsluitend uit mannelijke leraren aan wie ik gewoon vrij weinig kwijt kan. Toen ik laatst heel mn hart luchtte betreffende mijn afwezigheid, kreeg ik alleen een mail terug met: ‘fijn dat je dit verteld en ik hoop dat je je snel beter voelt.’ Ja sorry, maar ik had op iets meer gehoopt. Maarja. Voor nu maar blijven ademen, I guess.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wat?! Wie zegt dat?! Dat is niet oké.

    OT: Wow, dat is echt ontzettend vervelend, zeker omdat jij echt je best hebt gedaan om de bus te pakken. Ik hoop dat je nog iets kunt regelen met je begeleider dat je alsnog het examen kunt maken.


    De buschauffeur :')
    Maar goed. Ik hoop gewoon dat ik dichterbij werk kan gaan wonen of m'n rijbewijs haal met de 1e poging en aan een autootje voor een redelijke prijs kan komen. Voor nu moet ik het er maar mee doen :c


    26 - 02 - '16

    Als het een trootst kan zijn, het openbaar vervoer hier in België (De Lijn) heeft besloten om 4 dagen te staken. :Y)
    Dus iedereen moet nu alternatieven vinden om te gaan werken of om naar school te gaan...Dus ja, ik voel me best in de steek gelaten :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh, dat had ik een paar weken terug ook. Ik had toen ook examen en de trein had vertraging. Ugh