• Ik zoek goede verhalen, die niet te 'amateuristisch' geschreven zijn. Ik heb niet zo'n hele grote voorkeur, dus drop je verhaaltjes maar neer en ik zal overal een kijkje nemen.

    Wat ik graag lees:
    - Verhalen met onbekende mensen.
    - Horror of een goede thriller.
    - Romantiek
    - Sciencefiction
    - Glee
    - Big Time Rush


    Wat lees ik absoluut niet:
    - Justin Bieber
    - One direction (volg er wel een paar, maar het wordt teveel)
    - Twilight
    - Harry Potter
    - Tokio Hotel
    - Fantasy

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:22 ]

    Onbekende personen met drama en romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.



    Het is een verhaal met onbekende personen, drama, actie en romantiek

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:32 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.

    Twijfels gaat over zes jongeren op een middelbare school, elk met zijn eigen problemen. Ik kan het (nog) niet zo goed uitleggen, maar je moet maar even kijken of je het wat vindt. (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Oeh, leuk! (flower)

    music is my life-glee
    Music is my life volgt het leven van Caitlin Taylor, wat absoluut geen sprookje is.
    ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven, maar dat lukt niet altijd, wel zijn er al 77 hoofdstukken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hm ik weet niet of je zin hebt in meer dan 160 hoofdstukjes maar ik heb buiten die glee story ook nog een andere die ik samen met iemand schrijf; love fight
    Dit is de tekst die erbij staat en het gaat over twee zussen. Een zit bij de cheerio's en de andere bij de glee club.
    The hardest thing in life is when you know inside your heart that you still love the person but you already ran out of good reasons to fight for what you feel and what you believe in.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 23:25 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    The Fugitives
    Horses have no soul, they say
    The epic journey of three fled horses, written in readable English. Throughout time, many stories have been written about horses. But here's one that's different. This time, you can see the story through the eyes of the horse itself.

    http://www.quizlet.nl/stories/76201/the-fugitives/


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Ik zal een kijkje nemen! (:

    Lost Love || Vampire Diaries




    Avery Rose Cherwood woont al haar hele leven in Mystic Falls, tot dat ze vijf jaar geleden Elijah leerde kennen en haar treurige leven weer een beetje vrolijker werd.
    Avery was eindelijk gelukkig, ze leek in een sprookje te leven, maar Elijah's grootste geheim kreeg ze nooit te horen.
    Twee weken later komt Avery erachter dat ze zwanger is en als ze het Elijah wilt vertellen is hij plots verdwenen.

    Negen maanden later loopt ze langs het Salvatore huis als ze plots hevige weeën krijgt en haar bewustzijn kwijt raakt.
    Als Avery wakker wordt ligt ze in een hemels groot bed, haar nette jurkje onder het bloed, en in de hoek van de kamer een jongen met donker haar en een huilende baby in zijn armen.
    Avery komt achter de waarheid van Mystic Falls, wat er in 1864 gebeurd is, en de duistere schaduw van Mystic Falls vol kwaad.
    De jongen die haar baby in zijn armen had leek Avery weer op te vrolijken, tot dat de "Original" familie terug keert naar Mystic Falls en dus moet kiezen.


    Give me love like never before,
    Cos lately I've been craving more,
    And It's been a while but I still feel the same,
    Maybe I should let you go.


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    All this talking to you
    I don’t know what I’m to do
    I don’t know where you stand
    What’s inside of your head

    All this thinkin’ of you
    Is that what you’re doing too?
    You’re always on my mind
    I talk about you all of the time
    Avril Lavigne - Stop Standing There



    slightly based on reality and ambitions.
    Onbekende personen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die van mij ligt een beetje tussen SF en Fantasy in, dus je moet maar kijken of je hem leest ^^

    CHILDREN OF APHRODITE.


    ____________________________________________________

    Tijdens de derde wereldoorlog ging het hard op hard. Meer dan 75 jaar gingen de grote continenten als leeuwen op elkaar in een woeste oorlog. Als laatste wanhoopdaad deed de Amerikaanse regering beroep op de wetenschappers, die de hele oorlog in laboratoriumkelders hadden doorgebracht op een laatste wapen; mutanten. Vanbuiten bloedmooi en onweerstaanbaar, vanbinnen egoïstischer en dodelijker dan welk wapen dan ook. Ondanks dat de wetenschappers protesteerde tegen de vrijlating van hun nieuwste uitvinding, zet de Amerikaanse regering een honderdtal mutanten uit op het vijandelijke continent Europa. Een fout in het systeem van de mutanten resulteert in de dood van haast de hele mensheid.
    Honderd jaar na de oorlog hebben de mutanten een nieuwe maatschappij opgericht. Over het bewoonbare land op aarde hebben ze vier campussen opgericht, waar mutanten van hun 9de tot hun 18de worden getraind en scholing krijgen. Zo ook Brooke, een 16 jarige overneemmutant. Maar na een uitstapje naar het zogeheten Human Island, veranderd haar hele beeld over alles wat ze wist. Weet ze de andere arrogante mutanten op haar campus te overtuigen van haar gelijk?


    To love is to destroy.

    link :
    http://www.quizlet.nl/stories/72220/i-leave-you-behind-to-be-with-him/

    reacties mogen altijd :)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 13:05 ]

    One Shot Story


    And you made me love a little less.