• wat een geweldige dag zeg
    ik kom naar school (en het is -6) krijg ik te horen dat de lessen uitvallen omdat de verwarming defect is
    ik word echt schijtziek van deze school

    maarja, hoe was jullie dag ??

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    tuurlijk is het lekker om vrij te zijn
    maar op mijn school krijgen we dit soort dingen altijd op het laatste moment te horen, ook als een leraar ziek is bijvoorbeeld
    ik woon gelukkig nog wel dichtbij school
    maar er zijn ook mensen die ver moeten reizen


    Dat is wel vervelend. Maar zie het zo: normaal gesproken reis je heen, verspil je je dag met onderwijs en als je helemaal afgemat bent, moet je nog helemaal terug. Nu kun je dat middelste stuk eruit strepen, waardoor je meer tijd hebt om leuke dingen te doen. Nice, eh? (doeg)

    IL0VEMARLEEN schreef:
    (...)

    Dat is wel vervelend. Maar zie het zo: normaal gesproken reis je heen, verspil je je dag met onderwijs en als je helemaal afgemat bent, moet je nog helemaal terug. Nu kun je dat middelste stuk eruit strepen, waardoor je meer tijd hebt om leuke dingen te doen. Nice, eh? (doeg)


    ja, maar er wordt verwacht dat ik een diploma kan halen zodat ik later een goede baan heb
    op de middelbare school is lesuitval leuk
    maar op het MBO is het vervelend

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    ja, maar er wordt verwacht dat ik een diploma kan halen zodat ik later een goede baan heb
    op de middelbare school is lesuitval leuk
    maar op het MBO is het vervelend



    Wat kan jij ontiegelijk zeuren zeg. Als je het echt zo graag wilt halen kun je er ook voor kiezen om thuis door/vooruit te werken. Zelfstandigheid is ook een belangrijk onderdeel van vele opleidingen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn trein was telaat zo'n half uur en ik was bevroren, en ik kon niet meer nadenken, onze lkr moest 4 keer hetzelfde zeggen x'D
    Maar tis fucking koud ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Disposition schreef:
    (...)


    Wat kan jij ontiegelijk zeuren zeg. Als je het echt zo graag wilt halen kun je er ook voor kiezen om thuis door/vooruit te werken. Zelfstandigheid is ook een belangrijk onderdeel van vele opleidingen.


    ik zeur omdat ik mn school kut vind ??
    oke, wat jij wilt
    het gaat trouwens niet alleen om het reizen door de kou
    er is wel meer aan de hand op school hoor
    anders zou ik niet zeggen dat ik gek wordt van die school

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 14:56 ]

    Dat is juist lekker toch.
    Bij mij op school doet de kachel heel raar, waardoor het in het ene lokaal heel warm is en in een ander lokaal juist heel koud.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hey dat was bij mij ook op school vandaag (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik voelde me vanmorgen niet echt lekker, hoofdpijn en keelpijn, maar ik moest naar school van mezelf. Muziek was stom en die man ging iedereen vragen van wat soort muziek ze fan werden en ik schaamde me dood omdat mijn hele klas begon te lachen om wat ik leuk vond(Justin Bieber en One Direction) met gym ging ik tijdens de warmingup al dood van het hoesten en toen moesten we gaan hoogspringen waar ik hartstikke duizelig van werd en nog meer van hoofdpijn van kreeg. Bij geschiedenis hadden we een stomme stagair, bij Engels moest ik een toets inhalen en we zouden Romeo en Julliet verder kijken, maar de tv liep vast. Bij wiskunde heb ik in de mediatheek gezeten omdat ik geen vragen had voor het vragenuurtje en ik verder wou werken. Scheikunde was wel interesant, behalve toen het dopje van het reageerbuisje los schoot terwijl die man aan het schudden was en alles over mij heen kwam(een mengsel van water en natriumcarbonaat en calciumnitraat). BV was saai, maar ik ben eindelijk klaar met het domme overtrekken. En met Spaans verkloote ik mijn presentatie
    Zo dat was het, ik had echt een kut dag dus.
    Maar was jij dan niet blij dat je lekker naar huis kon? Bij ons moet er altijd 1 raampje openstaan in lokalen zodat het er ijskoud is.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oooh dat lijkt me echt verschrikkelijk! Ik was al bloed chagrijnig toen ik in de -7 9 km naar school moest fietsen in wind tegen, moet je nagaan dat ik dan meteen weer terug mocht gaan. Kun je toch niet maken als school?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik had drie uur tussenuur, dus met een vriendin naar de Mac geweest (krul)

    Mijn dag is prima.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Op welke school zit je bij mij was het ook ;D


    Shoganai i ne~

    Disposition schreef:
    Ehh, ondanks de trip erheen; Fijn toch juist? Betekent dat je weer naar huis kunt om de rest van de dag geen hol uit te vreten. Niet zeuren dus en de positieve kant bekijken. :Y)


    i put the fun in funeral

    lol, wees blij dat je niet in een ijskoude klas moet zitten. Als de verwarming bij ons uit zou vallen, gingen de lessen toch door, koud of niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Alicanto schreef:
    Awesome, was onze verwarming maar stuk zodat we niet naar school hoeven jeej xD


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    I would've been happy as hell. 8)


    Full of envy behind that anonymous mask