• Ik word serieus helemaal gek van die bumpers. Soms zou ik ze aan hun tenen willen ophangen, maar helaas. :C
    Anyway.
    Ik heb een suggestie. Kan er niet een extra waarschuwing komen of zoiets? Dat als je op de reageerknop drukt, dat je dan in het volledige scherm een waarschuwing krijgt? Een pop-up als het ware? Want aangezien topics sluiten na een aantal maanden niet mag... Pfft.
    Voorbeeldje:

    Dit topic is al 435 dagen oud. Als je dit topic bumpt, krijg je sowieso te maken met de moderators.
    Denk dus goed na of je dit topic wilt bumpen!
    Houd in ieder geval in je gedachten dat het niet zonder consequenties is!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 1:48 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vergeet niet:

    "Discord gaat tegen jullie ragen voor het bumpen van oude topics!"


    quidquid excusatio prandium pro

    Voor!


    (Be)lieve in (you)rself

    Oh yes please, dat is zo irritant altijd. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Voor!

    Dat is er toch al?????. Of ben ik nou dom er staat. Er is al ....... Dagen niet gereageerd in dit topic, denk goed na of het nuttig is om te reageren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kunnen zulke lui niet gewoon beter een waarschuwing krijgen, en tweede keer een ban of zo? Ik vind het iig goed dat hier wat aan gedaan wordt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Siva schreef:
    Voor!


    Firm believer of all that is magic

    Insomniac schreef:
    Oh yes please, dat is zo irritant altijd. :W


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pollux schreef:
    Kunnen zulke lui niet gewoon beter een waarschuwing krijgen, en tweede keer een ban of zo? Ik vind het iig goed dat hier wat aan gedaan wordt.

    Ze krijgen al 'n waarschuwing ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Absolem schreef:
    (...)
    Ze krijgen al 'n waarschuwing ^^.


    Is overduidelijk niet genoeg D:

    Bouw ze om tot jongens en castreer ze! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Delightee schreef:
    Dat is er toch al?????. Of ben ik nou dom er staat. Er is al ....... Dagen niet gereageerd in dit topic, denk goed na of het nuttig is om te reageren.

    Dat is niet duidelijk. :Y)
    Als zo'n waarschuwing in dikke rode letters komt, zullen ze waarschijnlijk wat meer afschrikken.
    En het is altijd handig als zo'n probleem voorkomen kan worden, in plaats van genezen. Zo'n pop-up is gewoon heel erg handig. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Absoluut voor, ik irriteer me er dood aan D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het een beetje overdreven, ookal is het best wel irritant. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Dan moet ik jou er even op wijzen dat het omhoogschoppen van topics met een nuttige reactie helemaal niet verboden is. Zelfs al is dat topic 5 jaar oud, een nuttige reactie mag altijd.

    Dus je krijgt niet altijd te doen met mods. Alleen als je reacties plaatst van: Kijk hoe oud dit topic is!'.

    Ik hoop dat het zo opgehelderd is. ^^


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Dan moet ik jou er even op wijzen dat het omhoogschoppen van topics met een nuttige reactie helemaal niet verboden is. Zelfs al is dat topic 5 jaar oud, een nuttige reactie mag altijd.

    Dus je krijgt niet altijd te doen met mods. Alleen als je reacties plaatst van: Kijk hoe oud dit topic is!'.

    Ik hoop dat het zo opgehelderd is. ^^

    Maar toch worden er wel erg veel topics met onzinnige reacties gebumpt.
    Tellen quotes van zinnige reacties trouwens als zinnig of onzinnig?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the