• Ik had me ingeschreven voor de leerlingenraad en heb een mailtje terug gehad dat ik een vergadering mag bij wonen. Hihi. Ik wou eigenlijk bij de leerlingenvereniging maar omdat ik zag dat het vooral vriendjes politiek was, en alleen de popi-jopi (woorden van mijn lerares Frans) uit gekozen worden dacht ik van "Nee man, dat is stom". :""D
    En de leerlingenraad op onze school doet ook aan hoe je pesten kunt stoppen, en dat trok mijn aandacht het meeste.

    Zit er iemand van jullie ook bij een leerlingenvereniging? Of een leerlingenraad? Of wilt hij/zij er bij?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 7:20 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee. Ik kon wel in de leerlingenraad, maar ik heb daar geen tijd voor. Je moet daar ééns per trimester samenkomen, na de uren. (Wat btw. de maandag is, terwijl wij les hebben)
    Ik zou niet kunnen gaan, door de bussen enzo, dus heb ik me niet kandidaad gesteld.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Onze leerlingenraad is echt cool, ze organiseren ieder jaar een mini festival op school en nog een heleboel coole dingen maar ik zit alleen bij de KNT niet bij de LLR c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Flemish schreef:
    Nee. Ik kon wel in de leerlingenraad, maar ik heb daar geen tijd voor. Je moet daar ééns per trimester samenkomen, na de uren. (Wat btw. de maandag is, terwijl wij les hebben)
    Ik zou niet kunnen gaan, door de bussen enzo, dus heb ik me niet kandidaad gesteld.


    dit ^^
    en daarvoor moet je klasverantwoordelijke zijn

    Nope en ik ben ook niet geïnteresseerd. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Bij ons bestaan ze wel, maar ik hoor er nooit iets van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja. Vorig jaar. Het was op zich wel leuk, maar of het nou veel heeft opgeschoten?!
    Maar goed... Ze hebben in ieder geval de kleren van de school wat leuker geverfd.


    "I solemnly swear that i am up to no good."