• Heey, aangezien ik in mijn laatste jaar van het middbaar onderwijs zit, moet ik een keuze maken over wat ik wil gaan studeren. Er spoken al enkele ideetjes door mijn hoofd, oa communicatiewetenschpappen ;d maar ik ben wel eens benieuwd wat de andere Q'ers willen studeren & waar, want misschien komen we elkaar dan volgend jaar wel tegen! (ik ga trouwens in Leuven studeren)


    It would be only you and me

    Ik dacht aan iets zoals pedagogiek, maar ik weet het nog niet precies.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ga Journalistiek doen, maar ik zit nu in m'n derde jaar economie-talen dus ik heb nog even (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik zit nu in mijn tweede jaar van mijn Mbo opleiding niveau 4. Hierna wil ik denk ik de pabo gaan doen.


    Music is the new sex

    Ik ga eerst een jaartje naar Amerika (als het doorgaat) en dan misschien vertaler worden aan de vertaalacademie in Maastricht.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga waarschijnlijk eerst een jaar reizen en daarna Tourism studeren.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 17:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil graag pychologie of journalistiek gaan volgen, maar zit nu nog in het derde jaar Humane Wetenschappen. [:


    comfort in c h a o s

    Ik wil Engels of Filosofie. Dat weet ik nu al. En ik zit nog maar in de tweede :3

    Ik wil technische natuurkunde studeren in de HBO in Delft. En mijn broer die wil over 2 jaar mechatronica studeren in Delft. Maar dat is denk ik een hele andere richting dan jij wilt :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zit nu ook in mijn eindexamenjaar, van de Mavo, maar ik ga hierna nog 2 jaar Havo doen ;) Daarna wil ik HBO Journalistiek gaan volgen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik studeer rechten aan de Avans in Den Bosch.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik zit op 3vmbo-t maar ik wist al sinds groep 3 dat ik iets met kinderen wou. Ik weetn u al 2 jaar dat ik pedagogisch medewerker wil doen. eerst niveau 3 dan werk zoeken en niveua 4. Pedagogisch is btw in de kinderopvang. Het liefste wil ik 0-4 jaar doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rechtsgeleerheid aan de Universiteit Tilburg:)


    Bad decisions make good stories.

    Media en Cultuur aan de UvA, Journalistiek of media- and entertainment management in Den Haag ofzo. Of iets met mode aan de kunstacademie, maar dat is weer totaal iets anders!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 19:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet alleen dat ik in Engeland zou willen studeren, maar weet nog niet wat. :')


    You've cat to be kitten me right meow.

    madeupyou schreef:
    Hier op Q zit iemand die communicatiewetenschappen doet in Leuven =).

    Ik doe trouwens biomedische laboratoriumtechnologie =)


    Lijkt me interessant! :D