• Hi, ik heb dus weer 'ns jullie hulp nodig. (krul)
    Ik ben op zoek geweest naar leuke pakjes voor Carnaval -omg, het is al bijna- en heb twee leuke dingen gezien. Maar ik weet dus écht niet welke ik wil. Dus, welke is leuker?

    Deze:



    Of Deze:



    Alvast bedankt. x

    edit: 't wordt de tweede, thanks. (krul)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:00 ]


    Smile and live.

    2de


    Where words fail, music speaks

    De eerste (:


    To infinity and beyond •

    2 (:

    1ste vind ik die opening aan de bovenkant iets te open XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    2 ik hou van kniekousen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hmm dan toch maar de tweede ;3
    Ik snap eigenlijk echt niet waarom iedereen altijd als iets of iemand verkleed gaat hier doen alleen de kleine kinderen dat ;3
    Maar ja je kan het ook niet bepaald normaal noemen om met een of andere vreemde blauwe jurk een rode zakdoek e gordijnen rond te gaan lopen ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    2!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zijn die niet verschrikkelijk koud? Ik draag altijd zo mogelijk lagen om warm te blijven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De tweede :) De eerste is een beetje sletterig :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Midna schreef:
    2 (:

    1ste vind ik die opening aan de bovenkant iets te open XD


    Your make-up is terrible

    MordSith schreef:
    Hmm dan toch maar de tweede ;3
    Ik snap eigenlijk echt niet waarom iedereen altijd als iets of iemand verkleed gaat hier doen alleen de kleine kinderen dat ;3
    Maar ja je kan het ook niet bepaald normaal noemen om met een of andere vreemde blauwe jurk een rode zakdoek e gordijnen rond te gaan lopen ;3


    Het is carnaval. Dan hoort dat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zeg het 2de. LIgt wel aan het thema wat jullie hebben. Wij hebben iets met Kieken naor dien Sterren ofzoxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tweede.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Frigga schreef:
    Zijn die niet verschrikkelijk koud? Ik draag altijd zo mogelijk lagen om warm te blijven.


    Buiten is het wel heel erg koud ja haha, maar bij de plek waar ik heen ga is het zo verschrikkelijk heet.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:31 ]


    Smile and live.

    1e.
    Maar aangezien ze nu heel slecht/koud weer voorspellen, denk ik dat het heel koud gaat zijn in die pakjes. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die tweede is leuk!


    Tell me about it, stud.