• Ja, nadat ik mijn username had veranderd in Stroud als in Jonathan Stroud de auteur van Lockwood & co serie wilde ik dus heel graag Carlyle als username. Lucy Carlyle is een van de personages in de boeken en ook wel een van mijn favorieten. Maar ik heb dus iets gedaan waarvan ik niet had verwacht dat ik het zou doen, de L en (schrijf je dit zo?) zijn dus twee grote i en. Ik heb overigens gecheckt en degene die de username heeft geclaimd heeft nu een andere username. Dus de kans op een verwarring is wel iets kleiner. Dus ik hoop van harte dat ik binnen nu een week geen onverwacht pb'tje van een mod krijg, maar zo wel Lucy Carlyle is het waard.

    En zoals iemand laatst mooi zei, sommige mensen/personages/dingen zijn twee i en waard.

    Heb jij ooit een username gehad met i in plaats van een L?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 23:00 ]


    Physics is awesome

    Mooie username! Misschien had je wel even die persoon een PB kunnen sturen, als ze nog actief zijn ^^

    Zelf had ik peculiar, ook met de I als hoofdletter maar deze gebruiker waar volgens mij al inactief


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    Mooie username! Misschien had je wel even die persoon een PB kunnen sturen, als ze nog actief zijn ^^

    Zelf had ik peculiar, ook met de I als hoofdletter maar deze gebruiker waar volgens mij al inactief


    Dankjewel! Daar had ik nog niet aan gedacht en ik heb het even gecheckt, de user is nu voor een week offline dus ik blijf het even in de gaten houden. Mocht de user wel weer online komen, dan stuur ik die persoon een pb.


    Physics is awesome

    Ik heb echt heel veel usernames gehad met een hoofdletter i :')
    HeaIy, ChocoIate, BadIands (niet zeker), dubbeIstrijder, WemeI en van de rest weet ik het niet zeker meer haha

    Leuke username tho (:


    I just caught the wave in your eyes

    Leuke naam!
    Ik heb het wel eens gebruikt in Twitter namen ^^


    We were the forever that didn't last

    Ik ken het probleem, ik heb zelf echt te vaak usernames met hoofdletter i gebruikt haha, HoIIy, VerIoren, DarIing, OIive, EIysia, oeps haha
    Leuke username though!


    obsessive rage

    PeraIta schreef:
    Ik heb echt heel veel usernames gehad met een hoofdletter i :')
    HeaIy, ChocoIate, BadIands (niet zeker), dubbeIstrijder, WemeI en van de rest weet ik het niet zeker meer haha

    Leuke username tho (:


    Ik ben er eigenlijk dus niet van, maar deze keer wilde ik hem heel graag.

    Dankjewel!


    Physics is awesome

    Wildfowls schreef:
    Leuke naam!
    Ik heb het wel eens gebruikt in Twitter namen ^^


    Dankjewel! Daar los ik het vaak op met mijn geboortejaar er achter te zetten, maar dat vind ik hier niet zo mooi staan.


    Physics is awesome

    Harlekijn schreef:
    Ik ken het probleem, ik heb zelf echt te vaak usernames met hoofdletter i gebruikt haha, HoIIy, VerIoren, DarIing, OIive, EIysia, oeps haha
    Leuke username though!


    Het is vooral naar als iemand dan al twee jaar niet online is geweest en eigenlijk zoiets hebt van, die user komt waarschijnlijk nooit meer terug. Dus waarom komt die username niet vrij? Is al een keer voorgesteld, maar daar blijken toch haken en ogen aan te zitten.

    Dankjewel!


    Physics is awesome