• Héhé,
    eerst even; YEAH. Me gusta mijn nieuwe naam.
    Daarbuiten,
    Ik vraag me nou altijd af hoe stories toch in een keer in de top kunnen komen.
    Sommige verhalen staan er namelijk al voordat ze een fatsoenlijk hoofdstuk hebben..
    Hoe krijgen mensen dat voor elkaar?


    I'm in love with you and all your little things

    LordSarita schreef:
    Proxy's.


    Je schrijft een story. Vervangt de jongens hoofdrol door iemand van One Direction. Zet 16+ in de titel en je krijgt je kudo's wel.



    Hahahaha echt he!
    P.s waarom zet je dit topic bij 1D?


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat geloof ik ook wel. Je krijgt vast geen 800 abo's omdat je verhaal harstikke faalt. Maar ik bedoelde te zeggen dat je daar met een beginnend verhaal niet tegen op kan en daar gaat je kans. :Y)


    Daar heb je inderdaad gelijk in!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    SEXYSTYLES schreef:
    Pff. Dat is echt gezeik met die proxy's zeg. Dus mensen staan vals in de top, om eerlijk in de top te komen?


    Ik wil alleen maar in de top als het eerlijk is, anders is het gewoon valsspelen en dat haat ik zo erg.


    Derek and Meredith are soulmates.

    1. Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+] +94
    2. Snowflakes || Niall Horan +47
    3. Morning dew • One Direction. +34
    4. Halfway There - Lirry & Ziall +34
    5. Better than Revenge ~ Harry E. Styles +27


    Dit vind ik gewoon zonde! ;x


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dit vind ik gewoon zonde! ;x


    Haha ik snap dat. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is het niet beter om een top 5 te maken van fanfics én van onbekende personen stories? Zo krijgen die ook een kans.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Is het niet beter om een top 5 te maken van fanfics én van onbekende personen stories? Zo krijgen die ook een kans.


    _O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    26 - 02 - '16

    BleuEyesGirl schreef:
    (...)

    aha, een vicieuze cirkel (hé, schrijf je dat zo Ik wist het net nog zeker -.-)
    maar ook nu zie ik geen veranderingen in de topstories. Ze zijn nog steeds exact hetzelfde. Komt waarschijnlijk hierdoor.

    Every day c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik las zo'n stukje van de story die in de top staat en las: Kunnen we 100 kudo's halen vandaag? Dat haat ik zo hard. Ben gewoon een keer blij met wat je hebt. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LordSarita schreef:
    Proxy's.


    Je schrijft een story. Vervangt de jongens hoofdrol door iemand van One Direction. Zet 16+ in de titel en je krijgt je kudo's wel.


    I'm short

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dit vind ik gewoon zonde! ;x


    De derde verhaal is van mij. ;x


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dumbledore schreef:
    Ik las zo'n stukje van de story die in de top staat en las: Kunnen we 100 kudo's halen vandaag? Dat haat ik zo hard. Ben gewoon een keer blij met wat je hebt. D:


    Door dit + te korte hoofdstukjes + no verhaallijn, heb ik een afschuwelijke hekel gescreërd voor topstories. Af en toe lees ik eens een stukje, maar ik vind ze stuk voor stuk vreselijk. Niet dat ik veel beter schrijf, maar sowieso is Sanne aka Dumbledore hierboven mij, 5000000x beter. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Door dit + te korte hoofdstukjes + no verhaallijn, heb ik een afschuwelijke hekel gescreërd voor topstories. Af en toe lees ik eens een stukje, maar ik vind ze stuk voor stuk vreselijk. Niet dat ik veel beter schrijf, maar sowieso is Sanne aka Dumbledore hierboven mij, 5000000x beter. (:


    Hou je mond hahahaha.
    Ik weet trouwens nog wel een ingrediënt voor je topverhaal, maak het meisje een slet en bitch met een attitude van: I don't care. Dat is kaaaaaaaai origineel. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chace schreef:
    Eerst in de top komen met veel kudo's door middel van proxy's/onbekende mensen om kudo's vragen/een steengoede story hebben, dan in de top komen doordat ze zoveel abo's hebben gekregen en die allemaal een kudo kunnen geven en als ze een nieuwe story hebben weer in de top komen omdat iedereen de oude story zo geweldig vond waardoor die oude abo's dan gelijk bij de nieuwe story een abo en een kudo doen. Dat denk ik dan ten minste ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Yayde schreef:
    Is het niet beter om een top 5 te maken van fanfics én van onbekende personen stories? Zo krijgen die ook een kans.

    Idd miss moet dat eens voorgesteld worden, maar dan moet je wel bij je verhaal zetten dat het om bijv. 1D gaat, ipv dan dat gwn nie neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:31 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."