• Ik had me ingeschreven voor de leerlingenraad en heb een mailtje terug gehad dat ik een vergadering mag bij wonen. Hihi. Ik wou eigenlijk bij de leerlingenvereniging maar omdat ik zag dat het vooral vriendjes politiek was, en alleen de popi-jopi (woorden van mijn lerares Frans) uit gekozen worden dacht ik van "Nee man, dat is stom". :""D
    En de leerlingenraad op onze school doet ook aan hoe je pesten kunt stoppen, en dat trok mijn aandacht het meeste.

    Zit er iemand van jullie ook bij een leerlingenvereniging? Of een leerlingenraad? Of wilt hij/zij er bij?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 7:20 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik niet, maar ik help wel eens bij festivuzz met school disco en open avonden enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij ons heeft de leerlingen raad zowat niks te zeggen en is het een grote groep sukkels, door de mentoren van elke klas uitgekozen. Echt bullshit. Je zou een leerlingen raad veel beter moeten kunnen opstellen.

    Btw wel leuk, want opzich lijkt het me wel leuk om te doen^^ Als je een goed leerlingenraad hebt natuurlijk. :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Zat (:
    Vorig jaar, ging er weg omdat ik dacht dat ik naar een andre opleiding ging XD
    Mja, ik ga er niet meer terug.. Die wijf daar mag ik niet -.-
    Ze zei gelijk dat ik het opgaf en blablabla (: Dat wijf kent met niet. Kan ik niet tegen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, ik zit in de leerlingenraad van mijn school (:
    Best interessant, en je krijgt over het algemeen veel informatie over de school.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben voorzitter van de leerlingenraad bij ons op school ^^


    Life is hard and then we die

    Ik zit er wel een soort van bij ja. x)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nope, ik niet.


    To infinity and beyond •

    Niet echt. Ik kan daar niet mijn gewenste macht uitoefenen, dus ik hou me lekker afzijdig daarvan. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hebben wel een leerlingenraad, en die heeft volgens mij best veel 'macht' bij ons op school. Zo hebben ze ('die idioten') bijvoorbeeld gekozen dat wij een 40-min. rooster zouden krijgen (met veel 80-min blokken)... En ze hebben wel meerdere dingen gekozen... Maar ik vind ze niet echt slim...
    Ik hoef er niet bij... Ik zoek dat niet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Clouded schreef:
    Ja, ik zit in de leerlingenraad van mijn school (:
    Best interessant, en je krijgt over het algemeen veel informatie over de school.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    2 jaar gedaan.. nu uitgestapt vanwege cijfers.. maar Endgame zit er wel in.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Op mijn school was er geen leerlingenraad volgens mij :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De leerlingen raad van onze school is best machtig en ook echt super leuk bij bepaalde feestdagen! Zoals Sinterklaas en met valentijnsdag gaan zij langs met rozen. C:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nope, ik wil er niet bij. :P