• Heey, aangezien ik in mijn laatste jaar van het middbaar onderwijs zit, moet ik een keuze maken over wat ik wil gaan studeren. Er spoken al enkele ideetjes door mijn hoofd, oa communicatiewetenschpappen ;d maar ik ben wel eens benieuwd wat de andere Q'ers willen studeren & waar, want misschien komen we elkaar dan volgend jaar wel tegen! (ik ga trouwens in Leuven studeren)


    It would be only you and me

    Sowieso kom ik je niet tegen, want ik doe nu 4Mavo en ga dus naar een MBO.
    Maar, ik ga hoogstwaarschijnlijk naar het Helicon in Apeldoorn, opleiding voor paraveterinair, dat is dierenartassistent, maar dan de beta versie (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Havo 2 en hmm, ik ben nog steeds van plan om voordat ik de middelbare school ga afmaken ik een boek schrijf.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Alkmaar? Awesome *O*. Dan kan je nooit ver van mij weg wonen. Inholland heeft niet zo'n beste naam overigens :c.

    Ik heb geen flauw idee wat ik wil studeren, maar ik zit ook pas in 3 atheneum. Wijsbegeerte lijkt me awesome, maar daar kan je echt vrij weinig mee :'D.

    Ik kan het niet laten om hier nog even op te reageren, maar dat InHolland een slechte naam heeft is onzin. Er zijn 4 van de 90 opleidingen als zwak beoordeeld. Doordat dat zo is, wordt er nergens zo streng gecontroleerd als bij InHolland. Dus er gaat daar echt niemand meer weg zonder een HBO waardig diploma.
    En daarbij is er bij elke hogeschool wel wat, kijk maar naar de journalistiek opleiding bij Windesheim.

    Ik studeer nu HBO Pedagogiek, bij Inholland.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat ik wil gaan doen: Geneeskunde in Maastricht/Nijmegen.
    Wat ik ga redden: Waarschijnlijk eerst blijven zitten in 5VWO, vervolgens mijn examen halen en dan een HBO opleiding. Of biomedisch.
    Mijn eerste wens is geneeskunde, maar dat is niet heel erg haalbaar, een alternatief heb ik dus nog niet echt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uneventful schreef:
    Havo 2 en hmm, ik ben nog steeds van plan om voordat ik de middelbare school ga afmaken ik een boek schrijf.


    Dan hoop ik dat de zinsbouw in dat boek beter is.(nerd)


    everything, in time

    Ik zit nog maar in 4ASO, maar als ik afstudeer in de 8 uur wiskunde, zal ik normaal de studies van industrieel ingenieur volgen. Ik denk dat het dan in Gent zal zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nu 5de ASO
    En ik ben van plan om geschiedenis verder te studeren (:
    Hoogstwaarschijnlijk in Gent.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik woon in Leuven! (nerd) Maar ik ga pas over drie jaar studeren, dus ik denk niet dat we elkaar tegen zouden komen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga volgend jaar ook in Leuven studeren ;d Maar ik ga wel vroedkunde aan de hoge school doen (;


    You're my kryptonite

    Ik ga Japanologie of Sinologie doen. Hoogstwaarschijnlijk in Gent (:


    And in that moment, we were infinite.

    Waarschijnlijk Kunst & Economie (eventmanagement, mediamanagement etc.), Commerciele economie of facility management. In Utrecht of Amersfoort.

    Ik studeer nu SAW aan het Drenthe College in Assen. (:
    Zit in mijn eerste jaar en denk dat ik daarna ga werken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik studeer nu SAW aan het Drenthe College in Assen. (:
    Zit in mijn eerste jaar en denk dat ik daarna ga werken.

    Wat is SAW?


    I am an idiot, I move.

    Ik wil Facility Management in Deventer gaan doen volgend jaar (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ben ik de enige die kiest wat de beste toekomst biedt, ipv wat me leuk lijkt om te doen?
    Ik ga waarschijnlijk Handelsingenieur studeren aan de unief van Gent of Antwerpen en daarna een master in Rechten, als ik die eerste studie tot een goed einde weet te brengen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.