• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    meedoen?
    Naam (en/of meerdere) + achternaam:
    Beter bekend als:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Slechte trekjes:
    Verleden:
    Extra:
    Uiterlijk (foto):


    personages :

    girls :
    1. Bailas - Jenica Doina Moldoveanu
    2. x Desire - Yulia Nena Katineh
    3. LovingStyles - Cassie Jade Mirron
    4. thePinapple - Abbigail Wright
    5. xMinaj - Alyson Deniza Avery
    6. Nenuphar - Joan (Marie) Rein
    7. Sunsparkle - Abigail Megan Silver
    ...
    10.

    boys :
    1. Smugness - Dean James Sadler
    2. ZAYNxBIEBER - Justin Dean Black
    3. Sunsparkle - Quinten Tyler Jones
    4. xlufjoetoexx - Mickey Densil Conbrad
    ...
    10.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:39 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Reserveer maar een mannelijk plekje, het topic is toch nog niet aangemaakt.

    Kan ik nog meedoen? (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Kan ik nog meedoen? (:

    Ik denk van wel. Sowieso als je een jongen aanmaakt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    (...)
    Ik denk van wel. Sowieso als je een jongen aanmaakt.


    Best, dan maak ik wel een jongen aan ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Naam (en/of meerdere) + achternaam: Mickey Densil Conbrad.
    Beter bekend als: Mickey.
    Leeftijd: Veertien.
    Karakter: Mickey is snel op zijn tenen getrapt en dus ook erg opvliegend. Dit was vroeger al zo, maar is verergerd door enkele ingrijpende gebeurtenissen. (zie 'verleden')
    Slechte trekjes: Mickey snijdt zichzelf. In het begin deed hij het erg vaak, maar nu probeert hij het al te beperken tot wanneer hij zich echt vreselijk voelt. Het is nog steeds moeilijk, maar toch houdt hij het vrij goed vol. Ook grijpt hij vaak naar sterke dranken als hij niet goed in zijn vel zit. Dan feest hij lekker hard en lijken al zijn problemen verdwenen. Wettelijk is dit verboden, maar zijn vrienden, die wél sterke drank mogen kopen, geven hem meestal wel dingen.
    Verleden: Toen zijn ouders scheidden en zijn moeder daardoor drugs begon te gebruiken, is Mickey weggelopen van huis, samen met zijn tweelingzus. Zijn zus is ondertussen pas overleden aan borstkanker, wat ook het moment was waarop hij begon met zichzelf te snijden. Sindsdien zwerft Mickey wat rond op straat, in de hoop dat hij af en toe een plek vindt om te overnachten.
    Extra: Mickey is slecht in zijn gevoelens uiten, maar hij kan zijn woede en verdriet wel kwijt in dansen. Dan gaat het vooral over breakdance en hiphop.
    Uiterlijk (foto):





    Hopelijk is het goed, want dit is mijn eerste RPG. (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:53 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    OKEAY LET'S BEGIN


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    OKEAY LET'S BEGIN



    Aww, ik kan vandaag nog niet echt veel reageren :'( ben jarig :D en moet een se leren, vanaaf kom ik wel denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    proficiat ;d en okeay is niet erg hoor ;p
    ik denk dat de meeste mensen pas s'avonds online zijn ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    -KLIK om naar het topic te gaan-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik reageer laat in de middag, zit nu op mn mobiel en ben nog niet thuis ;p


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [-]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 16:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Jeremy Rodger Boucher.
    Beter bekend als: Jer.
    Leeftijd: Zeventien.
    Karakter: Jeremy is een actieve jongen, met een lichte vorm van ADHD. Hij heeft leuke humor, kan grapjes waarderen en is erg sociaal. Hij is roekeloos en vertrouwd op andere mensen, maar heeft wel altijd zijn eigen mening. Jeremy vertrouwd mensen erg snel, soms iets té snel, maar alleen voor zijn echte vrienden doet hij alles. Echte vrienden laat je niet vallen. Hij is niet snel onzeker, bang of laf. Jeremy is een doorzetter, een dapper iemand en hij flirt erg graag met meisjes.
    Slechte trekjes: Hij blowd en drinkt heel erg veel, en is bijna altijd stoned. Enkel 's ochtends kan je hem een enkele keer helder aantreffen. Doordat drugs duur zijn moet hij geld stelen om het te kunnen betalen.
    Verleden: Vroeger was hij al een lastige jongen, omdat hij foute vrienden had. Op zijn tiende begon hij al met blowen en drinken, zonder dat zijn ouders er van wisten. Op zijn dertiende is hij het spoor compleet kwijt geraakt en door zijn ouders naar een inrichting gebracht. Nu is hij al een paar jaar uit die inrichting en weet Jeremy zich redelijk te reden.
    Extra: Hij heeft drie sterren op zijn onderarm staan en een zwaard op zijn linkerschouder.
    Uiterlijk:

    @Summerx zou je vandaag ergens het nieuwe topic willen openen :)? Of heb je er geen problemen mee als iemand anders dat doet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    @Summerx zou je vandaag ergens het nieuwe topic willen openen :)? Of heb je er geen problemen mee als iemand anders dat doet?


    Er is nog geen nieuw topic? -_-

    Nop, volgens mij niet --