• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    meedoen?
    Naam (en/of meerdere) + achternaam:
    Beter bekend als:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Slechte trekjes:
    Verleden:
    Extra:
    Uiterlijk (foto):


    personages :

    girls :
    1. Bailas - Jenica Doina Moldoveanu
    2. x Desire - Yulia Nena Katineh
    3. LovingStyles - Cassie Jade Mirron
    4. thePinapple - Abbigail Wright
    5. xMinaj - Alyson Deniza Avery
    6. Nenuphar - Joan (Marie) Rein
    7. Sunsparkle - Abigail Megan Silver
    ...
    10.

    boys :
    1. Smugness - Dean James Sadler
    2. ZAYNxBIEBER - Justin Dean Black
    3. Sunsparkle - Quinten Tyler Jones
    4. xlufjoetoexx - Mickey Densil Conbrad
    ...
    10.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:39 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik wil wel nog een tweede personage (jongen) erbij maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    Ik wil wel nog een tweede personage (jongen) erbij maken?



    ik ook wel


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    okeay doe maaar ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    wat is een rpg?:$ want is dit gewoon rolletje invullen? want dat wil ik ook wel helpen:Y) xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je maakt een rol hier, en wanneer ze het RPG opent, kan je een soort verhaal schrijven met anderen. je laat jou personage acties doen met anderen. Het is niet zo heel goed uitlegt, maar iemand anders kan het misschien beter. ^^


    Take me to wonderland

    je verzint een personage, met een foto erbij (karakter enzo moet je zelf verzinnen) en met die personage kan je in het volgende topic 'spelen' met andere perso's. Je speelt/bent dus eigelijk je personage, en je kan op andere verliefd worden, ruzie maken, vriendschappe vormen enz ;)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik vul wel ff een jongen in.


    The universal language of art.

    Naam (en/of meerdere) + achternaam: Justin Dean Black
    Beter bekend als: Justin
    Leeftijd: 17
    Karakter: Justin staat bekend als brutaal en opvliegend. Hij heeft vroeger veel meegemaakt(zie: verleden) en is daardoor erg veranderd. Ooit was hij een sociale jongen, maar door alle gebeurtenissen in zijn leven in hij veranderd in een badboy. Veel mensen lopen met een grote boog om hem heen omdat ze meteen aan hem niet dat je met hem geen ruzie moet hebben. Toch komt, heel soms, zijn lieve kant weer naar boven, maar die kant laat hij echt alleen zien bij hele goede vrienden. En zoveel zijn dat er niet.
    Slechte trekjes: Opvliegend, brutaal
    Verleden: Door foute vrienden is Justin verslaafd geraakt aan drugs. Hij begon zelf ook te dealen omdat hij het anders niet meer kon betalen en hij raakte op het slechte pad. Hij had contact met topcriminelen en zijn ouders waren helemaal klaar met hem toen ze hier achter kwamen. Ze hebben hem direct uit huis gezet.
    Extra: Justin is single.
    Uiterlijk (foto):


    The universal language of art.

    [Een jongen en een meisje reserveren alsjeblieft ^^]

    [Moet ik nog een jongen aanmaken?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam (en/of meerdere) + achternaam: Quinten Tyler Jones.
    Beter bekend als:Ty.
    Leeftijd:18 jaar.
    Karakter:Vroeger was Ty een vriendelijke sociale jongen die altijd openstond voor alles en iedereen. Sinds zijn verleden is hij niet meer die jongen. Hij geeft alleen nog maar om zijn vrienden en lief als hij dat geeft. Ooit wou hij zijn studies afwerken maar door de problemen thuis heeft hij dat helemaal opgegeven. Alle dingen die hij geleerd heeft op de universiteit weet hij nog perfect dus soms kan hij redelijk volwassen overkomen. Waar hij ook echt absoluut NIET van houdt is van meisjes die met alles en iedereen lopen te flirten, hij herkent die meisjes van op afstand en loopt dan ook gewoon weg.
    Slechte trekjes:Hij is agressief als iemand hem boos maakt of tegenspreekt. Beter maak je geen ruzie met hem want verliezen zal je toch doen. Hij kan ook jaloers overkomen als hij op een vriendin aankomt.
    Verleden:Hij had het perfecte leventje, de perfecte familie, was rijk, had genoeg vrienden maar toen zijn moeder is gestorven is zijn vader beginnen drinken en zat hij aan de drugs. Ty is samen met zijn zusjes weggelopen en is terecht gekomen bij een ander gezin waar het er ook niet goed aan toe ging. Drank en geweld was zijn alledaagse leven.
    Extra:Ondanks al zijn agressie kan je toch nog de kant van de lieve sociale jongen zien van vroeger. Zeker als je vraagt naar wat hij ooit heeft gestudeert. Dat vertelt hij met een grote glimlach en vol enthousiasme. Dan zie je de jongen die zin heeft in het leven.
    Uiterlijk (foto):

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:26 ]

    Naam (en/of meerdere) + achternaam: Abigail Megan Silver.
    Beter bekend als: Abi.
    Leeftijd:17 jaar.
    Karakter:Abi is een vrolijk opgewekt meisje. Ze zal altijd openstaan voor alles en iedereen maar weet wanneer ze moet stoppen. Ze is meer het jaloerse type en kleed haar redelijk gewaagd. Ze is schaamt haar niet voor haar lichaam en loopt dan ook voor rond in topjes of korte rokjes. Ze geeft alles om vrienden en vroeger ook om familie maar die heeft ze niet meer (zie verleden).
    Slechte trekjes:Soms kan ze te opgewekt zijn waardoor ze andere irriteerd. Ook kan ze af en toe stemmingswisselingen hebben door haar meer jaloerse karakter. Ze kan heel vrolijk zijn en dan opeens chagerijnig en boos door iets wat ze zag.
    Verleden:Ze gaf alles om familie en vrienden tot ze op een avond telaat thuiskwam en haar ouders en broertje dood aantrof. Ze was maanden bang dat haar hetzelfde lot stond te wachten en ging daarom het land uit. Nu woont ze al ondertussen weer een jaar in haar thuisstad bij een paar vrienden.
    Extra:Ze moet altijd met iemand rond lopen op straat. Ze durft niet meer alleen tezijn na het noodlot van haar gezin. De rest van de familie zag het niet zitten om haar in huis te nemen want ze is zogezegd een probleemkind.
    Uiterlijk (foto):

    Kan ik nog meedoen?

    Is het RPG topic al aangemaakt?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nee D:


    Take me to wonderland