• Héhé,
    eerst even; YEAH. Me gusta mijn nieuwe naam.
    Daarbuiten,
    Ik vraag me nou altijd af hoe stories toch in een keer in de top kunnen komen.
    Sommige verhalen staan er namelijk al voordat ze een fatsoenlijk hoofdstuk hebben..
    Hoe krijgen mensen dat voor elkaar?


    I'm in love with you and all your little things

    Populariteit door het lokken van jonge meisjes met sexuele verhaaltjes waar ze op geilen omdat hun favoriete boyband jongetjes erin spelen. :)


    Here & Now

    Dat is gewoon stom, ik vind die proxy's stom. Je moet gewoon je kudo;s verdienen.


    I'm in love with you and all your little things

    Het viel mij vooral op dat de top de laatste tijd alleen maar One Direction bevat.


    Life is hard and then we die

    Dat is een hele goede vraag! Ik vraag me zelf ook af hoe steeds dezelfde story op 1. kan blijven...

    Ik vind dat andere verhalen ook wel eens de top verdienen alhoewel deze wel enorm goed zijn.


    I'm in love with you and all your little things

    Meestal eerst een tijdje spotlight en dan gewoon veel aangeklikt door iedereen. Dat maakt andere nieuschiereig zo van 'waarom is dat nou zo'n goede story.' En dan klikken ze hem aan.

    KUDO's dus.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    PUKKELxDING schreef:
    Het viel mij vooral op dat de top de laatste tijd alleen maar One Direction bevat.


    Ja, een hype is het nu!
    But I like them(H)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Discord schreef:
    kudos geven via proxies. ALs het goed is word het nu minder, omdat je nu een account nodig hebt om een kudo te geven als ik het goed heb begrepen.

    Plus deze dingen:

    - 'Deze story gaat over 1D'
    - '16+'
    - 'Dit is een JB-verhaal'
    - 'Er zit geen fatsoenlijke verhaallijn in, maar Liam en Harry huppelepup gaan wel seks hebben en krijgen een kind herp derp'

    :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PUKKELxDING schreef:
    Het viel mij vooral op dat de top de laatste tijd alleen maar One Direction bevat.


    Jup. Helaas wel...


    | Reality is for people that lack imagination |

    dat zijn verhalen die al veel abo's hebben voor ze beginnen,
    en die abo's komen dan van reclame bij hun andere stories en ja

    Maar ik vind eigenlijk dat mensen die onwijs goed schrijven, maar nieuw zijn en dus weinig abo's hebben enzo, ook een kans moeten krijgen om meer abo's te krijgen.

    16+ 1D verhalen, op dit moment schrijf ik een 1D verhaal en ik ben mijn record met abo's overheen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    One Direction, connecties en al eerder goede verhalen geschreven hebben. Zó doe je dat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Plus deze dingen:

    - 'Deze story gaat over 1D'
    - '16+'
    - 'Dit is een JB-verhaal'
    - 'Er zit geen fatsoenlijke verhaallijn in, maar Liam en Harry huppelepup gaan wel seks hebben en krijgen een kind herp derp'

    :Y)


    Hahahahaha, vooral die laatste.


    I'm in love with you and all your little things

    Ben een Directioner, maar ik ga echt geen verhaal over ze schrijven omdat je er al genoeg hebt. 3/5e is One Direction.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~