• Een meisje bij mij op school, ze is 16, heeft zich het weekend verloofd met haar vriend van 26. Haar zusje is 12 en zit in de 1e. Nu zijn ze er achter gekomen dat haar zusje zwanger is van haar 15 jarige vriendje. Thefuck, waar gaat het heen met de wereld. :'D

    Uneventful schreef:
    (...)

    WAT, ze zijn trots op hun 12 jarige dochter die zwanger is? I don't want to live on this planet anymore.

    Haha, precies, dat dacht ik ook. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wow,wat een familie. :|


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Gooi je toekomst maar weg ja.(joehoe)


    everything, in time

    Och. Die verloving. Ze hebben nog twee jaar. Laten we zien of ze dat volhouden.
    Maar komaan? Ik heb medelijden met het kind. 12 jaar en zwanger...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarom heeft ze geen morning-after pil genomen, en misschien, als ze te laat was een abortus?
    En als ze dat niet heeft gedaan, dan lijkt het me dat ze het zelf wilde?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Waarom heeft ze geen morning-after pil genomen, en misschien, als ze te laat was een abortus?
    En als ze dat niet heeft gedaan, dan lijkt het me dat ze het zelf wilde?

    Haar ouders zijn zo blij dat ze opa en oma worden, dat ze niet willen dat ze abortus laat plegen. Best wel zielig.

    Flemish schreef:
    Gelukkig zijn niet alle mensen zo. Gelukkig behoor ik tot de groep 'niet alle mensen'.
    Serieus. Hier heb ik geen woorden voor.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MiyaviFreak schreef:
    Wat je zegt waar gaat de wereld naar toe tegenwoordig?

    Ah, de mens gaat gewoon terug naar hoe ze vroeger waren. Alleen dan in de moderne tijd. We veranderen helemaal niet zo veel hoor. We gaan alleen terug achteruit. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dafuq. Daar moet je echt trots op zijn, wat een crapuul familie.
    Sorry, dit moest er echt uit.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Volgens mij is er toch iets mis gegaan in hun opvoeding...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fantasia schreef:
    (...)
    Haar ouders zijn zo blij dat ze opa en oma worden, dat ze niet willen dat ze abortus laat plegen. Best wel zielig.


    Dan ben je gewoon vreemd. Want wie gaat dat kind opvoeden? Ik neem aan dat de ouders van de moeder dat niet gaan doen.


    Physics is awesome

    Fantasia schreef:
    (...)
    Haar ouders zijn zo blij dat ze opa en oma worden, dat ze niet willen dat ze abortus laat plegen. Best wel zielig.

    Willen ze hun kind dood hebben ofzo? Het is levensgevaarlijk voor een twaalf jarige om een kind te baren. Sommige mensen zijn echt gek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dovahkiin schreef:
    Daarom heb ik een hekel aan deze generatie. :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."