• Héhé,
    eerst even; YEAH. Me gusta mijn nieuwe naam.
    Daarbuiten,
    Ik vraag me nou altijd af hoe stories toch in een keer in de top kunnen komen.
    Sommige verhalen staan er namelijk al voordat ze een fatsoenlijk hoofdstuk hebben..
    Hoe krijgen mensen dat voor elkaar?


    I'm in love with you and all your little things

    Seriusly? 166 kudo's?
    En ik vind die topstories meestal barslecht, omdat ze zo standaard zijn...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Like vrriendjes politiek


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    Like vrriendjes politiek


    Huh? Juist totaal niet. Volgens mij gunnen de mensen die in de top staan geen enkele kudo aan een ander verhaal dat in de top staat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mensen die helemaal gek zijn van het onderwerp, vaak zijn het namelijk fanfictions en dan bij ieder verhaal dat ze zien een kudo geven maar soms staan er ook echt goeie stories in maar dat is maar zelden. En ik denk ook dat het kwam omdat je een kudo kon geven, ook al was je niet ingelogd


    Physics is awesome

    MESSIBI schreef:
    Ben een Directioner, maar ik ga echt geen verhaal over ze schrijven omdat je er al genoeg hebt. 3/5e is One Direction.


    Dat kan misschien wel zo zijn, maar soms gaat het niet alleen om One Direction. Ik bedoel, ik ben zelf ook een Directioner, maar ik lees daarom niet alleen verhalen. Ik lees verhalen omdat de personen gewoon steengoed kunnen schrijven, en hun verhalen gewoon goed zijn!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    LordSarita schreef:
    Proxy's.


    Je schrijft een story. Vervangt de jongens hoofdrol door iemand van One Direction. Zet 16+ in de titel en je krijgt je kudo's wel.


    En dat is wat me zo stoort aan Q..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    + kan iemand me uitleggen wat een proxy is?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Burlington schreef:
    Seriusly? 166 kudo's?
    En ik vind die topstories meestal barslecht, omdat ze zo standaard zijn...


    Hiermee eens. Ook met alle andere reacties. Ik ben zelf een directioner, schrijf zelf 1D verhalen omdat ik het leuk vind *staan never nooit in de top en dat wil ik eigenlijk niet eens want dan moet ik vieze 16+ stukjes gaan schrijven en zo'n perv ben ik nou ook weer niet en dan word ik verwaand en ga ik om kudo's smeken*. De meeste verhalen zijn een mix van allerlei verhaallijnen. Er zit wel wat in, maar elke keer gebeurt er weer iets onwerkelijks waardoor alle lezers weer helemaal ''in de ban'' van dat verhaal zijn. Sommige zijn werkelijk goed, daar heb ik het ook niet over, maar er zijn miljoenen verhalen hier op Q die het 1000x zo erg verdienen. En ik stoor me er ook altijd aan dat het maar stukjes van 400 woorden zijn. Duh dat je zovaak kudo's krijgt met elke dag een stuk of 4 stukjes. Logisch dat je dan zo snel op de 100 hoofdstukken zit. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ben het met sommige eens, de mooiste niet standaart verhalen krijgen niet eens de kans, maar goed.

    Het valt me ook op dat steeds meer mensen nu gewoon boven de honderd abo's hebben en dit hebben ze natuurlijk wel gewoon eerlijk gedaan, want ik neem aan dat ze niet tachtig accounts maken en dan abo nemen op hun eigen verhaal. Maar dan is het gewoon heel mooi om als een nieuw verhaal die over onbekende personen gaat eens in de top te komen. Want er staat nu een verhaal in met 800 abo's en die heeft elke dag kei veel kudo's. Ja hoe ga je daar tegen op?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chace schreef:
    Eerst in de top komen met veel kudo's door middel van proxy's/onbekende mensen om kudo's vragen/een steengoede story hebben, dan in de top komen doordat ze zoveel abo's hebben gekregen en die allemaal een kudo kunnen geven en als ze een nieuwe story hebben weer in de top komen omdat iedereen de oude story zo geweldig vond waardoor die oude abo's dan gelijk bij de nieuwe story een abo en een kudo doen. Dat denk ik dan ten minste ^^


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    En zet in je titel 16+/Harry fucking Styles/Bad Justin Bieber. Dan komt het wel goed. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Want er staat nu een verhaal in met 800 abo's en die heeft elke dag kei veel kudo's. Ja hoe ga je daar tegen op?


    Ik denk dat ik weet welk verhaal je bedoelt en áls we over dezelfde denken wil ik eventjes zeggen dat het een goed verhaal is. En waarschijnlijk heeft ze ook zelf al die abo's verdient.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Attenborough schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik weet welk verhaal je bedoelt en áls we over dezelfde denken wil ik eventjes zeggen dat het een goed verhaal is. En waarschijnlijk heeft ze ook zelf al die abo's verdient.


    Dat geloof ik ook wel. Je krijgt vast geen 800 abo's omdat je verhaal harstikke faalt. Maar ik bedoelde te zeggen dat je daar met een beginnend verhaal niet tegen op kan en daar gaat je kans. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chace schreef:
    Eerst in de top komen met veel kudo's door middel van proxy's/onbekende mensen om kudo's vragen/een steengoede story hebben, dan in de top komen doordat ze zoveel abo's hebben gekregen en die allemaal een kudo kunnen geven en als ze een nieuwe story hebben weer in de top komen omdat iedereen de oude story zo geweldig vond waardoor die oude abo's dan gelijk bij de nieuwe story een abo en een kudo doen. Dat denk ik dan ten minste ^^


    Hope goes lost but never dies.