• Héhé,
    eerst even; YEAH. Me gusta mijn nieuwe naam.
    Daarbuiten,
    Ik vraag me nou altijd af hoe stories toch in een keer in de top kunnen komen.
    Sommige verhalen staan er namelijk al voordat ze een fatsoenlijk hoofdstuk hebben..
    Hoe krijgen mensen dat voor elkaar?


    I'm in love with you and all your little things

    Je hebt wat chase zegt, een soort van vicieuze cirkel en wat mensen op het moment leuk vinden.
    Op het moment vinden veel users 1D leuk.
    Daarvoor was het alleen maar JB en Twilight.
    Het wisselt vanzelf wel weer.
    Dus mensen die iets anders dan One Direction in de top willen hebben, moeten gewoon een goed verhaal schrijven, niet zeuren en goed promoten. of valsspelen maar dat faalt :Y)

    dance4ever schreef:
    (...)
    Idd miss moet dat eens voorgesteld worden, maar dan moet je wel bij je verhaal zetten dat het om bijv. 1D gaat, ipv dan dat gwn nie neer te zetten.


    Ik heb Rutger al een PB gestuurd, maar het is technisch gezien niet mogelijk. );


    | Reality is for people that lack imagination |

    xjustAgirlx schreef:
    Je hebt wat chase zegt, een soort van vicieuze cirkel en wat mensen op het moment leuk vinden.
    Op het moment vinden veel users 1D leuk.
    Daarvoor was het alleen maar JB en Twilight.
    Het wisselt vanzelf wel weer.
    Dus mensen die iets anders dan One Direction in de top willen hebben, moeten gewoon een goed verhaal schrijven, niet zeuren en goed promoten. of valsspelen maar dat faalt :Y)


    Promoten? zoals wat? Niet iedereen heeft genoeg geld om zijn story een week in de spotlight te zetten, hoor!
    Bovendien wordt je verhaal dan nog nauwelijks opgemerkt, want het geen 1d 16+ verhaal.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ja, soms vraag ik me dat ook af eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    BleuEyesGirl schreef:
    (...)

    Promoten? zoals wat? Niet iedereen heeft genoeg geld om zijn story een week in de spotlight te zetten, hoor!
    Bovendien wordt je verhaal dan nog nauwelijks opgemerkt, want het geen 1d 16+ verhaal.


    Inderdaad! Ik vind het by the way maar een stom gezeik dat 1D quizlet moet overnemen. Dit is een algemene site voor verhalen schrijven, met een forum en dat soort dingen. Nu lijkt het meer een 1D-fan-site. Ik vind het gewoon meer dan belachelijk dat echt originele verhalen (zonder 1D) niet opgemerkt worden en verhalen met 1D en bromance wel. Nu mag je vinden dat ik zeur, maar dit is mijn mening.


    26 - 02 - '16

    Hoshi schreef:
    (...)

    Ik heb Rutger al een PB gestuurd, maar het is technisch gezien niet mogelijk. );

    Echt balen, k had t wel gehoopt


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dumbledore schreef:
    Ik las zo'n stukje van de story die in de top staat en las: Kunnen we 100 kudo's halen vandaag? Dat haat ik zo hard. Ben gewoon een keer blij met wat je hebt. D:


    This.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik snap de hele obsessie der top en kudo's niet. Ik snap dat iedereen het leuk vindt als zijn of haar verhaal wordt geapprecieerd, maar het wordt allemaal zo vreselijk overdreven. Heel vaak lijkt het zo te zijn dat het iemand grandioos naar het hoofd stijgt als ze in de top terecht komt en dan in plaats van dankbaar is voor de support, gaat smeken en bedelen om meer. Teksten als "Ik vind het stom dat ik zo weinig kudo's krijg, ik schrijf immers voor JULLIE." (maar dan met wat meer spelfouten, over het algemeen) worden dan onder de hoofdstukken neergezet. Triest. ("Better write for yourself and have no public than write for the public and have no self" Cyril Connolly said, and I couldn't agree more.)
    Het is niet zo dat als je in de top staat, het betekent dat je ook echt een goede schrijfster ben. Natuurlijk staan er wel eens goede verhalen in, maar de beste verhalen zijn volgens mij nog niet eens in de buurt van de top geweest.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    LordSarita schreef:
    Proxy's.


    Je schrijft een story. Vervangt de jongens hoofdrol door iemand van One Direction. Zet 16+ in de titel en je krijgt je kudo's wel.


    Dit.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    LordSarita schreef:
    Proxy's.


    Je schrijft een story. Vervangt de jongens hoofdrol door iemand van One Direction. Zet 16+ in de titel en je krijgt je kudo's wel.


    Dit.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Eurydice schreef:
    Ik snap de hele obsessie der top en kudo's niet. Ik snap dat iedereen het leuk vindt als zijn of haar verhaal wordt geapprecieerd, maar het wordt allemaal zo vreselijk overdreven. Heel vaak lijkt het zo te zijn dat het iemand grandioos naar het hoofd stijgt als ze in de top terecht komt en dan in plaats van dankbaar is voor de support, gaat smeken en bedelen om meer. Teksten als "Ik vind het stom dat ik zo weinig kudo's krijg, ik schrijf immers voor JULLIE." (maar dan met wat meer spelfouten, over het algemeen) worden dan onder de hoofdstukken neergezet. Triest. ("Better write for yourself and have no public than write for the public and have no self" Cyril Connolly said, and I couldn't agree more.)
    Het is niet zo dat als je in de top staat, het betekent dat je ook echt een goede schrijfster ben. Natuurlijk staan er wel eens goede verhalen in, maar de beste verhalen zijn volgens mij nog niet eens in de buurt van de top geweest.


    This.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Chace schreef:
    Eerst in de top komen met veel kudo's door middel van proxy's/onbekende mensen om kudo's vragen/een steengoede story hebben, dan in de top komen doordat ze zoveel abo's hebben gekregen en die allemaal een kudo kunnen geven en als ze een nieuwe story hebben weer in de top komen omdat iedereen de oude story zo geweldig vond waardoor die oude abo's dan gelijk bij de nieuwe story een abo en een kudo doen. Dat denk ik dan ten minste ^^

    I'm gonna stick with this (:


    I love you Tim

    Eurydice schreef:
    Ik snap de hele obsessie der top en kudo's niet. Ik snap dat iedereen het leuk vindt als zijn of haar verhaal wordt geapprecieerd, maar het wordt allemaal zo vreselijk overdreven. Heel vaak lijkt het zo te zijn dat het iemand grandioos naar het hoofd stijgt als ze in de top terecht komt en dan in plaats van dankbaar is voor de support, gaat smeken en bedelen om meer. Teksten als "Ik vind het stom dat ik zo weinig kudo's krijg, ik schrijf immers voor JULLIE." (maar dan met wat meer spelfouten, over het algemeen) worden dan onder de hoofdstukken neergezet. Triest. ("Better write for yourself and have no public than write for the public and have no self" Cyril Connolly said, and I couldn't agree more.)
    Het is niet zo dat als je in de top staat, het betekent dat je ook echt een goede schrijfster ben. Natuurlijk staan er wel eens goede verhalen in, maar de beste verhalen zijn volgens mij nog niet eens in de buurt van de top geweest.


    Goed dat je het zegt en je hebt ook wel gelijk, maar het gaat om de ergernis dat andere verhalen geen publiciteit krijgen. De meeste mensen doen het hier ook niet voor de aandacht, maar het is leuk om steun en leuke reacties te krijgen.
    Het gaat volgens mij om het krijgen van eerlijke kansen voor iedereen. Mensen gaan zich ergeren als dingen niet eerlijk zijn, en dat is terecht.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Hoshi schreef:
    Good question. (;


    Ivar Oosterloo.

    Mylox schreef:
    (...)

    Goed dat je het zegt en je hebt ook wel gelijk, maar het gaat om de ergernis dat andere verhalen geen publiciteit krijgen. De meeste mensen doen het hier ook niet voor de aandacht, maar het is leuk om steun en leuke reacties te krijgen.
    Het gaat volgens mij om het krijgen van eerlijke kansen voor iedereen. Mensen gaan zich ergeren als dingen niet eerlijk zijn, en dat is terecht.
    Ik vind dat het wel eerlijk gaat nu er alleen maar door leden kudo's gegeven kunnen worden. Dat het zeker niet de beste verhalen zijn die in de top staan, komt niet door oneerlijkheid. Dat komt doordat de gemiddelde Quizletter vrij jong is en het liefst de meest onwaarschijnlijke en zoete liefdesverhalen leest.
    Als je wilt dat de betere verhalen in de top komen, moet je hopen dat iedereen spontaan wat intellectueler wordt.


    Carry me away, I hope that you don't break.