• Heey, aangezien ik in mijn laatste jaar van het middbaar onderwijs zit, moet ik een keuze maken over wat ik wil gaan studeren. Er spoken al enkele ideetjes door mijn hoofd, oa communicatiewetenschpappen ;d maar ik ben wel eens benieuwd wat de andere Q'ers willen studeren & waar, want misschien komen we elkaar dan volgend jaar wel tegen! (ik ga trouwens in Leuven studeren)


    It would be only you and me

    Ik zit nog maar in 3VWO, maar met communicatiewetenschappen kom je niet echt ver, dat maakt op zich niks uit, maar zo is het (helaas) wel.
    Zelf wil ik European Law School studeren of Kunstmatige Intelligentie, dat lijk met wel wat (:


    Not all those who wander are lost.

    communicatiewetenschappen is toch heel moeilijk? Ik ga SPH doen bij Inholland in Alkmaar. (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 17:00 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga waarschijnlijk in Groningen Rechtsgeleerdheid studeren... Ik ga nog naar een meeloopdag, waarschijnlijk. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zit pas in 3 vwo en ik weet niet eens welk profiel ik wil gaan doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit in 4VWO en ben er nog niet zo heel erg mee bezig :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga Nederlands doen aan de UvA.


    I am an idiot, I move.

    Hier op Q zit iemand die communicatiewetenschappen doet in Leuven =).

    Ik doe trouwens biomedische laboratoriumtechnologie =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik doe nu 5 vwo en ik wil misschien communicatiewetenschappen gaan doen. [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik wil Biologie gaan studeren aan de Rijksuniversiteit in Groningen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil Journalistiek doen aan de HU of anders CMV doen aan de HvA


    SLOAN.

    Ik wil eerst een jaartje lekker reizen na mijn middelbare school, en dan weet ik het nog niet x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yayde schreef:
    communicatiewetenschappen is toch heel moeilijk? Ik ga SPH doen bij Inholland in Alkmaar. (:


    Alkmaar? Awesome *O*. Dan kan je nooit ver van mij weg wonen. Inholland heeft niet zo'n beste naam overigens :c.

    Ik heb geen flauw idee wat ik wil studeren, maar ik zit ook pas in 3 atheneum. Wijsbegeerte lijkt me awesome, maar daar kan je echt vrij weinig mee :'D.


    i put the fun in funeral

    Ik zit in Havo 3 en ik weet nu al dat ik kok wil worden.


    26 - 02 - '16

    Ik wil Engels, geschiedenis (Nijmegen) of archeologie (Groningen) studeren. (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 17:15 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik studeer momenteel SAW in Groningen. Maar zit in mijn examenjaar en wat ik daarna wil doen weet ik niet.


    -